A kde je problém? V pondeok si nechám urobiť výter z nosa a celý zákaz vychádzania môžem mať na háku... *nevhodné slovo* nech si sedia doma.
A kde je problém? V pondeok si nechám urobiť výter z nosa a celý zákaz vychádzania môžem mať na háku... *nevhodné slovo* nech si sedia doma.
Ty sedíš v tom kanále (stoke) pod bratislavským Čumilom a jediné čo zo sveta vidíš je jeho kovová prdel. Jedine tak si dokážem vysvetliť tvoj príspevok.
NEBOLA... V tom čo sme si boli schopní vypestovať, alebo dochovať bola priemerná sebestačnosť cca 90%.
A my máte toľko vlastného plynu, aby sme ním mohli produkovať elektrinu???? Antracit z Donbasu (ktorý je kvôli štatútu oblasti aj tak nedostupný) nahradíme Ruským plynom zo Sibíri, alebo Iránskym plynom kupovaným z Turecka???? Alebo si fakt myslít eže USA sú schopné dodať toľko kvapalného plynu, aby odsekli Európu zo závislosti na Rusku?
Si predstavte že Sulík o tom asi vie - inak by sa nesnažil tú elektráreň ZACHOVAŤ!!!! Keď už nečítate články, tak sa snažte aspoň poriadne čítať NADPISY! Nebudete potom vyzerať ako *nevhodné slovo*.
...Kiska po výpovedi Makóa píše o spiknutí voči nemu...
Slovenský exprezident a nevie po slovensky? Alebo je ten trotl redaktor, čo robil nadpis???? Spiknutie je čechizmus (už pred 50 rokmi ho slovenský pravopis radil medzi knižné slová, ktoré sa v bežnom jazyku nemajú použivať) a správny slovenský termín je SPRISAHANIE!
To máš tak - postaviť UHOĽNÚ elektráreň v oblasti kde široko ďaleko nie je zdroj uhlia je rovnaká blbosť ako budovať farmu na pestovanie ryže v oblasti, kde za rok nezaprší ani kvapka dažďa a najbližší prameň je 500 km.
Ale komunistov to nezaujímalo - predsa poručíme vetru, dažďu že? A koľko bude stáť doprava uhlia zo Sibíri (v tomto prípade "len" z Donbasu) až na Slovensko nikoho netrápilo... Veď to blbečkovia občania to nejako utiahnu nie. A Vojany nie je sú jediný prípad inteligentného komunistického plánovania, ale čo by človek čakal od ľudí, ktorí sa k moci dostali bez toho, aby mali adekvátne vzdelanie (podobnosť so súčasnými vládami čisto náhodná).
meduza io - píše v azbuke (okrem iného). A napr. rt com, alebo ria ru píše aj latinkou. Takže nabudúce si tie blbé kecy o neznalosti jazyka odpusti...
Bežný smartfón má dnes 5-6" obrazovku, menší NTB začína na 10". Medzitým sú tablety so 7-10" palcovou obrazovkou. Stolné počítače majú obrazovky od 14" (na takých som pred 30 rokmi začínal) po cca 24".
A poviem Vám tajomstvo, ktoré Vám si uniklo - tie smartfóny majú procesory často výkonnejšie ako tie počítače, ktoré používajú učitelia v škole - takže s výkonom problém určite nie je. A ak nejakú prezentáciu nie je možné (kvôli malému displeju) poriadne pozrieť na displeji mobilu, tak cez funkciu zrkadlenia si môže obraz preniesť na telku v obývačke... Tá má 55", takže určite nemá problém ani s prezentáciou. Sama sa rozhodla takto, je to pre ňu pohodlnejšie ako sedieť za stolným počítačom. A ďalší NTB už fakt kupovať nemienim.
S tým sa nedá nič iné len súhlasiť. Nie každý učiteľ a škola sú schopní realizovať online výuku kvalitne. Online sa musí robiť trochu inak ako je učiteľ zvyknutý z triedy. Chýba ten bezprostredný kontakt učiteľ-žiak (stačí ak učiteľ pri výklade sleduje rekcie žiakov a musí mu byť jasné či ich zaujal a chápu, alebo by mal zmeniť spôsob). Ale mnoho učiteľov nedokáže čítať reakcie žiakov v triede, nie to aby pochopili ich reakcie za počítačom.
...uvedomuje si pan novinar rozdiel medzi mobilom a pocitacom? konecne sa deti naucia samostatne pracovat s pocitacom....
A uvedomuje si autor príspevku že na samotnú on-line výuku žiaden počítač ten žiak nepotrebuje????? Moja dcéra mimo projektov kde treba písať (ťukať na mobile stránku A4 dosť dobre nejde) robí inak celú online výuku na mobile. Kľudne môže pol dňa sedieť v záhrade, alebo aj v obchodnom centre a stále je prítomná na výuke, sleduje učiteľa a reaguje na jeho výklad. Na mobile spustí aj drvivú väčšinu prezentácii a ďalších materiálov čo im učitelia pošlú.
...Chýba im voľnosť a možnosť byť v kontakte s priateľmi, so spolužiakmi aj s učiteľmi, často sa objavuje aj téma straty motivácie a chuti učiť sa....
To čo za *nevhodné slovo* písal? Veď decká NIE SÚ zamknuté doma!!!! Nikto im nezakazuje po skončení online hodín vyraziť von a stretnúť sa s kamarátmi, či spolužiakmi!!!! Koľko percent stredoškolákov študuje na druhom konci republiky? Takmer všetci žiaci základných škôl chodia do školy v rovankej dedine/meste ako bývajú a drvivá väčšina stredoškolákov študuje v okrese, či v susednom okrese - tak kde je problém?
...Keď potom Rešetnikov vpustil partnerku do vnútra, podľa záznamu už bola v bezvedomí, ...
Rusko - krajina neobmedzených možností. Tam dokážu vpustiť do bytu aj osobu v bezvedomí. Alebo že by nie? Možno by stačilo keby sa autor článku zamyslel čo za kraviny vlastne píše!
A v tej Ústave sa niekde píše, že vzdelanie SA NESMIE poskytovať nikde inde ako v škole????????????????????? A čo sa týka POVINNEJ školskej dochádzky - to že niekto odsedel 8, či 10 rokov v školskej lavici a teda absolvoval povinnú školskú dochádzku nemá nič spoločné so vzdelaním a ľudskou múdrosťou! Stačí sa pozrieť na predsedov vlády tpohto štátu pod roku 1993 do súčasnosti!!!! A samozrejme tých, čo ic h volili! To je ukážka NESCHOPNOSTI nášho školského systému a systému vzdelávania!!!!!!
A u nás sú obchody a reštaurácie ZATVORENĚ?????? Čo takto si pozrieť aké opatrenia platili v ČR a aké platia v SR a potom porovnávať! Reštiky u nás mohli normálne fungovať (ak mali terasu), v ČR mohli vydávať len balené jedlo. U nás is si v reštike kúpil pivo a mohol si ho pred reštikou skonzumovať. V ČR bola zakázaná konzumácia na verejnosti! U nás si mohol navštúviť hociktorú maloobchodnú prevádzku (ak sa a ju majiteľ rozhodol otvoridť), v ČR bol plošný ZÁKAZ s výnimkou obchodných centier! Takže netrepte kraviny!
Zmatkovičovi už úplne šibe?????????? Grosling jasne povedal že otvorí školu v prípade, ak bude mať daná škola minimálne 70% pretestovaných žiakov a ich rodičov, pretože neverí tomu, že by VŠETKY školy dokázali otestovať 100%!!!! Samozrejme, že ho zrušia ako malé decko a potom príde tento *nervhodné slovo*, skritizuje ministra školstva a urobí čo???? To isté len v blede modrom. To má fakt niekto až takú nízku inteligenciu a žerie mu to????
Osobne som sa bol testovať a s tou údajnou nedobrovoľnosťou som problém nemal!!!!! Rovnako by som nemal problem sa dať otestovať tento víkend tak, ako to navrhovalo ministertsvo školstva, aby deck´amohli 8. nastúpiť do školy! Ale teraz mám sto chutí tieto Zmatkovičove kraviny IGNOROVAŤ aj za cenu toho, že decká budú sedieť ďalej doma na dištančnej výuke!
A kedy konečne dôjde tej bande dutých hláv do akého ročníka základnej školy chodí 15-ročné dieťa???? O obedoch "zadarmo" si síce myslím svoje, ale Fico aspoň nedelil ôsmakov a deviatakov na deti, ktorým obedy zadarmo dá a deti, ktorým obedy NEDÁ! Čo ale predkladatelia novely akosi ignorujú a od januára sa budú ôsmaci a deviataci deliť na niekoľko kategórií - tí, ktorých rodičia sú v hmotnej núdzi a teda budú mať obedy zadarmo až dovtedy, pokiaľ ich nevyrazia z 9. ročníka (bez ohľadu či majú 15, alebo 16 rokov), potom tí, ktorých rodičia pracujú a decká ešte nemajú 15 - dostanú daňový bonus a nakoniec decká, ktoré už 15 mali (množstvo deciek je poškolákov, alebo mali odklad a teda 15. rokov majú už v 8. triede a väčšina deviatakov má 15 ešte pred tym, ako v júni ukončí ZŠ) - a tí dostanú čo? Predsa veľké H - ani obedy zdarma a ani daňový bonus!!!!
....Pre mnohých je „rodičák“ jednoducho rodičák a neriešia, či je s prívlastkom pandemický, či bez neho. Veď pri tom bežnom sa robiť dá. Dokonca je možné si založiť firmu!...
Asi Vám uniklo čo je úlohou toho pandemického rodičáku. Je určený pre rodičov, ktorí si prácu počas pandémie nájsť NEDOKÁŽU. A aby nezostali úplne bez príjmu (odkázaní na dávky v hmotnej núdzi), tak sa im predlžilo rodičovské - s PODMIENKOU - žiaden iný príjem zo závislej činnosti!!!! Ale už sme opäť v takom slovenskom - podaj prst a zožerú celú ruku!
Kde tvrdím že rúška nechránia tých čo vdychujú? Evidentne máš problém s pochopením písaného textu. Ale keď čítam čo si schopný vypotiť, tak by som sa fakt čudoval, keby si chápal aký význam má slovo PRIMÁRNE, ktoré som v príspevku použil. Keď si to nájdeš, tak skús porozmýšľať o tom, čo by mohlo byť ukryté pod SEKUNDÁRNOU úlohou rúška, ktorú som vo svojom príspevku neuviedol. A aby si nebol uvedený do omylu - sekundárna úloha rúška nie je to, aby jeho nositeľ vyzeral lepšie ako v skutočnosti.
Všetky lekárske štúdie????? Jednému imbecilovi som na inej stránke rozsekal 4, či 5 ním zverejnených štúdií na túto tému. Fakt je smutné, keď sa niekto oháňa nejakou štúdiou a pritom si schopný si prečítať a POCHOPIŤ ani len ABSTRACT tej štúdie. Drvivá väčšina štúdií ktorími sa ty a tebe podobní oháňate nespochybňuje rúška sama o sebe, poukazuje len na ich OBMEDZENIA pri konkrétnych podmienkach použitia!_Je to podobné ako keď niekto urobí štúdiu na použitie neoprénu pri potápaní sa v kyseline sírovej a potom túto štúdiu použije ako dôkaz toho, že neoprén nemá význam používať vo vode!
Odporúčame