nad pomery si žije Sulík s tou jeho bandou okolo, ale určite nie ostatných 5 mil. Slovákov.
nad pomery si žije Sulík s tou jeho bandou okolo, ale určite nie ostatných 5 mil. Slovákov.
o ústretovosti Allianz-SP viem svoje. Mám u nich auto poistené už niekoľko rokov a vždy mi dali poistku plus--mínus rovnakú. Bez toho aby som musel dávať výpoveď. Až predvlani mi z ničoho nič dali sumu viac ako dvojnásobnú. Dokonca suma bola výrazne vyššia ako uvádzali na i-nete. Keď som to bol reklamovať, odbili ma tým, že už sa s tým nedá nič robiť, že som prešvihol termín výpovede. Spamätali sa až keď som priniesol výpovede na všetky poistky ktoré u nich mám. Bolo ich päť. Odrazu sa dalo aj s cenou hýbať. Pokiaľ budú takto nasierať všetkých klientov, jedného dňa zistia, že už nie sú poisťovňa.
Penta, pardon Dôvera mala vlani zisk 16 000 000 €, tento rok cca 24 000 000 €...
Samozrejme. Nie každý lekár zarába 700-1.000€. Najhoršie sú na tom lekári z nemocníc, ktorí dali výpovede. Poznám lekárku ktorá zarába 10.000 v hrubom. Tá štrajkovať naozaj nemusí a 533€ ju z "biedy" nevytrhne.
Peniaze na zdravotníctvo sú, len nie sú na tých správnych účtoch...
Keby sa vlaňajší zisk ZP Dôvera, viac ako 16 mil €, použil na zvýšenie platov lekárov, tak by mali nie 300€, ale až 533€ mesačne. Nieje skôr problém v tom, že Penta len parazituje na zdravotnom systéme?
a to si pred cca hodinou obviňoval denník Pravda: "Vedel som, ze dennik PRAVDA je ubohy platok, ale ze sa znizi az k takej spinavosti, to som netusil..."
Demokracia a sloboda prejavu na US spôsob.
nože prezraď hranol, za koľko predával zlepenec smradľavý luft ?
až na to, že F16 sú rovnaká generácia ako MiG29... Teda, že takisto už dosluhujú. Naviac F16 majú strašne dlhú dobu medziletovej prípravy (viac než dvojnásobok MiG29). Tu by som sa priklonil radšej k tým o generáciu mladším Gripenom. Prenájom malej letky skombinovaný s nejakým offset programom by dokázal uživiť aj náš podvýživený rozpočet.
"myslel si, že je to vlk..." lenže vlk je chránené zviera. Od 16.1. do 31.10. je zakázaný odstrel, odchyt, ničenie brlohov,... na celom území SR. Vo vybraných lokalitách celoročne. To ako polovník by mal vedieť.
tá sila 64 kg bola potrebná iba v prípade, že piloti pri vzlete zároveň aj brzdili. Nemaj obavy, Jak42 posilovač riadenia má. Ani ten však nieje všemocný.
už by ste sa blaváci mohli naučiť hovoriť SLOVÁCI a nie sedliaci...
má to ťažké v živote súdruh Muric, keď vidí Fica aj vo vlastnej chladničke. Buďme preto k nemu zhovievaví :)
vzhľadom k nízkemu objemu týchto prísad, by takýto výrobok hravo spĺňal Lumirových 80%
len problém je, že už mnohí SK výrobcovia označujú zahraničné produkty ako svoje. Typický príklad je PL mäso v gazdovských klobásach a PL mlieko v bryndze. Ako má spotrebiteľ vedieť čo tam výrobca dáva, keď na to nemáme ani legislatívu a výrobca nemá dôvod to na obale uvádzať?
Ivan, mám v rodine troch policajtov. To mi stačí aby som poznal túto profesiu bližšie. Policajti sú majstri sveta keď ide o vyberanie pokút za prekročenie rýchlosti o 1,5 km/h (stalo sa môjmu kolegovi v TN), ale keď sa mi pred týždňom vyhrážala jedna osoba zabitím, tak s tým oni nechcú mať nič.
PS: Ty si evidentne policajt, keďže si nepochopil moju reakciu na yanick
lenže policajta ide človek robiť až keď sa nevie uplatniť v inej profesii. Česť výnimkám, samozrejme. Takže hodnotiť políciu s celým národom je minimálne scestné.
ja len k tomu vysielaču: anténa ILS nemá viac ako 2 metre a je na každom väčšom letisku. Viď: http://sk.wikipedia.org/wiki/ILS
Lietadlo Jak42 číslo RA-42434 bolo dané do používania 1.10.1993. Ku dňu 1.1.2011 malo nalietané 6.310 hodín z povolených 15.000 h. Takže nebolo moc staré, ani olietané. Podľa posledných správ motory pracovali normálne, konfigurácia stroja bola nastavená na štart, aj palivo bolo v poriadku. Príčina havárie je teda zatiaľ záhadou.
Ruské denníky priniesli správu, že z dôvodu príletu nejakých papalášov lietadlo štarovalo až od polovice dráhy, takže nemalo na štart k dispozícii celých 2 km, ale len cca 1km. Neviem ale nakoľko je táto informácia pravdivá.
Odporúčame