Po silnom náraze auto odhodilo do pravého jazdného pruhu, kde ostalo skrížené a začalo horieť. Po náraze sa poškodili pedále autobusu. Skončil v pravom jazdnom pruhu skrížený cez stredovú čiaru v smere jeho jazdy.
Po silnom náraze auto odhodilo do pravého jazdného pruhu, kde ostalo skrížené a začalo horieť. Po náraze sa poškodili pedále autobusu. Skončil v pravom jazdnom pruhu skrížený cez stredovú čiaru v smere jeho jazdy.
A Rusi si nedokážu vyrobiť turbíny do elektrárni? To mi je novinka... Tie desiatky atómových reaktorov v Rusku asi elektrinu vyrábajú pomocou veterných vrtulí a elektrárne na Volge, Jeniseji a Obe používajú mly
nské kolesá.
Tie rozprávky o autách si nechal pre mentálne postihnutých. Asi ti ušlo, že v rámci tej tvojej slávnej kooperácie je často jednoduchšie niečo kúpiť, ako investovať do vývoja niečoho, čo už vyvinuté je... Naviac po roku 1990 vstúpili do ruských podnikov vyrábajúcich autá ZÁPADNÉ (aj Japonské a Kórejské) automobilky, ktoré im poskytli aj svoje výrobky. Bez nutnosti kúpy.A okrem toho Rusko stále vyrába dosť vozidiel, ktoré sú exportne úspešné aj bez toho, aby tamboli použité licenčné, resp. zahraničné komponenty. Západne´motory napr. KamAZ používa len pre vozidlá určené na export do Európy/USA - pretože len u nás platia nezmyslené emisné a iné obmedzenia a Ruskí výrobcovia nemienia investovať financie do blbostí bez praktického využitia.
Akože nezískal? A čo ten nový Európsky národ, čo sa volá Kosovčania???
Ty keď doma otváraš skriňu tak asi iba s bejzbalkou, aby si mohol Putina praštiť po hlave, ak by odtiaľ náhodou vyliezol. Liberálni fašisti už nevedia ako majú provokovať!
Ale ľudia tam nepodpaľujú mestá po každom rozhodnutí sudcu, ktoré sa zrovna nepáči nejakej menšine... Rovnako ak policajti zastrelia zločinca, tak tam kvôli tomu nedemonštrujú tisíce neprispôosbivých a nepodpaľujú autá a neničia obchody ako v tvojom USA.
Prepáč, ospravedlňujem sa. Zle som si prečítal čo si napísal. Pochopil som to tak, že autobus to auto tlačil 500 m (preto som spomínal tie vagóny a uhlie), ale ty si napísal niečo úplne iné.
Ale o tom vypočutí cestujúcich a predbiehaní v tuneli, za tým si stojím.
P.S.: zverejnili príčinu nehody - osobné auto vošlo do protismeru, narazilo do busu, odrazilo sa a splanulo. Pri náraze sa poškodil aj autobus a vodič nedokázal brzdiť. Skončil v protismere o pár (desiatok) metrov ďalej, ale určite nie 500 m.
P.P.S.: som zvedavý či zverejnia aj dôvod prečo auto okamžite po náraze začalo horieť.
500 m? To by bol čo za autobus? To za sebol ťahal kilometrovú súpravu nákaldných vagónov naložených uhlím a železnou rudou???
*Doporučujem najslr trocha uvažovať a až potom písať sprostosti!
P.S.: cestujúci z autobusu sú asi ťažko v Poľsku. Resp. najksôr ich VYPOČULI ako svedkov, čo je automatické pri každej podobnej dopravnej nehode a až potom ich prepustia.
A čo sa týka predbiehania v tuneloch - pokaiľ je tunel dvojrúrový, tak je predbiehanie úplne bežné a normálne! To že máš na tachometri 120 ešte neznamneá že skutočne tou 120 km/hod aj ideš.
"kde ruski zoldaci vrazdia ukrajinske zeny a deti a vyhanaju ludi z ich domovov."
Sorry za vulgarizmus, ale inak nemôžem - počúvaj ty deb***ko - 55 mŕtvych ukrajinských obyvateľov 3.5.2014 v Odese - tých upálili tiež ruskí žoldáci?????? Sú to IBA TRI ROKY a vy hovädá už opäť prekrúcate históriu! Asi ti ušlo, že v SR je možné prijímať AJ ukrajinské kanály a v apríli a máji 2014 ich vysielao ešte dosť takých, čo neboli zo strany Kijeva cenzurovaných!!! V Luhansku a Donecku proti Kijevskej vláde vystúpili obyčajní ľudia podporovaní aj časťou Ukrajinskej armády. Ľudia odmietli západom organizovaný prevrat, ktorým boli negované riadne DEMOKRATICKÉ voľby v krajine.
??? sorry debilko, ale ako rozpoznáš chuťovo že na osladenie nápoja bola použitá FRUKTÓZA, GLUKÓZA, alebo STÉVIA??? Všetko chudí sladko, rozdiel je len v tom, koľko tam toho musíš dať, aby si dosiahol rovnakú sladkú chuť.
S maslom na hlave si dovoľuje komentovať činy iných ľudí s maslom na hlave... Aspoň keby mal toľko súdnosti a nevyjadroval sa ku Kaliňakovi a Bašternákovi.
Ten generál ani nevie, akú pravdu vlastne povedal a ako odhalil smerovanie výcviku NATO štátov. Napr. OS SR už niekoľko rokov cvičia tak, že fiktívne ostrovy ležiace niekde v oceáne nahradili fiktívne štáty ležiace na východ od našich hraníc. Ak Rusko cvičí s fiktívnymi štátmi na západ od svojej hranice a podľa generála je to dôkaz prípravy na veľkú vojnu, tak my sa na tú vojnu pripravujeme už omnoho dlhšie.
Takže po návrate k mliečnym tukom sa vraciame aj k repnej glukóze... Po tohtoročnom nedostatku masla sa tešme na budúcoročný nedostatok cukru. Nebolo by jednoduchšie kopnúť niekam tých ekoteroristov, ktorým sa stále niečo nepáči?
Niekto potreboval Rusko zdiskreditovať, tak sa objavil Mclarenov zoznam dopujúcich ruských športovcov. Čo na tom, že WADA u 96 preverovaných športovcov nemohla nič dokázať u 95 z nich...
Samozrejme, obvinili opäť Rusko, že dôkazy zničili. Kto chce psa biť, palicu si nájde. Stále tvrdia že na zozname je okolo tisíc športovcov a dôkazy nájdu, aj keby ich mali vyrobiť!
Ja som reagoval na to, čo si napísal. Nie na to, čo si si myslel že píšeš. Čo sa týka MIM-14, tak Turci ho majú stále v rezerve, nie je ešte zošrotovaný. Aj keď jeho bojová hodnota dnes je diskutabilná. Lenže podobne diskutabilná bola aj bojová hodnota Juhoslovanskej PVO, napriek tomu dokázali zostreliť STEALTH lietadlo.
K tým nalietaným hodinám - dá sa na to pozrieť aj z inej strany. Takže - koľko je celkovo vyrobených lietadiel F-35? Ak som dobre počítal tak by ich malo byť akolo 285 (od roku 2011, pre 11 užívateľov, ďalší 4 na svoje lietadlá ešte čakajú). Tých 100 000 hodín predstavuje priemerný nálet 350 hodín na jedno lietadlo. Samozrejme že niektoré (napr. tie staršie, alebo používané na testy a výcvik) majú tých hodín nalietaných viac, iné menej. V SR máme cca 12 modernizovaných MiG-29AS/BS, ktoré tých 350 hodín tiež nalietajú nalietajú za nejaké 2-3 roky (tie v hotovosti možno skôr). Kedy sme mali poslednú haváriu MiG-29??? Keď to rozmením na drobné (porovnám priemerný nálet F-35 a nášho MiG-29AS/BS) , tak ani tie naše MiG-29 nie sú na zahodenie.
Aké anonymné emaily z Ukrajiny??? Každy si mlôže založiť email na hostingu v takmer v hociktorom štáte na svete a pritom sa nemusí pohnúť zo svojho domu na Slovensku. To že email končí na .ua ešte neznamená že ti emateriály niekto fyzicky na Ukrajinu vyviezol.
A doplním ešte, že pred tromi mesiacmi bola celá flotila F-35 uzemnená kvôli piatim incidentom spojených s dodávkou kyslíka pilotom... To že doteraz nebola žiadna fatálna havária nesvedčí o kvalitách stroja, ale skôr o kvalitách pilotov a pozemného zabezpečenia, ktorí sú schopní problémy nájsť skôr, ako sa fatálne prejavia. A že tých problémov už bolo (matne si spomínam praskanie nosníkov krídel, problémy s niektorými súčiastkami motora atď). Vývoj F-35 má jednu veľkú výhodu - na rozdiel od minulosti majú konštruktéri omnoho viac času na vývoj a testy - pretože dlhé roky nehrozila žiadna odpoveď od protivníka (na rozdiel od vývoja predchodcov F-35).
A PL raketový systém HAWK (MIM-23) a NIKE (MIM-14) vyrobili kde? Na Marse??? FIM-92 Stiger im asi vyrobili venušania. A radary PVO (rôzne AN/TPS, AN/MPQ a AN/FPS) si kúpili z Jupitera...
Neviem prečo sa zapájaš do diskusie, keď ti chýbajú základné informácie. MIM-114 tam boli na POSILNENIE PVO. Turecko okrem US systémov používa prvky PVO aj vlastnej výroby, ale nakupuje aj Britské, Talianske, Francúzske, ale aj Ruské prvky (už pekných pár rokov používajú napr. Ruské Igly. Hádaj kto im ich predal).
My sme vstúpili do NATO v roku 1989??? Tu sa tak prepúisuje história až je to trapné.
mimochodom - my sme nič odborníkom z USA poskytovať nemuseli. S-300 (tá verzia čo máme) bola zastaralá už v dobe, keď sme ju (ako ČSSR) od vtedajšieho ZSSR dostali. Napriek tomu je stále (spolu s Bulharskou) používaná na výcvik pilotov NATO - naši predstavujú nepriateľa.
TRI zhorené lietadlá nepredstavujú ŽIADNU haváriu? Takú prpagandu nedokázali robiť ani komunisti.
mimochodom - nájdi si ten článok, kde americký pilot súkromnej vojenskej organizácie na lietadle A-4 Skyhawk opakovane poslal supermoderné F-35 k zemi - samozrejme v rámci skúšok... Naozaj kvalitná technika, keď nie je schopný porazť 60 rokov starý stroj.
Odporúčame