Test: Hyundai Santa Fe PHEV – má takmer všetko, chýba mu len diesel
No práve že vyrovná. Mazda je o 17 cm dlhšia, široké sú rovnako ale rázvor kolies má Mazda o 30 cm dlhší.
A práve rázvor asi najviac napovie ktorý má viac miesta, najmä v 3.rade.
Komu treba/netreba 5 m auto je samozrejme osobná preferencia.
A Mazda používa 2,5 litrovy štvorválec čo je parádny motor bez turba, v podstate desiatky rokov starý a stále tunený. Používa ho myslím i Ford.
On ten motor v SantaFe nemuséí byť zlý, ale auto váži 2,2 tony (prázdne), takže v reále kľudne 2,5 tony...
A to je už váha....
Ďaľšia vec, SantaFe má 49 litrovú nádrž + 13 kW elektriny v baterke. Mazda 70 litrovú nádrž a 16 kW elektriny v baterke.
Obe sú to dobré autá, ale ak sa autor článku zamýšľal, že kto by tak H.SantaFe mohol konkurovať, tak veru Mazda CX80 konkuruje až až....