Tankujete ‘až po hrdlo‘? Nerobte to, riskujete drahú opravu
Natankujem, dotlačím, zaplatím a autom odchádzam. Aj keby som chcel, tak z fyzikálneho hľadiska (ak netankujem vo svahu) nie je možné do nádrže dať viac paliva ako po spodnú úroveň hrdla - pretože potom začne vytekať. Aj v tomto prípade zostáva nad hladinou paliva v nádrži dosť veľký priestor, odkiaľ môže systém výpary rekuperovať. A
keby ten systém bol skutočne taký náchylný na vcucnutie paliva miesto výparov, tak čo by asi musel robiť, ak sa vodič po opustení stanice PHM pohybuje po našich rozbitých cestách a palivo v nádrži špliecha kade tade aj vtedy, ak sa tankuje normálne? Naviac akonáhle na pumpe naštartujem a začnem sa hýbať, tak to palivo "naviac" okamžite spotrebúvam.
Tankujem takto celý motoristický život (to už je 35 rokov) a NIKDY - bez ohľadu či išlo o auto vyrobené za socíku, či v súčasnej dobe nebol žiaden problém. Možno bude mať problém niekto, kto natankuje prázdnu nádrž doplna doplna a auto hneď nechá odstavené na pumpe tak, že mu na nádrž praží slnka.