Skús si pozrieť tlačovú besedu na stránke úradu vlády. TA3 dáva rôzne diskusie ale túto som tam nenašiel len reportáž. Či je to zámer alebo nie o tom si urobte názor sami.
Skús si pozrieť tlačovú besedu na stránke úradu vlády. TA3 dáva rôzne diskusie ale túto som tam nenašiel len reportáž. Či je to zámer alebo nie o tom si urobte názor sami.
Len veľmi málo ľudí vtedy vedelo o chystanom podraze v Markíze. Keď si položíš otázku komu to poslúžilo a kto na tomto podraze najväčšmi získal dostaneš aj odpoveď kto to celé spískal.
Týmto si len potvrdil, že nestavalo Termín 16.1.2006 je rozhodujúci. Koľko trvala výstavba cca 8 rokov?
Ja si na tú situáciu pamätám veľmi dobre. A nečerpám len informácie z médii. Po nástupe Dzurindu výstavba bola zastavená fy ktoré stavali museli popredať zakúpené stroje.
Skús si pozrieť stránku NDS tam je evidované aj čo sa týka súčasnej výstavby celý proces. Je zaujímavé, že väčšina projektov sa začala za Mečiara. A tie ktoré začala pravica je naozaj minimum. A ak tvrdíš že sa pokračovalo, tak prečo potom diaľnice nie sú už dávno hotové?
Opravím Ťa. Nebolo to zastavené preto,že neboli peniaze ale preto, že Dzurindal a spol za účinného masírovania mozgov médiami razili heslo o nevýhodných úveroch. Ak by boli našli lepšie financovanie tak by som si ich vážil. Oni ich však zastavili a zároveň naštartovali vysokú nezamestnanosť z ktorej sa nevieme vymotať doteraz. Ak by boli pokračovali tak dnes by sme sa nemuseli baviť o dostavbe diaľnic ale o zlepšení ostatnej infraštruktúry. A neberiem ani obľúbený argument, Fico plánoval r. 2010, nakoľko keby sa pokračovalo vo výstavbe diaľnica by bola vtedy už dávno dostavaná!!!!
Máš niečo konkrétne k téme alebo len svoje papulistické žvásty?
Len malá otázka. Ako mohla pokladníčka spreneveriť takú sumu? Pochybujem, že to bolo jedným pohybom na účte. Ak si SDKU nedokázala ustrážiť vlastné financie nemohla ani štátne o tom svedčí DÚ a rada ďaľších
Jasne je, že to nikto nezmenil. Pri dnešnom stave médii by sa uvádzalo len číslo o koľko prišlo k zvýšeniu a nikoho v novinách po čase by nezaujímalo , že sa vlastne napráva Kanikov podvod. Preto nemá morálne právo hovoriť o klamaní.
Ako vysvetlíš fakt, že tento pokles bol na základe zmeny zákona po zavedení jeho pojmu "Evidovaná nezamestnanosť"
Možno, že má, ale v žiadnom prípade mu neverím, nakoľko v tomto prípade do bodky je naplnené porekadlo " Zlodej kričí chyťte zlodeja.".
Kto zaviedol Evidovanú nezamestnanosť a začal vylepšovať štatistiky? Nebol to Kaník?
Len malé upresnenie, Za tzv. socializmu gro prepravy bolo realizovanej na železnici. Výstavba a hlavne údržba ciest bola v rámci potreby. Maximálne zvýšenie cestnej dopravy a hlavne ťažkých kamionov začalo až niekedy po 1994. Za Mečiara sa rozbehla výstavba diaľnic. Pravica výstavbu max. spolitizovala a prakticky ju na dlhé roky zastavila. Veľa fy vtedy po tomto zásahu zbankrotovalo. Tvrdenie, že sa stavalo draho by obstálo jedine vtedy ak by našli lacnejšie financovanie a pokračovali vo výstavbe. (Úroky za termínované vklady boli vo výške 15%) Preto tvrdím, že pravica nemá morálne právo kritizovať.
Hlavný protagonista všetkých prieťahov sú Mikloš s Dzurindom. Keby to v 1998 neboli zastavili ale pokračovali vo výstavbe už dávno mohla byť diaľnica hotová.
Shark skús uviesť porovnanie platov Súkromných podnikov a tzv štátnych v členení Managment , ostatní pracovníci.
Ja som to u súkromnej fy zažil. Len sa o tom nepíše. Tam totiž nastáva také prelievanie peňazí, že sa Ti z toho až zakrúti hlava. Len je problém sa k týmto informaciam dostať.
Kormidlo ten jednoduchý výpočet Tvoj aj p. redaktorky je úplne zavádzajúci. To ako keby si povedal, že náklady v zberniach sú nulové a tiež náklady na tikety sú tiež nulové. Väčšina to registrovala cez internet a tam neplatili nič.
Skús si tieto poplatky v zberniach porovnať s poplatkami v bankách či už za vedenie účtu, alebo výberom z bankomatov a v neposlednom rade za platby kartou v predajniach, ktoré v podstate zaplatíme v cene tovaru.
Ten prvý dôvod nezapojenia do bločkovej lotérie z princípu je akceptovateľný. Mohol by si uviesť aké peniaze z titulu nezapojenia sa investuješ lepšie?
Kaplan iste si pamätáš tú masívnu medialnu kampaň aby sa tohto referenda ludia nezúčastnili a tak sa nedosiahlo potrebné kvórum. Sám Dzurinda vyhlásil " Ja som zárukou toho, že strategické podniky sa privatizovať nebudú, referendum nie je potrebné" A vidíš bolo. Tu hľadajte základ toho prečo politici nikdy neplnia svoje sľuby, ktoré dávajú občanom a prečo im ľudia neveria.
Tvoja odpoveď je naozaj duchaplná podľa nej ministri nemajú inú prácu len vysedávať v parlamente a počúvať Lojzove nápady, hlavne keď si ich aj tak budú musieť prečítať. Jeho duchaplnosť a zmysel pre vyriešenie problému bolo vidieť i v Malackách. Podarilo sa mu svojou činnosťou akurát stopnúť všetky dobre rozbehnuté veci. A keď zoberiem do úvahy tvoju veľmi hlúpu invektívu tak musím povedať, že ta paralela pochádza z čias, keď som bol chlape, ak by som bol naozaj mäsiar, tak dnes som určite modrý privatizér.
Máš právo na svoj názor
Ja som to videl i jeho správanie v parlamente. Jedno je isté, že zákon nemôže postihnúť všetko. Platia aj nepísané pravidlá. Doteraz ani pri pravicových vládach nikto nežiadal pri predkladaní interpelácii tak tvrdo prítomnosť vlády ako Lojzo. Na mňa to malo úplne opačný efekt ako si myslel Lojzo aj vzhľadom na to to, že sa správa ako slon v porceláne,
Apropo keď stál za tým kecpultom napadla ma len jedna paralela. Pripomenul mi prasa, ktoré chovala stará mama. To tiež stálo pri hrante a kvičalo pokiaľ nedostalo nažrať.
Zbino nič však nemení na fakte, že v jedinom celistvom období rozbehol výstavbu diaľnic má zásluhu na dokončení Gabčíkova. Keby pravicová vláda miesto zastavenia výstavby našla vhodnejšie financovanie dal by som pred nimi klobúk dole.
Sále platí to čo som už dávnejšie napísal zastaviť akýkoľvek proces dokáže aj ten najväčší blbec ale zmeniť to tak aby to bolo lepšie to chce naozaj schopného človeka.
A rozpredajom a privatizáciou a tzv. reformami ma zatiaľ pravicová vláda nepresvedčila.
Odporúčame