Re: Danove prazdniny
Urcite tvojej pozornosti neuslo ze firma sem prisla v polovici 90rokov. Takze ziadne danove prazdiny od Mikiho nemali.
Re: Danove prazdniny
Urcite tvojej pozornosti neuslo ze firma sem prisla v polovici 90rokov. Takze ziadne danove prazdiny od Mikiho nemali.
Re: Vsetko raz musi skoncit !
Urcite tvojej pozornosti neuslo ze firma sem prisla v polovici 90rokov. Takze ziadne danove prazdiny od Mikiho nemali.
Re: ako funguje populizmus
"Socialne vlady koncia v sekunde ked sa minu vsetky verejne financie" Margaret Thatcher
Re: -
a ten z medianu zodpoveda realite si myslis?
Re: haha
Ano mas pravdu smer bude mat asi o 5-6% menej ako vzdy pri realnych vysledkoch.
Re: vyhra by bola
Volebna ucast madarsky hovoriacich obcanov je trvalo kolo 95%. Minimalne jedna sa tam dostane. Osobne tvrdim ze obidve.
Re: Pravicovi nestastnici , ved si to priznajte
Navacsiu katastrofou boli pre SK 4roky so SMERdlh.Uz si to knocne priznaj.
Re: euro
co to je za haluz? Prispevky do EU nezavisia od toho ci niekdo ma euro alebo nie. Kazdy prispieva v tej mene ktoru pouziva. Alebo mas pocit ze napr take Anglicko neposiela EU ziadne peniaze len preo ze maju libru?
cesi sa stym neparaju
http://www.sme.sk/c/5343002/predvolebny-sot-ceskych-hercov-ma-jasny-odkaz-nevolte-lavicu.html
cesi sa stym nestvu
http://www.sme.sk/c/5343002/predvolebny-sot-ceskych-hercov-ma-jasny-odkaz-nevolte-lavicu.html
Re: Aj slovensko caka rovnaky osud
je az neuvertilene ako dokez za 8rokov nejaka vlada dostat stan na kolena. Grecko je iny problem ale medarsko bolo polozene tou najaspravnejsou soicialnou vladou na kolena do 8rokov. Takze presne ako vravis. Este 4 roky toho ceveno blbca co tam je a sme vybaveny. Potom zas bude musiet prist nejaka pravicova vlada ktora to da dokopy skrze nepopularne reformy a utahovanie opaskov zas bude navine len pravica.
Re: No ked
To ale nieje probem skol. Za kazdeho studenta maju peniaze ,to znamena ze v ich zaujme prijmat co najviac studentov. A uz je len na rozhodnuti studenta ci pojde studovat pravo kde je trh absolventov preplneny natolko ze koncipienti sa musia platit za to abby ich niekdo zmestnal alebo pojdu na techniku kde je zaujem o ich absloventov podstatne vyssi.
Re: CENZURA
Vyborne tak hor sa zadlzit ako oni. Boze ved uz zacni rozmyslat.
Re: Asi...
a naco by ti to bolo? Alebo na to ides logikou ze ked su oni zadlzeny tak sa podme zadlzit aj my?
Re: čakal niekto niečo iné? Len dúfam že scenár Madarsko nehrozí
nie necakal. Problem je ze asi 35% ludi nerozumie tomu co je v tomto clanku napisane.
Re: CENZURA
ano ano a preto budme ako oni a zadlzme sa este viac. rozmyslaj preboha.
Re: Cezar
O tom to prave je!! Je to prave o tom ze, firma SMERdlh a firma "kamosi SMERdlh" sa dohodli ze ma okradnu cca 4mld a aby to nevyzeralo az tak okato tak mi k tomu postavia par kilakov dialnic v cistej hodnote asi 2mld euro. Ano som dost nasrdeny.
Re: Cezar
Porovnanie 2
Turci sa vedľa podmorského železničného tunela v minulom roku rozhodli vystavať aj druhý podmorský tunel, tentoraz cestný. Stavia ho kórejsko-turecké konzorcium a zahŕňa výstavbu tunela pod morom v dĺžke 5,4 km a k tomu 14,6 km šesťprúdovej diaľnice po pobreží Istanbulu na jeho európskej i ázijskej časti. Na výstavbu budú potrebovať 5 rokov a bude stáť 0,75 miliardy Eur.
To už nepotrebuje ďalší komentár, iba ak by tých našich 30 km diaľnic v PPP projekte bolo šesťprúdových a kompletne boli pod zemou..
este stale si to nepochopi cezar?!!! furt nic?
Re: Cezar
Na Slovensku za výstavbu 30 km diaľnic, ktoré 5. 2. 2010 v PPP projektoch podpísala a potvrdila NDS, zaplatíme 8,5 miliardy Eur (údaj TASR).
Porovnanie 1
Japonsko-turecké konzorcium stavia unikátny projekt - 1,4 km podmorský železničný tunel spojený s dráhou metra v Istanbule. Projekt zahŕňa 9,8 km nájazdových štôlní, 2,4 km otvorených profilov rezu tunela, 37 km nových staníc metra a 63 km železničnej trate. Je to obrovský projekt (Marmaray project), ktorý spojí európsky a ázijský kontinent vo veľmi aktívnom seizmickom pásme (časté zemetrasenia). To si vyžaduje použitie veľmi náročnej a unikátnej stavebnej technológie. Tento projekt výrazne zlepší mestskú dopravu Istanbulu. Celý tento projekt stojí 2,7 miliardy Eur.
Odporúčame