V jednej vete si protirečíš, to Grécko by tu bolo práve vtedy keď sa budú zvyšovať paty na ktoré nemáme a budeme si neustále požičiavať.Alebo poďme cestou Grécka, však nám tie dlžoby napokon odpustia
V jednej vete si protirečíš, to Grécko by tu bolo práve vtedy keď sa budú zvyšovať paty na ktoré nemáme a budeme si neustále požičiavať.Alebo poďme cestou Grécka, však nám tie dlžoby napokon odpustia
Podľa mňa sa ako chrapúň a hulvát správa Sulík, a nie len teraz.Nie vždy má pravdu ten ,kto viac kričí.To platí aj pre niektorých tu diskutujúcich.
Martin Bakoš je riaditeľ firmy Amberg, ktorá nevyhrala konkurz na stavebný dozor na tomto úseku, považujem za krajne nezodpovedné vyjadrovať sa k príčinám havárie pred ukončením vyšetrovania.Stavebný dozor NDS nie je o nič menej skúsený ako súkromná firma, dozoruje stavbu dialnice dlhé roky, od jej začiatkov.ďalej stavebný dozor neprepočítáva statické výpočty ani projekty,zlyhala podporná konštrukcia čo je dočasná stavba, projekty k týmto stavbám si dodáva zhotoviteľ nie NDS
pokračovanie, pán najpravdivejší, vchod vlakov na obsadenú koľaj v stanici je úplne bežná vec a deje sa v každej väčšej stanici za určitých presne stanovených podmienok, dokonca je aj pravidelný vchod vlaku na obsadenú alebo koncovú/tzv, šturcovú /koľaj,
Vážený, vyjadrujete sa k veciam o ktorých nemáte ani šajnu,videl ste železnicu len z okna vlaku, tak netrepte sprostosti.Na trati Bratislava hl,n, -Trnava je v medzistaničných úsekoch tzv.autoblok. kde sú úseky rozdelené návestidlami asi po jednom kilometri, a tieto sú ovládané chodom vlaku, trvalá návesť je zelená, akonáhle prejde vlak za túto návesť naskočí červená, nasledujúci vlak musí pred ňou zastaviť, ale po troch minútach môže pokračovaťaj na červenú ale s pohotovosťou zastaviť pred prípadnou prekážkou,ak nevidí pred sebou vlak v obsadenom úseku,čo tuná v oblúku nebolo možné vidieť.Je to oveľa zložitejšie, ale to len tak na vysvetlenie, že prečo rušňovodič musí prispôsobovať rýchlosť podľa rozhľadu.Deje sa napríklad aj pri pokazených závorách alebo svetelnom zariadení na priecest, kde sa vlaku dáva tzv. OP rozkaz, rozkaz na opatrný chod pred priecestím s pohotovosťou zastaviť aj pred prípadným cestným vozidlom
To je ten pán čo hádže taniere o zem ? To sa naučil v tom zahraničí ?
ešte ste na to neprišli - je to On sám veľký Kaplan, tento pán Vám to podsúva už dlhú dobu, zneuznaný génius, odborník na všetko politiku, ekonomiku, náboženstvo kultúru a preto Vy"tupí "voliči si uvedomte ,kto vyvedie túto republiku zo všetkých problémov - je to on Veľký Kaplan a preto voľte Kaplana
Chcem poukázať na neprimerane vysoké ceny zdravotnej prehliadky na vodičský preukaz, dôchodci nad 65 rokov majú povinnosť absolvovať takúto prehliadku každé dva roky, a nad sedemdesiat, dokonca každý rok, pri cene 35-40 € je to dosť veľký výdavok.Pritom si myslím že lekár na prehliadku nemá také veľké náklady, nepoužíva žiadny drahý prístroj a pod.Nemám nič proti nejakému poplatku, ale tá cena je neprimeraná.
Vážený, v podstate máte pravdu, čo sa obsahu týka, ale skomoliť niekomu mená nie je vôbec vtipné, aj keď Vám to asi tak pripadá.Kritizovať môžte čo len chcete, ale dá sa to aj slušnou formou..
Odporúčame