Ako príslušník britskej armády odslúžil nejaký čas v Afghanistane.A nebolo to v ,,nejakej zastrčenej kancelárii,, .V tlači boli publikované fotky,aj články o jeho pôsobení.Určite nebol tam,kde to bolo ,,horúce,, ale určite ani nedral gate v kancli.
Ako príslušník britskej armády odslúžil nejaký čas v Afghanistane.A nebolo to v ,,nejakej zastrčenej kancelárii,, .V tlači boli publikované fotky,aj články o jeho pôsobení.Určite nebol tam,kde to bolo ,,horúce,, ale určite ani nedral gate v kancli.
Skôr dopravné lietadlo,núdzovo použité ako bombardér.Ono bomby sa dajú naložiť do čohokoľvek,stačí adekvátna nosnosť.
Mohli by sa kompetentní konečne zobudiť a premenovať to na daň pre verejnoprávne média.Lebo toto čo platíme nemá s koncesiou nič spoločné.
Stačí pozrieť register dopravného úradu.OM-DCC má výr. č.2309 .Evidentne nebol vyrobený iba 1 kus keď v SR sú registrovaná minimálne 2 (OM-GJT výr.č.2212)
Tak jeden tvrdí,že Čmeliak je dvojplošník,Vy zasa,že sa pilot katapultoval?A čím?
Pán grafoman,skús občas prečítať viac,ako len nadpis. Menšie ruské stroje JAK-40 už nahradili dva stroje holandskej výroby Fokker 100, ktoré rezort vnútra kúpil od rakúskej spoločnosti. Vyrobené boli v roku 1991, pri kúpe mali nalietaných 30-tisíc hodín. Mimochodom-Firma Fokker už pred 20 rokmi skrachovala,kúpili sme stroje od už neexistujúcej firmy.Moje matematické i čitateľské schopnosti sú OK.
Nahradiť 30 ročné lietadlo 25-ročným,no to je teda super kšeft.
Miestna polícia sa vždy celý rok pripravuje na tie masy pútnikov,aby sa predišlo zbytočným úmrtiam. Ale každý rok dopadnú ako naši cestári po prvom snehu.
Počítal som s tým,že ak lietadlo PADÁ,je uhol viac ako 30°
Messerschmitt váži ,podľa verzie,okolo 2 ton,samotný motor okolo 700 kg,pri rýchlosti pádu 400-600 km/h to stačí na to,aby skončil takto hlboko.Len krídla sa väčšinou roztrieštia na povrchu,trup vnikne do zeme ako strela.
Stačí úplne obyčajný bager-ten si najprv vykope jamu,tak 1-1,5m hlbokú a do tej zlezie.A ak má dosť miesta,toto môže opakovať viac krát.Mimochodom-takéto nálezy boli i na Slovensku.Ale dočítate sa o nich maximálne tak v regionálnej alebo odbornej tlači.Obrovskú aktivitu v tomto smere majú za sebou české kluby leteckej histórie,pracujúce na poloprofesionálnej až amatérskej úrovni,ale s vysoko profesionálnymi výsledkami.Takto vykopané lietadlá sa tam už počítajú snáď v desiatkach kusov.Vo väčšine prípadov sa podarilo stotožniť i pilota,ak sa našli identifikačné znaky lietadla(výr.číslo motora)
Až na to že Focke Wulf nemal s Fokkerom nič spoločné,ide len o skomolenú prezývku.Fokker síce pre nemcov vyrábal lietadlá,ale počas 1.sv.vojny.
Ako uvádzate-zákony sú šité ,,elite národa,, na mieru.ALE!Nejedná sa o pracovný pomer na dobu určitú,takže sa na nich nevzťahuje zákonník práce.BOHUŽIAĽ.Inak by poniektorí museli opustiť parlament pred vypršaním mandátu za 0%aktivitu
ElektroWorld mal dobré ceny a ešte lepšie akcie.Potom ich ,,prevzal,, NAY,jeden z najdrahších obchodov v SR.A ich ,,akcie,, ?20% na obšmakaný,pol roka vystavený tovar,často denne zapnutý od rána do večera,skrátka vraky.
Lebo sudcovia sú v každom potencionálnom spore automatickí víťazi.Alebo verí v tomto banánistane niekto tomu,že nejaký sudca pôjde proti svojim?Bežný človek také možnosti nemá,ani s armádou najlepších advokátov.
Takých,ako všade inde,kópie exotov z ,,veľkého,, parlamentu.Odhlasujú čo sa im povie,a ako sa zasa potvrdilo,aj bez toho,aby vedeli o čom je reč
Keď už,tak čs.eso č.1 bol Karel Kuttelwascher,celkom 21 zostrelov,z toho 3 v spolupráci,15 ako nočný stíhač
Keď už,tak čs.eso č.1 bol Karel Kuttelwascher,celkom 21 zostrelov,z toho 3 v spolupráci,z toho 15 ako nočný stíhač
Tak- a teraz nech mi dakto vysvetlí,čí nápad to bol,rozvláčiť ebolou nakazených ľudí po celom svete.Doteraz sa to týkalo iba malej časti Afriky.Nik netuší,čo urobí vírus v novom prostredí.
Odporúčame