niekto uz kedysi "riskoval" a dosiahol odstavenie vlady vrazdou remiasa alebo inej vlady vrazdou kuciaka a snubenice...
niekto uz kedysi "riskoval" a dosiahol odstavenie vlady vrazdou remiasa alebo inej vlady vrazdou kuciaka a snubenice...
nie je to bezne pokial trat nie je banalizovana. Rusnovodicovi o jazde v protismere musel byt (kedysi) doruceny pisomny rozkaz...
proti takemuto druhu chyb (vyprava vlaku na nespravnu a obsadenu tratovu kolaj) su dostatocne zabezpecene, aj ked takyto releovy system stanicneho a tratoveho zabezpecovacieho zariadenia ma vyse 50 rokov. Ovsem, ak tam bola vyluka, tak toto zabezpecenie bolo odpojene.
Dakujem za doplnujucu dolezitu informaciu. nie som zamestnancom zeleznic, neviem o ich vylukach.
Ak bola vyluka zhlavia, to samozrejme meni moje vyjadrenie vyssie a naznacuje skor chybu v riadeni dopravy, teda chybu ludskeho faktora pri vyprave vlaku.
ak jazdili po jednej tratovej kolaji medzi stanicami, dokonalym zabezpecenim je "zezlo". iba ten rusnovodic co ho ma moze ist vlakom na trat. Ovsem, zijeme "digitalnu" dobu, ktora gumuje vsetko osvedcene stare...
zneuziva to zelensky, ktory si uzurpoval moc v rozpore s ustavou UA.
aj zmluvu medzi USA a UA o vlastnictve nerastnych surovin podpisal za UA predseda parlamentu a nie po uplynuti mandatu samozvany prezident UA.
takym istym dnom je na tom mieste ktorykolvek iny pracovny den vratane soboty
zase si len potvrdil, co som napisal vyssie. Magistrat mal organizacnu strukturu pre plnohodnotne riadenie mesta. Vallator vsak zriadil paralelnu strukturu MIB v cele so svojimi kamosmi, ktoru "zavesil" na mestky rozpocet ako pijavicu. Bud je teda zbytocny magistrat alebo MIB.
debilko progresivny, ak mestom vedu dva cestne pruhy priebezne tak je ich dopravna priepustnost evidentne takmer dvojnasobna v porovnani len jedneho cestneho pruhu a jedneho cyklopruhu.
Nechodil si ty do tej istej skoly ako simecka..?
pricinou je, ze mesto neriesi, resp. zle riesi hlavne komunikacie v meste a tak vytlaca na dialnicu medzi tranzitnu dopravu miestnu obsluznu dopravu, cim dialnicu neumerne zahustuje a v pripade nehody nie je ziadna vhodna alternativa.
ale co cakat od progresivnych amaterov metropolitneho institutu v cele s Vallom - iba ak vypustanie "Pary".
ani len kandidatsku listinu (vyssie) nedokazes precitat
take drobnosti ako je doprava mam v malicku.
pisem, ze bol ich kandidatom - tak si precitaj, debile, za koho kandidoval (snad by si neupodozrieval "sme", ze tam nieco "dopisali"!):
metropolitny institut je brloh kamaratsaftu vallatora, ktory ako pijavicu zavesil vallator na rozpocet mesta.
miestna doprava, ktoru tam znizovanim priepustnosti hlavnych tahov mesta natlacil vallator, nema v principe na dialnicnom tahu co hladat...
bol ich kandidatom a s kapelou hrava na ich sabesoch...
ty si teda riadny hlupak - ved si odkazom na mapu mesta len potvrdil, co som napisal vyssie: dal si mapu komunikacii v sprave magistratu. Dialnice v sprave NDS tam nie su vyznacene.
Tie hlavne tahy mestom "orezava" vallator pruhmi pre busy a cyklistov, cim znizuje ich dopravnu priepustnost a zahustuje miestnou dopravou dialnicne tahy...
dakujem ti za dokaz, ze klames ty.
dialnice nie su obsluznymi komunikaciami pre mesto, NDS riesi dialnice, ktore su predurcene pre tranzitnu dopravu mestom...
v Ustave UA je uvedene, ze prezidentovi konci jeho mandat 5 rokov po inaguracii - a to bez vynimky (ci dakej referencie na iny clanok ustavy, ktory by to umoznoval dlhsie). V pripade potreby (tato po uplynuti 5 rokov nastala) podla Ustavy prebera pravomoci prezidenta predseda parlamentu (tomuto sa to vsak zjavne "nechce" alebo ho zelensky drzi za gule...)
Odporúčame