Mam skusenosti s autorizovanym servisom a nie zrovna idealne (pisane vyssie) - vlastne skoro nikto koho osobne poznam nema dobre skusenosti s autorizakom.
A mam znameho, co pracoval v autorizovanom a teraz pracuje v neautorizovanom. Z jeho slov, fluktuacia je bezna vec, absolventi si ziskaju aku taku prax a idu do neautorizovaneho (kde maju paradoxne vyssi plat), pripadne si zalozia rovno vlastny neautorizovany. Pripadne brigaduju vo vlastnej garazi ako mini neautorizak.
A co sa tyka skolenia na konkretnu znacku - dostanes k dispozicii elektronicku prirucku k autam (kupitelne na ebay), kde su spisane indikacie a co treba vymenit + krok-za-krokom postupy na vymenu konkretnej veci. To je cele to slavne skolenie. Sam som si takuto prirucku na svoje auto zohnal, takze mam predstavu.
A osobne, mechanik, ktory sa nedokaze adaptovat na auto inej znacky a vie proste opravit len trebars Audi je kreten, ktoremu neverim. Nieje to mechanik, ale cvicena opica co vie len menit kus za kus.