Dobre píšete. Ale dávajte si pozor na "... ďalšie zvyšovanie spotreby ...". Keby ste napísali "... ďalšie zvyšovanie normovanej/papierovej spotreby ..." tak by sa dalo s vam súhlasiť.
Realita je taká že pokiaľ merací cyklus bude lepšie zodpovedať skutočným prevádzkovým podmienkam, vytvorí to motiváciu aby automobilky vyladili sprvu softvér, neskôr aj konštrukciu motora, viac na reálnu spotrebu ako na spotrebu "virtuálnu". Takže v konečnom dôsledku nastane (u porovnateľného motora tej istej technologickej vyspelosti a ceny) efekt taký že reálna spotreba *klesne* o jednotky % zatiaľ čo normovaná spotreba porastie, niekde aj o desiatky percent.
Pre vás možno "rýpanie v detailoch". Ale na verejnom fóre musíte počítať že nie každý čitateľ interpretuje vaše vety ako vy. Skôr naopak. Bez onoho upresnenia tak u laika vytvárate dojem akoby nová metodika spôsobovala nárast spotreby v reálnej prevádzke pričom opak je pravdou - metodika buď nebude mať vplyv alebo spôsobí pokles reálnej spotreby.