Mal problémy s nadváhou, ale statočne bojoval. V 1980 mal skoro 150kg.
V 80. rokoch to bol pojem. A páčilo sa mi na ňom, že si držal svoj štýl.
Mal problémy s nadváhou, ale statočne bojoval. V 1980 mal skoro 150kg.
V 80. rokoch to bol pojem. A páčilo sa mi na ňom, že si držal svoj štýl.
Popravili ho neprávom, lebo boli porušené jeho procesné práva a zrejme neboli ani priame dôkazy, že čin spáchal. Ale nie sú ani dôkazy, že ho nespáchal. Alibi poskytnuté vlastnou sestrou nemusí stačiť.
Aj demokracia sa vyvíja a nikto nie je bez chyby. Písal sa rok 1944.
Také finančné služby aj náhradných operátorov zďaleka obchádzam, ale podvod v tom nevidím. Všetky údaje sú dostupné a jasné. Ak je niekto negramotný, nech si zo sebou vezme takého, čo vie čítať. Poplatok za aktívnu kreditnú kartu je u nebankových spoločností normálny, neviem čo je na tom prekvapujúce. A načo by niekomu bola karta, keby nechcel nakupovať?
Nenávisť nie je dobrá. Núti človeka za každú cenu ohovárať, alebo osočovať. Idú Vianoce, zamyslite sa nad sebou, pán Anton.
Včera bola v médiach informácia o cene CT vyšetrenia. U nás je zhruba 4x drahšie, ako v Nemecku.
Odjakživa oligarchovia vytvárajú politikov a väčšinou stoja v pozadí. Hrajú na všetky strany. Pri zmene vládnucej strany predsa oligarcha neprestane existovať a zarábať. Občas sa oligarcha dostane aj do najvyššej politiky, ale to je skôr výnimka (Bushovci, Putin, Babiš).
Ešte aj ZSSR v Brežnevovej ére kúpil licenciu od Fiatu, keď neboli schopní vyvinúť normálne osobné auto. Ale sorbon v svojom temnom svete nenávisti ku všetkému demokratickému sa teší. V očakávaní akejsi pomsty pre všetkých, ktorí pošliapali jeho červené ideály. Úbohé.
Mrzí ma, že aj k takejto technickej téme niekto ťahá politiku, či dokonca ideológiu. Ale na to sa nedá nereagovať.
sorbon, nemusíš nadávať do hlupákov každému, kto nezdieľa tvoj hodnotový systém. Chcel by som veriť, že vekom sa hrany obrusujú. Ale v tvojom prípade to neplatí.
Aj vtedy mala agresívne úlety. Zazlievam jej napríklad nechutné výpady proti Milade Horákovej.
Branko, Lajčák je z celej tej bandy jediný, kto si zaslúži funkciu. Ostatní vo vláde, vrátane bossa len vyciciavajú štát ako pijavice.
Tá bohorovnosť kovaných komunistov ma vždy udivovala. Táto Anka sa snaží poéziou pohladiť ducha, rôznymi obrazmi zahmliť to, o čo im vždy išlo. Dostať duše do područia ich zvrátenej ideológie a mať nad nimi neobmedzenú moc. Pritom im kľudne sľúbia raj na zemi. Lenže realita bola iná.
Kto si môže dovoliť označiť svojich oponentov za nevzdelaných. Tak všeobecne, surovo. Len človek, ktorému prešlo každé klamstvo, ktorý si celý život myslí, že stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou. Ale nikdy to tak nebolo, ani nebude.
No mne osobne to nevadilo, polovičné cestovné nie je vlak zadarmo. Zľavy majú predsa aj v autobusoch. Stále nechápeš, že je to diskriminácia nielen autobusových dopravcov, ale všetkých, ktorí vlakom nemôžu cestovať.
Mobilmi zadarmo si to zaklincoval. Hádam sú dotované z verejných financií ako vlaky? Je to predsa len marketingový ťah, ktorým sa presúvajú tŕžby z predaja mobilu do paušálu, zároveň si tým operátor viaže klienta. Podobné akcie môže robiť aj železnica, alebo iný prepravca. Zavedením čipových kariet by sa otvorili možnosti. Množstevné, vernostné zľavy, čím viac km, tým lacnejšie, rodinné, zamestnanecké, refundácia časti nákladov zamestnávateľovi, proste hocičo, čo im dá výhodu pred konkurenciou. Len nie zvýhodnenie zo spoločných financií na úkor inej skupiny občanov.
Dúfam, že sa neživíš ako finančný poradca.
Keby to bola jednorazová akcia, zatlieskam. Lenže to je systémové opatrenie, ktoré zasahuje mnohých.
Náklady sú priame aj nepriame. Výpadok tržieb ovplyvní príjmovú časť rozpočtu.
Myslím, že rušenie málo používaných vlakových spojov, aj celých tratí je pokus o úsporu, možno na nesprávnom mieste. Bezplatné vlaky sú nákladom pre štátnu kasu. Za tie peniaze možno mohli nejaké trate obnoviť, ak to bola taká veľká vyhýbkarova chyba, že to teraz vyťahuješ.
Perly by sa nemali hádzať sviniam. Čím väčší je intelektuálny rozdiel medzi hlupákom a filozofom, tým menej sa chápu.
Bezplatné vlaky nie sú zlá vec. Pravda, ak na to máme. Otázka priorít.
Ale vadí mi, že k tomuto, podľa mňa dôležitému kroku nebola žiadna spoločenská diskusia.
Pred pár rokmi, keď ešte cestovali moje deti na trase Prešov - Brno - Praha som sa na preplnenej autobusovej stanici čudoval, prečo vlaky nerobia nič, aby sa stali konkurencieschopné. Teraz to za nich vybavila vláda.
Veľa ľudí si od vlakov jednoducho odvyklo. Možno stačilo urobiť marketingovú akciu, dočasné zvýhodnenie cien a hlavne nasadenie vlakov na vyťažené trasy. Ľudia by sami zmenili dopravcu, keby videli výhody. Aj bez extrémnych dotácii.
Bol to rok, keď sme verili, že boľševici skončia na smetisku dejín. Bohužiaľ, nestalo sa. Ale veríme stále. Možno v týchto voľbách, aspoň v niektorých mestách ....
Takže ty si bola asi veľká súdružka, ktorej vyplácali diéty a chodila po západe. Ja som mal ako mladý inžinier 2300 Kčs v hrubom, čo bolo okolo 70 USD za mesiac.
A čo občania? Majú morálne právo brať svojich politikov na zodpovednosť? Pán Štefan, všímajte si radšej konkrétne kauzy a neporovnávajte, ktorý zlodej je úspešnejší.
Odporúčame