momentálne sa z britvy začína vykľúvať samica bez chlapa, ktorá potrebuje chlapa predovšetkým ako zdroj inšpoirácie, ako jeho pnížením povýšiť vlastné ego - trošku chlapský postoj na ženu... má to tak byť?
momentálne sa z britvy začína vykľúvať samica bez chlapa, ktorá potrebuje chlapa predovšetkým ako zdroj inšpoirácie, ako jeho pnížením povýšiť vlastné ego - trošku chlapský postoj na ženu... má to tak byť?
... ktorá ruža bez tŕňa nie je neurotička? dnes ti to opäť išlo celkom dobre... čím sa zaoberá tá britva? myslím tým akože akože okruh úvah, rovinu položenú nad, alebo pod, čí rádiusom úplne mimo chlapa... čo ju baví okrem myslenia na nejakého jožka?
tvoja mama dobre urobila, tušila čo v tebe je, alebo nie je, ... kto mi tvrdí že 15 ročné dieťa plánuje... tak sa nemusí púšťať ani do diskusie... a čo sa vysokých škôl týka, tie nie sú predmetom článku ani tejto diskusie... viď vyššie a uvažuj, alebo - na zdravie!
... ešte raz: prijať do škol,y je jedna vec, naučiť je druhá vec... koho nemožno naučiť, ten odkráča s primeraným výsledkom alebo ani nedokončí.... to je akože nemožné pochopiť? ... na zdravie!
otázku polož pánu Čaplovičovi... ja som z praxe a hovorím: učiteľov je staále málo a ten kto ich chce ešte redukovať je spiatzočnícky analfabet, prinajlepšom emotívny retardant... viď vyššie a pouvažuj.
neviem či máš univerzoitn é vzdelanie, ale stále ti uniká podtsta - vývoj edukácie má nejaký trend a to je MÁLO žiakov NA JEDN0HO učiteľ... teda veľa škôl a veľ učiteľov s malým počtom žiakov v triede... to je požiadavka výbvoja... okrem iného a to osta né viď vyššie, Čaplovič je spitačník s takým názorom ako prezentoval. Môj článok je boj so spiatočníctvom... na zdravie!
... pivo udrelo do gebule? na akých školách keď školy zavrú? edukácie s malým počtom žiakov v triede si vyžaduje veľa škôl a veľ profesorov... JE TO POKLAD NAŠEJ KULTˇURY a pivnými rečami sa znevážiť nedá... viď vyššie! na zdravie!
pán makarenko vy ste vstal z hrobu? tak si dajme pivko a popremýšľajme... viď vyššie ... moderné nie je selektovať a triediť pred ... alwe selektovať a triediť počas štúdia... tam každý ukáže čo v ňom je.. garantujem ti že blbec nevyštuduje, a často tí čomali "dole" štvorky sa na univerzite ukázali ako horliví vedci zahryznutí do úzkej špecializácie a majú výsledky... je to o motiváciii a DÁVANÍ MOŽNOSTÍ každému.. výbvoj ide vpred a edukácia s tiež vyvbíja.-.. na zdravie!
a podľa čoho majú byť školy financované? ... uniká fakt, že výsledkom pokroku nemá byť selekcia, ale možnosť pre všetkých... viď vyššie
poprad - tvoje argumenty& sú z 19. stpor... viď. vyššie
pri pive sa to dá aj takto povedať... nas zdravie!
toto je rozumný argument, ale ten je obchádzateľný jednoduchým vyztvorením štyroch úrovní výuky v každom ročníku... capito?
vidím že diskusia je bohatá, ale akosi ignorujete fakty: 1. vývojové štúdie moderných edukačných metód ukazujú v čom je naše školstvo za opicami - chýba edukácia EMOTÍVNEJ INTELIGENCIE... začalo sa iba min ulý školský rok. 2. emotívna inteligencia je presne to čo ZVYŠUJE KULTÚRNU ÚROVEŇ občanov. 3. cieľom NIE JE VÝCHOVA DOKTORANDOV... výchova budúcich doktorandov je úloha elitného štúdia na univerzite a tam sa dostávajú iba výberom a doštudujú iba drinou... teda "hlúpi doktorandi" tým nie sú emitovaní...4. úroveň spoločnosti ZVYŠUJÚ VYSOKÉ POČTY občranov s vysokým EQ (emotívny kvocient, emotívna inteligencia) / tak vážení toto si uvedomte a pokiaľ ste si to z článku nevzali tak premeditujte to teraz. HOWGH.
asi je chyba v systéme ktorý používa slovo logika... čo je logické u mňa, zrejme nie je logické tebe... tak si to nechajme a nevyčítajme si že máme rozdielny pojem "logika". Pre rekapituláciu: Čaplovič niečo chce zakázať. Ja som povedal že prijal by som keby niečo prikázal. Rozdiel je v tom, že on kladie bariéry, a ja túžim po tom aby rozkázal bariéry odstrániť... a to je v logike môjho článku naprosto kompatibilné. Ak v tom vidíš inkompatibilitu, tak si obnov filozofické kategórie v súvislostiach... naštuduj si ... ale poradím ti, nemusíš... nie je to povinnosť. len sa potom neoháňaj logikou.
pokojne si ju podopri dlaňou a lakeť na stôl, to je bezpečný posed...
ani jedného oponenta neposielam na psychiatrickú kliniku, okrem tých, ktorí sa cítia emočne retardovaní (to je otázka emotívnej inteligencie, špecifikum modernej edukačnej psychológie), a to som naznačil že by mohol byť pán Čaplovič ak si neprizná, že jeho návrh je riadne uchýlený... ak sa niekto považuje za rovnako "múdreho", môže navštíviť ktoréhokoľvek behaviorálneho psychoterapeuta a tam mu to vysvetlia...
slovko musí je donucovacie, nevšimol si si? v tej vete hovorím, že keby nútil školy prijímať s istým priemerom... to je pozitívna taktika... dobré ránko.
Reštartuj svoj logický systém... najprv pochop logiku článku a potom kritizuj.
Čaplovičovi ide o zníženie počtu gymnázií, cestou zníženia prijímaných žiakov... Čo budú robiť terajší profesopri???? Mám rád SMER, aj som ho volil, ale toto Čaplovič preháňa, chce byť elitár on, čo vyštudoval za tatkove zásluhy... takúto politiku by som netoleroval nikomu, ani bratovi.
racionálne ano, podľa kritérií elít v 19. storočí, ale dnes to nestačí, postup žiakov na gymnázium bez bariér a tam na gymnáziu nech si skúša každý ako mu to riaditeľ školy nariadi, ako je to v Školskom vzdelávacom programe... Akeď žiak so 4-ami príde do gymka a díde s čistými jednotkami to ešte neznamená že bude prijatý nna výšku... platí to aj opačne. Ja som proti traumatizácii zbytočnými obmedzeniami a prijímacími skúškami, ale som za kvalitné štúdium... a to sa nedosiahne jedným obmedzujúcim pravidlom...
Tak po A/ článok je môj a svoje tvrdenia si ibájimaje keby som mal z toho robiť dizeratáciu. Po B/ chceš rozprávať že nevieš nič o motivácii a porovnávaní výsledkov medzi žiakmi? Tak aby si vedel to vynechám, lebo o tom nič nevieš, ale začnem tým, že známky na ZŠ majú výpovednú hodnotu o systéme v škole a mon itor dpokresľuje rozdiel medzi známkou a skutočnými vedomosťami. Ak by mali priemery známok určovať vhodnosť žiaka na gymnaziálne šúdium, tak monitor je blbosť na n-tú. A okrem toho, zrejeme nepoznáš a ni problematiku úrovne žiakov a rozdielnej úrovni škôl... Priamy vstup žiak na gymnázium by odpílil všetky blbosti: Chybné známkovanie by bolo ignorova né, zostalo by lenako motivačný a porovnávací prostriedok v rámci školy, odstránila by sa korupcia okolo slabých žiakov, dali by sa možnosti aj slabším sociálnym vrstvám ...
Odporúčame