VIDEO: Doprava z blata do kaluže. Nezmyselné buspruhy v Bratislave, hodnotí expert
Skutočná realita o Gagarinovej:
- tak ako ju otvorili v roku1978, tak je doteraz. Nie je možné ju rozšíriť, nakoľko po oboch stranách stoja domy (nie rodinné(, niektoré postavené pred cca 2-3 rokmi.
- sú tam 2 pruhy pre každý smer, ktoré sa nedajú rozšíriť. Smer do mesta síce premaľovali na 3 pruhy, z ktorých jeden má byť bus pruh. Avšak problém je, že na 2 miestach šírku cesty obmedzujú piliere 2 nadjazdov, železničného a pre trolejbusy, pričom uprostred cesty má železničný nadjazd pilier. Tým je šírka cesty limitovaná a v tomto mieste sú jazdné pruhy aj po premaľovaní 2. Je logické, že tu vzniká lievik, kde sa autá z de facto 3 pruhov (2 od Šamorína + 1 z Podunajských Biskupíc) musia spojiť do 1 pruhu,
- bus pruh je síce pekná vec, ale pokiaľ magistrát nepridá autobusy, počet prepravených osôb ostane rovnaký, či tam bus pruh bude alebo nebude. Takže žiadny nárast prepravených osôb v MHD sa bez navýšenia počtu autobusov nebude konať.