Čo, Sudetskí alebo Karpatskí, Volynskí atď Nemci neboli integrovaní? Aj storočia. A určite nemohli cítiť takú nenávisť a poníženie ako terajší Arabskí migranti!
Čo, Sudetskí alebo Karpatskí, Volynskí atď Nemci neboli integrovaní? Aj storočia. A určite nemohli cítiť takú nenávisť a poníženie ako terajší Arabskí migranti!
Nerozumiem ako sa naučíme žiť, keď teroristi začnú organizovať dopravné nehody. Veď takým kamiónom na diaľnici dokáže zabiť viac ľudí a vyvolať väčší strach ako na trhoch.
Môže mať autor hocijakú pravdu, ale navrhuje veľmi zneužiteľné riešenie. Tiež - tento národ nie je taký úbohý, aby jeho prípadnú špinu museli riešiť a tým aj os...ať túto zem cudzí "experti" vybratý autorom.
Tak a pekne slovensky - ešteže nie sú Ukrajinci múdrejší ako my. Možno je to poradcami.
Autorka blogu zabudla na jedno. Keby Remišová bola taká ako by sa od nej ako poslankyne malo očakávať, tak by v prvom rade vedela, že nemá na to a nikdy (aspoň doteraz) by Slovensku neukazovala aká je blbá. Lebo je to veľmi jemne napísané.
To sú pozostatky z 2. svetovej, keď u Rusov a následne aj u Nemcov vystrieľali hlavne inteligenciu.
Ten už dve kresťanky zabil - myslí si, že bude mať očko.
Ale buďme radi, že z našich politikov ich zatiaľ k nám nik neťahá. Tým sa znižuje pravdepodobnosť a početnosť útokov.
Inak súhlasím. Zbytočne som Mikuláš, keď za mňou ide vrah.
Zas nový analytik.
Keď už nemá dostatočné vedomosti, mal by si aspoň po sebe prečítať, aby nepísal rozporne.
Určite ste si to pri robote aj fotili - dajte nejaké!
A tiež ako to, že Hlávková brala peniaze ako štátna radkyňa. O čo bola predražená!
A bolo by zaujímavé, keď škola, ktorú absolvovala je tak potrebná pre Slovensko čo s tým robí Plavčan, aby sme takú mali aj doma!
Samozrejme, padni komu padni ale predraženie u umelcov neviem ako sa dá dokázať?
Neviem čo by títo spasitelia sveta robili, keby nevytvorili bezdomovcov?
Školstvo sa začalo pripravovať na reformu cca od r. 1965. Normalizácia to nielen vrátila spátky, ale aj vyčistila školy od učiteľov, ktorí mohli priniesť progres. Neriešenie, ba zvratové zhoršenie tejto situácie od 1990 už vyprodukovalo množstvo učiteľov typu Iniciatíva a doviedlo do kresiel ministrov, ktorí ani nevedia čo by mali riešiť.
Ale stále platí len jedno: naučiť môže len ten kto vie!
Demokracia má vtedy význam, keď ľudia, ktorí o probléme rozhodujú majú potrebné vzdelanie a rovnakú zainteresovanosť. Teda viac hláv, viac rozumu. Inak je to len viac hláv viac kapusty a tá obyčajne zhnije.
Alebo.
Demokracia má vtedy význam, keď prerastá do diktatúry rozumu!
Pekný výsledok Druckerovej práce - ale ju dostal do čiernych čísel.
Tak ako zdravotníctvo, keď zruší pohotovosti, nemocnice a hlavne zakáže lekárom a nielen obmedzí predpisovanie liekov!
Ten Drucker ani nevie o čom sa baví. A už vôbec nie ako sa ku problému pristupuje! Pre neho krízový manažér je ten čo vytvára krízy.
Len blbci môžu dať riadiť človeka, čo ani nemúže vedieť čo riadi!!! A ani sa nevie dohovoriť!!!
A my sa bavíme o Hlávkovej, Matovičovi, Krištúfkovej nohavičkách a pod.
Všeličo neznášam až nenávidím. Najviac pristúpiť k človeku na takomto základe!
Odporúčame