Tam chodí už dávno....
No veď práve o tom písal chlapík v článku že ľudia - pracujúci sa málo organizujú, málo tlačia na vlády a skorumpovaných politikov..
PS: Nevravím že treba vystreliť z Auróry ale bez poriadneho tlaku zdola zmeny neprídu..
Konkrétne na Slovensku pomôže ozaj razantné zvýšenie miezd.. Hoci zamestnávatelia samozrejme budú najprv vyplakávať, no o pár mesiacov by pocítili že ekonomika naberá na obrátkach aj oni cez tržby.. Slováci práve nie sú národom čo tlačí peniaze do pančuchy, takže o to rýchlejšie by sa dostali do obehu..
PS: Ak nebudú mať peniaze masy, ktoré ich aj minú ekonomika nemôže napredovať. Preto aj vzorec rozdelenia zisku : 60% firmám a 40% zamestnancom by sa mal čo najskôr otočiť..
Obranyschopnosť SR.... :-)))) Zato si ide armáda nakúpiť vyše 400 BVPčiek aby sa v prípade potreby mali kde napakovať všetci pucipajtáši a čím skôr zdupkať z Ficílie....
PS: O akej obranyschopnosti to tu Gajdoš tára s armádou o veľkosti divízie a vykradnutými skladmi????
Ja si myslím že ozaj bola.. Šlo o prachy..
Hm.. Dobre by bolo prečítať občas aj stred.. :-)) Ale vážne.. Nemôžeme sa predsa vrátiť o 25 rokov dozadu, keď sa človek bál vystrčiť nos na ulicu, lebo sa tu vraždilo ako na divokom západe..
Ja sa o autá obzvlášť nezaujímam.. Pre mňa je to vec, ktorá ma presunie z bodu A do bodu B. No a keď sa často nekazí, tak je to super, či už jazdí na naftu alebo benzín..
Jednu jedinú vec si vystihol presne a to že vonku robíme za peniaze.... O nič iné nejde, nikto nebude na niekoho robiť zadarmo, ani odpoly zadarmo.
PS: A hydinári nech neplačú ale nech sú trošku pružnejší a predávajú výrobky tam, kde je po nich dopyt a kde sú vyššie ceny.. Keď tu môže byť chladené kura z Nemecka, prečo nemôže byť v Nemecku to naše??
Vždy lepšie troj-štvor ročný "dízlák" s Nemecka ako tie 15-20 ročné dymovnice čo tu ešte jazdia.... Aj to pomôže..
PS: Prečo štát keď sa mu VRAJ tak darí neurobí ešte jedno šrotovné?? Tam sa ľudia zbavia harabúrd a kúpiť môžu iba nové vozidlá..
Áno!!!! Hurá!! A celý zisk nech zošrotuje štátna kasa.... Ty máš tiež nápady človeče..
PS: To sa ti dane z palív čo platíme zdajú nejak nízke????
Ja to nechválim, ale ani nehaním, je mi to jedno.. Nabudúce možno kúpim benzínové auto, to ešte neviem..
PS: Ale k týmto novým malolitrážnym "benzniakom" s turbami a troma valčekmi veľkú dôveru nemám....
Čo tu bude keď sa novinári začnú báť písať pravdu?? Koľko máš rokov, zažil si komunistov??
Ale poznám, jeden mám v garáži, manželka má benzín..
Kamióny sú problém pretože im to (zatiaľ) umožňuje legislatíva.. Tovar ktorý nie je rýchloobrátkový treba dostať z ciest na koľaje.. Všetko sa dá, stačí výrobu a odbyt plánovať nie na tri dni ale na tri mesiace dopredu.. Samozrejme pri našej železničnej sieti, ak sa to dá tak nazvať môže byť problém aj to..
PS: Presne to som videl v jednej fabrike kde som roky pracoval.. Zo začiatku suroviny aj výrobky cestovali vlakom priamo do aj zo závodu.. Po čase - rok 2000 a vyššie vlakom chodilo aj sa vyvážalo možno 10% všetkého, ostatok sa dostal kamiónmi na cesty..
Vidíš.. Ja som mal dve benzínové a teraz jazdím na naftu.. A poviem ti pravdu, je mi fuk čo do auta tankujem..
PS: Takže vlastne si sa celý život zaoberal niečím o čom si bol presvedčený že je to blbosť..
Ono smogu nezakážeš aby šiel tam, kam zafúka vietor..
PS: Debatujeme o zákaze vjazdu áut do miest a popritom si prakticky priamo v mestách budujeme automobilky.. :-))
Zakázať vjazd do centier miest.. To vyrieši čo??
PS: Zase jedno z tých "lepších" európskych riešení..
Odporúčame