ruská zima pomohla domácim zvíťaziť, Nemcom sa o nej ani nesnívalo
ruská zima pomohla domácim zvíťaziť, Nemcom sa o nej ani nesnívalo
Kažimírovi pomôže jedine vyrabovť gorilie almary plné nakradnutých euráčov a vypustenie tých kadejakých bazénov vo vilách ktoré vyrástli z privatizačných bakšišov.
Pokýmn sa v tejto republike nezačne tvrdo trestať kradnutie na najvyšších postoch a kým sa neprestanú liať zo štátneho rozpočtu financie žralokom typu Penta, Ja a Ty a pod. tak očakávať že to chudoba spoasí z tých minimálnych miezd a smeišnych sociálnych dávok je tak trochu ekonomická utópia.
Podstata reformy bude spočívať vo FAREBNEJ REVOLÚCII.
Všetky farebné kovy, z ktorých sú vedenia, troleje, odkvapové rúry, rozvody klimatizácie a pod. sa odovzdajú zberným surovinám a utŕžené financie sa použijú na skvalitnene život a rómskym komunitám, predovšetkým na nákup C2H5OH a podobných veľmi užitočnýcch vecí...
tu sú info o menovej reforme:
cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskoslovensk %C3%A1_m%C4%9Bnov%C3%A1_reforma_(1953)
osobne si myslím že teraz by niečo také veľmi pomohlo vyčistiť Slovesnko od gorilích zlodejov, ktorí majú almary plné bakšišov...
československo sa ale vôbec nerovná Slovensko. Industrializácia Slovesnka začala až po roku 1945. Dovtedy tu bolo len pár polí so štipľavou paprikou ktorou v Budapešti kŕmili turulov, aby znášali dobere štipľavé vajcia pre maďarských barónov a grófov.
čo bolo v liostoch? Len svätá pravda. Pravda o troch grošoch, z ktorých sa ani jeden nepchá do šrajtofle, s vidinou ako o 40 rokov bude sa dať zaň bohviečo kúpiť, lebo tak či tak by za tých pár desiatok rokov zhnil.
Brešo, veľký buldog pravice
riadi SDKÚ z parlamentnej lavice.
Používa metódy svoje, rozličné,
od Mikimauza priveľmi odlišné.
Mikimauzovi sa to nepáči teraz,
kričí po svojich kamošoch zaraz:
Prečo Brešo na Ščurku bakšiše nevalí?
Veď má najlepšie preferencie v chotári.
Ščurka je manipulátor voličov dobrý,
o čom svedčili aj minulé voľby.
Natára im sprostostí ostošesť
najmä, že po Ficovi zdochol pes.
Radovan Ďurana z Inessu grafov narobí
Ščurka mu pomôže voličov zmagoriť.
Natára im o výhodnostiach 2. piliera bájky,
Nech môžeme všetci ukradnúť bakšiš sladký.
Tým že Brešo rozbíja štruktúry moje
Vytvára to veľké pochybnosti
Že sme príliš kradli bakšiše svoje
A už nebudeme ekonomické osobnosti.
Nech sa Brešo teraz okamžite spamätá
inak ho čaká ako Ivetku ihneď odplata.
Zničím ho raz-dva-tri ako bačove šeňa,
nikdy si už nezabreše v parlamente veľa.
Na toho Koníka by lepšie pasovalo Ľudovít K(r)a(d)ník
figeľ mal malú svätožiaru, nestačila dostatočne podržať mostnú konštrukciu...
vyhodiť autora amnestie? Neviem, či je to správne.
Veď "autor amnestie" robil len to, čo mu ktosi nariadil. "Noty" na amnestiu mu určite niekto z jeho nadriadených dal, napr. ten, kto chcel zlodejíčkov a poberačov úplatkov uchrániť pred spravodlivosťou, "lebo aj on má za ušami".
Pokračovanie
Preto - tam kde sa nehrajú na vlkm - je ekonomicky najvýhodnejšie nechať pendlovať súpravu celý deň hore-dole, nech prinesie čo najviac tržieb. VeDˇtak nejako funguije regioJet na trase Komárno-Dun. Streda- BA.
Pre príklad zo zahraničia nemusíme chodiť príliš ďaleko. Povšimnite si, ako funguje regionálna doprava napr. v Česku. Uvádzam najskôr trate, ktoré nespájajú žiadne veľké sídla a na koniec jedno neveľké mestečko neďaleko od Prahy. Istotne nie sú všetky vlaky naplno vyťažené...
http://www.szdc.cz/provozovani-dra hy/knizni-jizdni-rady/k318.pdf
http://www.szdc.cz /provozovani-drahy/knizni-jizdni-rady/k279.pdf
ht tp://www.szdc.cz/provozovani-drahy/knizni-jizdni-r ady/k232.pdf
nie je to také jednoduché, niektoré spoje môžu v časti týždňa prevážať vzduch, ale cez letnú tursitickú sezónu môžu byť plné. Naši škrtači čo majú miesto hlavy kokosový orech plný červeného atramentu škrtajú ostošesť bez toho,a by ponechali spoje práve vtedy kedy by bol o ne záujem. Vari by to tak strašne zaťažilo štátny rozpočet, ponechať od 1.7. do 31.8. vlaky cez exponované časy?
Treba sa na to pozerať z nadhľadu. Ak pocestuje turista z Bratislavy do Banskej Štiavnice, tak 20 km jazdy štiavnickej Anče prinesie tržbu na trase Blava-BŠ = 220 km, čo je približne toľko ako 10 cestujúcich v Anči. Ak Anču zrušíme, ani v rýchliku do Hronskej Dúbravy tento cestujúci nepocestuje.
Vydzobávaním akože nerentabilných spojov sa vždy nemusí ušetriť, pretože viac ako polovicu nákladov na železnici tvoria fixné náklady nezáležiace od počtu vlakov. Ušetria sa takto len náklady na naftu poprípade personál... no pri dierach v grafikone práveže aj trčiaci personál čumiaci do blba treba zaplatiť.
horšie by bolo, keby za tou plentou zaspal, a tým by sa znemožnilo voliť ďalším voličom.
škoda, že biblia neobsahuje 600 proroctiev o zlodejstvách arcibiskupa Sokola
chrlíme vysokoškolákov :
- enviromentálnych manažérov
- sociológov
- strategických plánovačov regionálnej analýzy
- manažérov aspektov udržateľného rozvoja
- škrtačov verejných financií
- krízových manažerov verejnej správy
...
len robiť nemá kto...
dokedy bude neschopnému zdražimírovmu ministerstvu trvať to vycapenie daňových priznaní na net? Cickajú sa s tým ako by šlo o neviemakú zložitú úlohu, asi čím dlhšie to bude trvať, tým to môže byť drahšie a tým sa fickovi ujde viacej bakšišov...
železnica je stratová v opsobnej doprave takmer na celom svete.
A predsa ju nerušia ba naopak - zveľaďujú. Počet cestujúcich železnicou vo vyspelých krajinách rastie. Prečo vlastne tú železnicu tam už dávno nezrušili, keĎ majú ďaleko vyššiu životnú úroveň a áut v každom dome toľko, že aj pes má svoje? Nemusia sa tak budovať parkoviská, rozširovať cesty v preplnených mestáích a šetrí sa aj životné prostredie.
Čo si myslíš, koľko peňazí zarábajú u nás napr. diaľnice? Tiež prd makový, len to tak nevidno a nikoho nenapadne na nich počítať vozidlá napr. mimo špičku s tým že by sa diaľnica pri níázkej vyťaženosti zatvorila napr. od soboty rána do nedele podvečeera. Ak by sme tvoju logiku mali upolatniť na nové budovanie diaľnic, tiež by bolo najekonomickejšie sa na všetko vykašľať. ktohovie, kedy vypukne ropná kríza a či o pár rokov nám celé diaľnice a aj tebe tvoje autíčko na dvore nebude na nič, lebo hmota čo sa doňho nalieva tak zdražie, že si to bude môcť len málokto dovoliť.
akurát že ten náš je maďarón s holým zadkom a ten český je rakušan sa akým-takým bohatstvom
Odporúčame