hm
Je to trocha diskutabilné. Vynášanie informácii o dátach firmy a klientoch, pokladám za niečo, čo by malo podliehať trestnej zodpovednosti. Na druhej strane je fakt, že málokto má to, čo nemá iná firma. Všimnite si napríklad spektrum ponuky a technológie výrobkov Oriflame a Avon (dve konkurenčné firmy). Je veľmi, veľmi podobná. A myslím, že je to tak aj v bankách, poisťovniach, výrobných závodoch atď. Čo je naozaj cenné a nezameniteľné je know-how. A to vymýšľajú zamestnanci, ako jednotlivci a teamy. Niekedy ich doslova venujú svojej firme, pretože firma cenný nápad berie automaticky, ako súčasť pracovnej náplne zamestnanca, jeho zaradenia... Ale ruku na srdce, môže niekto ukradnúť nápad sám sebe...? Ak mu firma zohľadní jeho činnosť formou odmien, postupu a uznania OK. Ale ak mu zrazí odmeny a vyhodí ho...? S tým, že naďalej budú iní, menej šikovní žiť z jeho nápadov...?