Sorry nie Patriot ale Tomahawk. Súdruhovia napíšte niečo o tom výprasku Rusákov v Afganistane.
Sorry nie Patriot ale Tomahawk. Súdruhovia napíšte niečo o tom výprasku Rusákov v Afganistane.
Mali sme šťastie, že zároveň odchádzali aj z Nemecka a to im financovalo výstavbu bytov v Rusku. Nebyť toho odtiaľ by ich tak ľahko nedostali. Nemci financovali výstavbu tzv. Kholových bytov, bolo ich státisice v rôznych miestach Ruska. Stavali sme v meste Milerovo, na rozmedzi Ukrajiny a Ruska, vyzeralo to tam ako u nás pred 100 rokmi. Ak dáva štát 25% HDP na armádu tak to dopadne. Putin teraz ide masívne zbrojiť.
Európa mala dodať ukrajinskej armáde techniku akú sme mohli vidieť počas vojny proti Sadamovi Husajnovi. Rakety Patriot a podobnú techniku ktorá by ničila ruské tanky a dela. Ak Rusov dokázali poraziť mudžahidovia v Afganistane vyzbrojení americkou technikou nemal by byť problém to dodať ukrajinskej armáde.
Pán redaktor
mali ste tu napísať v akom stave tí milovaní sovieti zanechali kasárne cvičiska a ostatný priestor. Odstraňovanie týchto následkov stálo miliardy. Počas vojenskej služby sme boli navštíviť spriatelený útvar v Miloviciach. Tam vojaci žili v bývalých hospodárskych budvách (chlievy, sklady apod.) To svedčí k kultúre tohoto národa, darmo sa budú chváliť Ermitážou, baletom, Puškinom.
Pár pripomienok súdruhovia
- Consumer Finance Holding Kežmarok, dane cca 11 mil.euro. Predsedom je Jaroslav Kiska. Asi je to brat p. prezidenta. Klobuk dolu, dobrý biznis požičiavať peniaze chudobným. Dane vyššie ako odvádzajú banky.
- nikde som nenašiel slávnych slovenských finančníkov z JaT, čulo obchodujúcich so socialistickou vládou, asi sú už v rajoch (daňových).
Slováci sedia doma za pecou
Uvediem príklad, predminulý rok som hľadal cestovku na poznávací zájazd do Ruska. Jedna cestovka ho mala v ponuke, po prihlásení mi oznámili, že som zatial jediný uchádzač. Tento rok chcem do USA skúsenosť dtto. České cestovky majú do týchto destinácií desiatky ponúk. Cestovný ruch je základom leteckého biznisu v Európe. Cestujúci z metropol europskych štátov sú z väčšej časti turisti. Bratislavské letisko je využívané viac cestujúcimi za prácou ako turistami.
Si ty len naivný smeráčiť
Váhostav si zarátal do strát ktoré sú predmetom reštrukturalizácia na dialniciach aj úsek D1 Hubová-Ivachnová 25 mil.euro. Tento úsek začali stavať v druhom polroku 2014 (v stavbárskej hantirke ešte ani poriadne nezakopli) a už vykazujú stratu 25 mil. eúr. Ak takéto argumenty používa sám GR Moravčík tak je hanbou HN, že mu to zhltnú.Na oblbovanie Váhostav používa rôzne triky tento bol ale príliš prehľadný.
K veci ešte raz
Porovnanie ceny českeho PPP na D3 so slovenským PPP na D4 a R7 je porovnanie plánovaných nákladov (nie s nulou)
O rakúskom PPP sú v tlači dve analýzy od Remišovej a Meravého ráč si ich prečítať a budeš vedieť.
Doteraz si sa tu v diskuziach prezentoval ako horlivý propagator a znalec problematiky. Tvoja reakcia v týchto dvoch vyjadreniach má znaky plateného diskutéra zo Súmračnej.
K veci súdruh.
Ty ako superodborník na PPP projekty vysvetlí nám laikom ako je to s násobnými rozdielmi ceny za 1 km v porovnaní s Rakúskom či Českom.
Ťažký zločin
dať mu minimálne 10 rokov, veď okradol štát o miliony, prezradil štátne tajomstvo, pomáhal teroristom, radil firmám ako sa preregistrovať do daňových rajov. Ja ako občan som zhrozený že ho hneď neumiestnili na samotke. V Kocúrkove sa takáto trestná činnosť musí tvrdo trestať.
Ak bude tuhá zima ako doteraz, tak to vyzerá na ďalší odklad termínu dokončenia až na rok 2016. Pre Váhostav tuhá či mierná zima je vždy dôvod na posun termínu. Či s tým už slávna NDS už počítala aj pri stanovení termínu jeseň 2015?
Palčáková firma je financovaná štátom a Palčák vychvaľuje štátny PPP (tunel) aj keby to stálo 10 miliard. Čo iné mu ostáva ako že !každá líška svoj chvost chváli".
Tie nezaplatí nikdy, za to si stavia ako daveloper obchodné centrum Pharos a honosné vily na Belize.
Generálny riaditeľ Forai, to je ten čo chodil za Paškom ako na klavír. Teraz keď im padli kšefty s vysokými ziskami napr. firmy Komed tak začali šetriť už aj na zdravotníckych pomôckach. Všetkým budú dávať len najlacnejšie bedrové klby, stenty a podobné veci. Robko až mu budú robiť bajpasy si bude môcť priplatiť na kvalitné veci, plebsu stačí ten najlacnejší nech čím skôr skape. To je politika sociálnej demokracie.
Ak budeš čítať diskuzie na slovenských portáloch tak budeš šokovaný z faktu že naprosta väčšina týchto diskuterov sú "naprostí idioti" napriek štatistikám, že Slováci majú rovnaké vzdelanie ako Češi.
Spýtaj sa Kažimíra koľko ide štátu z litra benzínu viac ako polovica.
Už som ti viackrát napísal, nevyjadruj sa k PPP ktorým nerozumieš, si obyčajný úradník na nejakom zapadnutom úrade a robíš tu machra. PWC sú obyčajní účtovníci nie odborníci na stavebné projekty. Ak R1 Pribina 45km vyšla v stavebných nákladoch cca 1,45 mld. v cenách pred rokom 2008 tak tento projekt 29 km na rovine a pri súčasnej cenovej úrovni nemôže byť drahší. Ak je vata v stavebnej časti násobí sa to v úrokoch a v cene prevádzky. O mojej odbornosti nemusíš pochybovať, robím vo velkej stavebnej firme rozpočtára desiatky rokov.
Jednoduché počty podľa JaT plus Počiatek
Úver 1,3 mld. so splatnosťou 30 rokov pri 5% úroku by vyšiel na na 2,5 mld. eúr t.j. ročná splátka 85 mil.eúr. Ak Počiatek bude splácať 150 mil. tak potom údržba za 30 rokov by vyška na 1,95 mld. t.j. viac ako postavenie novej cesty. V tejto položke je vyjadrené predraženie PPP projektu o cca 30%.
Zaujímave, že sa k tomu nevyjadril náš milovaný Robko. Jeho dvaja dobrí kamaráti a sponzori Široký a Výboh sa postarali o ožobračenie tisícov rodín ktorým tieto firmy Váhostav a Doprastav nevyplatili faktúry. Prečo sa ho na to nikto z politikov a novinárov nepýta, mohol by tým rodinám poslať vianočné príspevky zo svojho štedrého fondu. Veď kamarátom treba pomáhať.
A k príspevkom o nízkej cene. EUROVIA ktorá stavia druhý úsek pri Levoči za podobné ceny ako Váhostav si zatiaľ nesťažuje a faktúry platí.
Po rokoch plytvania prichádza bolenie hlavy vo VZP. A kedy začnú robiť poriadky so zbytočnými úradničkami na okresoch kde niet čo robiť štyri dni v týždni. A nakoniec by mohli znížiť odmenu pánovi Foraiovi za druhú funkciu na výšku minimálnej mzdy ako poslancom.
Odporúčame