V Rostove na Done havarovalo lietadlo, zomrelo 62 ľudí
Opakovane brutalne klames.
Dispecer nijako nerozhoduje, ci moze lietadlo pristat. Je to na rozhodnuti pilota, jeho schopnosti, moznostiam lietadla a pocasia. Uz hned na zaciatku mu davali infomarcie o pocasi, ktore pre tento typ B737 su MIMO CERTIFIKACNY LIMIT, teda kapitan si mal okamzite uvedomit, ze s tymto lietadlom v tom pocasi, ako ho informovala veza, sa neda bezpecne pristat.
Preco potom ine lietadla, dokonca aj dalsie B737 s tym nemali problem a odleteli na zalozne letiska? Preco prave tento jediny, aj napriek opakovanym a jasnym informaciam o pocasi, ktore je mimo limit lietadla sa pokusil o pristatie?
Skor to z rozhovoru vyzera, ze pilot je vystraseny z pocasia a nevie sa rozhodnut co dalej a preto dookola chcel pocuvat pocasie, nebol si isty -to aj napriek tomu, ze vsetky udaje boli jasne -mimo bezpecny limit lietadla.
Ruski dispeceri nespravili ziadnu chybu. Pre konspiratorov ako si ty, to ale nestaci, jedno ake su fakty, certifikacne limity a postupy, ty vies ze rusi