... no, mariška robí svoje... vďaka nej sa aj rozpadol smradičovský zlepenec.
... no, mariška robí svoje... vďaka nej sa aj rozpadol smradičovský zlepenec.
Možno si význam tohoto žel. spojenia uvedomíme o pár rokov, keď vypukne ropná kríza a do lietadielok, kamiónikov a autíčiek nebude čo nalievať, a keĎ bude, tak za ceny čo sa od súčasných riadne vzdialia... potom nám nejaká železnica čo bude vedieť jazdiť na elektriku bude dobrá.
mi to lezie na city už ten poondiaty maďarón Csontós. Nech zalezie do myšacej diery a nech sa zasype štipľavou maďarskou paprikou.
Tá jeho nadpriemerná inteligencia sa prejavuje hlavne pri spievaní českej hymny, kde si nepamätá ani melódiu, ani slová.
Používanie šľachtických titulov sa zakázalo už v 1. československej republike zákonom a zdá sa, že odkedy si ožratý Havel z toho ťažkú hlavu nerobil tak porušovanie tohoto zákona úpretrváva dodnes, hlavne čo sa týka jedného z najväčších českých zlodejov ktorý k majetkom prišiel ignoráciou Benešových dekrétov.
K(r)a(d)níkov 2. pilier sa o pár rokov zmení na chromú nohu skapíňajúceho tatranského tigra omámeného Sulíkovou mariškou...
slovenská pravica nech sa pozrie do zrkadla, čo spôsobila. Banda mariškových huličov.
ako fungujú britské sprivatizované železnice:
http://www.blisty.cz/art/67045.html
nech nás pánbožko ochraňuje pred tým svätými súkromníkmi čo všetko robia lepšie len na papieri
KUbáček CSc chce z celej železnce spraviť skanzen, resp. múzeum. Pomaly sa mu to darí, teraz odpísal 5 tratí, z ktorých väčšina bola celkom slušne využívaná. Ale šetriť treba - nech to stojí, čo to stojí. A s tým jeho netaktným taktom - na našej trati je v So a Ne cezbvíkend počas bieleho dňa takt 10 hodín - ráno 2 vlaky o cca 5:00, 7:00 a najbližší ďalší o 17:00 . Ten večerný chodí v nedeľu taký natrieskaný že ani sprievodca všetkých cestujúcich nestačí skasírovať. Potok Kubáček CSc. môže ukazovať všetkými 5 prstami aký je ten vlak nerentabilný. Vivat kubáček, CSc, hrobár slovenských železníc.
a v druhej polovici 2010 neklesala... že?
Poliačik, a pán Marihuanový Šulin je pre zmenu drogovo závislý vykrikovač slovenskej politiky....
súhlas, ako podnikať dokážu podnikatelia v Rakúsku, kde je min. mzda 1000€?
ozaj kraviny - modrá lúza si myslí že čím viac vyžmýka pracujúcich tým bude vyššia prosperita. No ono je to asi takto: čím menej dáme zarobiť pracujúcim, tým menej kupujú a tak vlastne sme v začarovanom kruhu, lebo tie naše krásne výrobky nemá kto kupovať. Škoda, že tučný Šrek čo sa od múdrosti až tak kláti k zemi si to nevie uvedomiť.
Tučnému Šrekovi Mihihihálovi by vyhovoval zákonník práce čo by nedeklaroval žiadne práva pracujúcemu, akurát právo zadarmo odrábať nadčasy. Ďakujeme pán Mihál. Len mi vysvetlite, ako je možné, že minimálna mzda v Rakúsku je 1000€, vari Rakušania sú schopní 3x viac makať ako naši? Aký tam majú zákonník práce? Vari pracujú 25 hodín denne? Heslo" Včera sa máme lEpšie ako zajtra" tu už bolo.
slovenská opozičná politická scéna je ako skapíňajúci tatranský tiger ktorý práve vyfajčil dávku marišky, naforsírovanej Marihuanovým Šulinom.
Marihuanový Šulin má premarihuanovanú hlavu tak mu prepáčte, pôjde to s ním stále viac a viac z kopca. Prírodné zákony sú nevyspytateľné.
že poprepúšťali hlavne ľudí z prevádzky a nahradili ich kancelárskymi krysami
čo robí pán generálny riaditeľ ŽSR? Mal by makať s lopatou kdesi pri výhybke ostošesť a nie špekuľovať ako vytunelovať železnicu aj so zlatým padákom...
Počiatek s Ficom doriadili a doozdravovali železnicu tak, že je ako skapíňajúci tatranský tiger...
Sociálnodementokratická strana Smer si mýli osobnú železničnnú dopravu s lukratívnym zarábajúcim podnikom. Osobná doprava na železnici však nie je primárne určená na to, aby do štátneho rozpočtu forsírovala kvantá peňazí, ani v európskych štátoch tomu tak nie je. Ak smerácky Počiatek Konca vo vidine extrémne veľkých úspor zoškrtá vlaky ako posledne - viď napríklad článok tu:
http://michalovce.korzar.sme.sk/c/6666914/z-v elkych-kapusian-do-kosic-a-spat-cestuju-pat-hodin. html
tak pracujúcim čo boli do dôb nedávno minulých ochotní cestovať za prácu niekoľko desiatok kilometrov sa na takéto kompikované cestovanie vykašľú a miesto platcov daní sa zrazu stanú stanú poberatelia sociálnych dávok. To bude pre štát ekonomickejšie? Na to ešte ten nagelovaný chumaj Počiatek Konca, čo má miesto hlavy kokosový orech, neprišiel a ani tak skoro nepríde... Vivat strana smer, nech žijú jej rany istoty.
Odporúčame