Tak taky bezny elektromobil ani nepoznam,asi len nejaky riadne ojazdeny Leaf
Tak taky bezny elektromobil ani nepoznam,asi len nejaky riadne ojazdeny Leaf
Preco skoro vsetci,co nemaju o eletromobile ani sajnu si myslia,ze ho treba kazdy den nabijat?To aj benzin alebo naftu chodite tankovat kazdy den aby ste mali rano plnu nadrz???
Ale ved nech si tankuju naftu za dve eura ked ich to bavi. Aspon budeme mat dlhsie volne nabijacky. ;-)
V elektromotere je pouzita med a zelezo. Ked si porovnam zlozitost spalovacieho motora a prevodovky a pod. tak taky velky rozdiel tam byt nemoze. Same automobilky prezentuju,ze na vyrobu elektrickych aut bude potrebny mensi pocet zamestancov atd. To znamena aj mensie haly,menej energii a pod. Dalsia vec je zvlastna,preco je v porovnani IBIZA CNG, ked by tam mal byt 100% napr. VW GOLF 1.5TGI. Ono da sa vsetko ohybat podla potreby. A posledna vec, v clanku sa pise ze vyroba je vysoka z dovodu vyroby baterii,z toho mi vychadza ako keby baterie zaratali dva krat, raz v produkcii auta a druhy krat v zltom stlpceku.
Ako pozeram na ten graf,tak Vam to tam nesedi. Produkcia elektromobilu je vseobecne jednoduchsia. Nemoze byt tmavo sedy stlpec vacsi ako pri ostatnych autach,kedze vyrobu baterii znazornuje zlty stlpec a pri tmavo sedom je napisane ze bez baterii. Bud niekto nevie robit grafy,ale je to zase len zavadzanie.
Odporúčame