Ste hlupák.
Jednanie Danka bolo jediné možné a jednoznačne správne.
Choďte si "na tanky" za Slotom. Na Slovensku vyurábanie konfliktov nepotrebujeme.
Ste hlupák.
Jednanie Danka bolo jediné možné a jednoznačne správne.
Choďte si "na tanky" za Slotom. Na Slovensku vyurábanie konfliktov nepotrebujeme.
Radšej zvýšte maximálny strop daňový odpočet na dieťa a strop na materskú.
Jediné čo sa dosiahne je že ženy čo by MALI ísť na potrat - drogistky apd. - tedaz nepôjdu lebo dengi.
Inu, Matovič ...
Otvoril si krčmu.
Zle to!
Začali, mu tam chodiť ľudia!
V roku 1995 som prvý krát zavítal do Blavy, do knižnice.
Bolo to zelené mesto pre život.
Dnes je Bratislava už temer kompletne len mŕtve mesto pre autá. A každým rokom sa k tomuto "ideálu" systematicky posúva.
Keď som sa po 10 rokoch mimo vrátil pozvať známych na Kamzík, iba som sa utvrdil v poznaní pokračujúcej premeny na Autoslavu (aj) kvôli ktorému som pôvodne aj odišiel.
Ale ľudia to tak asi chcú, tak to tak bude.
Preto tá prvá veta v druhom príspevku.
Ono by to malo byť "automaticky". Žiaľ, nie je. Ale taký je svet. Slovensko nie su Atény ktoré boli lokálnou veľmocou a mohli si dovoliť externality z veľkej časti ignorovať.
My by sme sa mali poučiť od Čechov - ako prežiť medzi silnejšími. Lezením do ich zadnice to nie je.
Za 2. svetovú sme žiadne reparácie neplatili.
Ale je to jedno, pointa bola že v 60-tych rokoch sa prišlo na to že "to nefunguje" a rozbehli sa procesy na "doladenie". Tieto procesy okupácia a najmä následná "normalizácia" znemožnili.
Každý robí chyby. Úspešný je ale iba ten kto sa z nich poučí a zmení smer.
Matovič je neškodný. Kváka ale je to "samorost".
Po hrozby musíte inam ... tam kde sú pred kamerami marionety bez vlastnej mocenskej bázy riadené profíkmi z pozadia.
A prečo by to auto malo vážiť "tonu a pol" ?
Moja batéria do elektrobicykla má ca 4kg pri 500Wh.
Pri tej istej hustote to máme ca 200kg/25kWh čo už je dobré. Ca 50kg sa ušetrí na motore (50kg elektro versus 100kg spaľovací).
Celé mestské auto by malo byť do tony (z toho ca 200kg ušetrí oproti e-208 práve menšia baterka, menší motor apd. Nie je dôvod aby mestské auto muselo mať pol druha tony.
Hovorí to z pohľadu Nemecka.
A Nemci nemajú ropu, takže sa chcú od závislosti na nej odrezať. Chcú, neznamená že to robia dobre ...
Spočítal to dobre.
Ale záver má zle.
Na samotný pohyb auta stačí omnoho menší výkon než na zrýchľovanie. A toto je aj kde majú elektromotory výhodu - majú dobrú účinnosť v širokom výkonovom rozsahu.
Dobrý "maximálny výkon" tak možno dosiahnuť relatvne "lacno", bez efektu na bežnú spotrebu.
Čiže, ca 10-15 kW je skutočná potreba výkonu keď sa to zpriemeruje. Nie je to o nič menej ako o onoho trabantu, tam sa tiež nešlo stale na plný kotol.
Rakúsko je viac socialistické ako bolo Československo sa komančov.
Vo Viedni polovicu bytov sú mestské atd.
To neznamená že zle/dobre. Dobrý hospodár je dobrý hospodár. A je jedno či má na klope odznak taký alebo onaký.
U nás zničili štát nie komunisti ale okupácia v 68. Po vojne bolo centrálne plánované hospodárstvo ku prospechu, bolo totiž jasné čo je treba stavať/operavovať.
V 60-tych rokoch keď sa zistilo že to čo funguje na veľké celky (dlhodobé plánovanie) moc dobre nefunguje pre malý priemysel/služby apd. a rozbehol sa plán uvoľnenia ekonomiky.
Keby sa to nezarezalo vojskom a nezaviedla sa skutočná totalita podľa sovietskeho vzoru, tak nikdy "nežná" nebude a možno by si časom zobrali príklad aj tí Sovieti a štátu naokolo (Maďari už tak fungovali, ale tí zase nemali priemyselnú bázu/know-how).
Môžeme polemizovať či to bolo dobre alebo zle. Ale nekompetentnosťou (našich) komunistov to nebolo. Mráz vtedy prišiel pre zmenu z východu.
Ja som sa nenavážal.
Ide o to že si tam nasáčkovali amíkov - tých sa už nezbavia minimálne do ďalšej veľkej vojny.
U nás sa hrá opozícia na "mafiánsky štát", Poľsku je to jedna klika.
Každý štát má nejaký vývoj, a to že niekto rýchlo stavia diaľnice na temer kompletnej rovine ešte neznamená že štát a spoločnosť ide správnym smerom. V KĽDR sa tiež kedysi "rýchlo stavali cesty a priemysel" a moc dobre to nedopadlo.
Toto je zlý argument.
Stany treba podporovať PRE niečo, a nie PROTI niečomu.
Systém házdania hnoja dosiahnete jediné - ten hnoj pozbiera niekto ako Kotleba a miesto riešenia problému ste vytvorili ešte väčší.
Zaujímavé že SMER, SNS, SMK a Procházkovci sa dokázali dohodnúť.
Možno je to o tom kto stojí za stolom a nie v akej stane sedí.
Ak podrazáci, tak sa ani dvaja nedohodnú na viac než 5 minút.
Dnes tam vidím (okrem vládnej koalície ktorá objektívne je schopná koperovať) akurát tak Kollára. Ostatné je buď rýchlokvasený odpad alebo rôzne závažné prípady pre psychiatra.
Keď vykročíte za hranice Slovenska, stačí len tuná, 100km za Košice, 100km na sever od Žiliny, či aj 10km na juh od Komárna, tak si začnete vážiť to čo máme.
O pohľade trochu ďalej, také Švédsko - pred 10timi rokmi de fakto vzorový štát - či Francúzsko s permanentným výnimočným stavom (to nebolo ani za komunistov) - to také jednoduché nie je.
My to oko ešte máme.
Inde aj o to posledné prišli.
V Anglicku je dodnes de-facto "kastová" spoločnosť.
To čo popisujete sa týkalo všetkej výstavby - nielen bytov. Pre "lúzu" za ktorú robotníkov považovala a považuje tamojšia vrchnosť nič viac netrebalo.
U nás to bolo o peniazoch a dostupnosti materiálu - keď bol, stavalo sa "ako by to malo byť".
U nich to bolo vždy o "postaviť to čo najlacnejšie ako to len ide, lúza viac nepotrebuje".
Pre to aj na západe sa tak zhrozili na post-komunistickými "králikárňami". U nich to totiž boli de-fakto plánované ghetá bokom od mesta. Jednoducho to tamojšia elita/šlachta hodnotila svojím prizmatom.
Ad 1) Vitajte v politike!
Ad 2) Rozpočet konkurencie je o rád vyšší. A čo je horšie, značná jeho časť nemá domáci pôvod.
Ale načo to písať. To vy dobre viete, že.
Pre podpichujúcich.
To vyššie nie je žiadna gloriola. Ono by podobné jednanie <malo byť> samozrejmosťou pre Slovenského politika.
Žiaľ, opak je pravdou viz obdobie Moravčíka, Mikiho, a čiastočne aj pani Slušnej (aj keď tam toho našťastie moc nepototo, nemohli sa dohodnúť kto si koľko utrhne).
Fico sa tak oprávnene hlási o titul jednookého medzi slepými.
- pragmatická fiškálna politika (striedmejšia než pravica, de facto proti jeho voličom) po vstupe do EÚ
- zastavenie rozpredaja strategického majetku (toto nie je sranda, nie je vôbec jednoduché toto obhájiť v situácii keď máte na námest-i americkú rezidentúru so zástupom pritakávačov v podrhadí a ste v EÚ/NATO)
- pragmatická politika počas ekonomickej krízy (stabilita ale BEZ okrádania občanov)
- držanie línie ako-tak samostatného Slovenska, kde aj keď sme ekonomickou kolóniou tak stále NIE SME politickou kolóniou (to že Slovensko a Česko sú jediné krajiny NATO bez Americkej základne a dohode o extraterestrialite ich vojakov je niečo čo si treba vážiť a držať)
- viac-menej anitkorupčné razenie spoločnosti, temer žiadne kauzy s miliardovými škodami (aj po 12 rokoch sa doriešujú stále iba kauzy dnešnej opozície)
Fico osobne funguje od počiatku "v režime možného pre malý štát". Najmä je "verný" iba svojmu presvedčeniu a nikto ho neriadi už od odchodu z SDĽ kvôli jej podpore Mikiho.
Zase jeden sociálny inžinier čo by "zahusťoval".
Ďakujeme, neprosíme.
Odporúčame