Podľa mňa bol Navas v offside a tažil zo svojho postavenia , lebo v čase prvej prihravky bol za linou obrancov a pustupoval dalej k brane.
Druha prihravka by bola bývala v poriadku, keby bol dobehol spred obrany.
Tu su pravidla, vyklad si urobte kazdy sam.
PRAVIDLO 11 HRÁČ MIMO HRY
Postavenie mimo hry
Postavenie mimo hry nie je porušením pravidiel.
Hráč je v postavení mimo hry, ak:
- je bližšie k súperovej bránkovej čiare ako lopta a predposledný hráč súpera.
Hráč nie je v postavení mimo hry, ak:
- je na vlastnej polovici hracej plochy alebo
- je na úrovni s predposledným brániacim hráčom súpera alebo
- je na úrovni s poslednými dvomi hráčmi súpera.
Hráč mimo hry
Hráča, ktorý je v postavení mimo hry, považuje rozhodca za hráča mimo hry, ak v okamihu, keď sa niektorý z jeho spoluhráčov dotkne lopty alebo ju zahrá, podľa názoru rozhodcu, aktívne sa zapojí do hry tak, že:
- ovplyvňuje hru alebo
- ovplyvňuje súpera alebo
- sa pokúša z tohto postavenia získať výhodu.