Ale no tak! Čo máte nízky tlak?
Ale no tak! Čo máte nízky tlak?
Za túto časť plnenia zmluvy MF SR uhradilo sumu 532 272,79 EUR (16 035 250,-- Sk).
Zo vzorky náhodným výberom vyžiadaných materiálov bolo zistené, že základ týchto materiálov, ktoré mali byť rozpracované na konkrétne podmienky pilotných subjektov, tvorili všeobecné informácie a definície základov programového rozpočtovania, počnúc definíciou vízie, poslania, zámeru, cieľa a merateľného ukazovateľa, až po všeobecné príklady ich správneho a nesprávneho formulovania. Porovnaním náhodne vybratých materiálov rovnakého zamerania určených pre obce bol zistený ich takmer identický obsah, okrem niekoľkých konkrétnych, ale veľmi podobných príkladov. Zhodu bolo možné stanoviť na úrovni 95 %. Išlo napríklad o porovnanie „Vzorových príkladov tvorby základných prvkov programového rozpočtovania“ dvoch rôznych obcí.
Aha, stránka s článkom je vraj nedostupná!
Zo správy NKÚ (a je tam takýchto úsekov viac):
Za túto časť plnenia zmluvy MF SR uhradilo sumu 532 272,79 EUR (16 035 250,-- Sk).
Zo vzorky náhodným výberom vyžiadaných materiálov bolo zistené, že základ týchto materiálov, ktoré mali byť rozpracované na konkrétne podmienky pilotných subjektov, tvorili všeobecné informácie a definície základov programového rozpočtovania, počnúc definíciou vízie, poslania, zámeru, cieľa a merateľného ukazovateľa, až po všeobecné príklady ich správneho a nesprávneho formulovania. Porovnaním náhodne vybratých materiálov rovnakého zamerania určených pre obce bol zistený ich takmer identický obsah, okrem niekoľkých konkrétnych, ale veľmi podobných príkladov. Zhodu bolo možné stanoviť na úrovni 95 %. Išlo napríklad o porovnanie „Vzorových príkladov tvorby základných prvkov programového rozpočtovania“ dvoch rôznych obcí.
Takto to má vyzerať? Toto je správne?!
Zo správy NKÚ (a je tam takýchto úsekov viac):
Zo vzorky náhodným výberom vyžiadaných materiálov bolo zistené, že základ týchto materiálov, ktoré mali byť rozpracované na konkrétne podmienky pilotných subjektov, tvorili všeobecné informácie a definície základov programového rozpočtovania, počnúc definíciou vízie, poslania, zámeru, cieľa a merateľného ukazovateľa, až po všeobecné príklady ich správneho a nesprávneho formulovania. Porovnaním náhodne vybratých materiálov rovnakého zamerania určených pre obce bol zistený ich t a k m e r i d e n t i c k ý o b s a h, okrem niekoľkých konkrétnych, ale veľmi podobných príkladov. Z h o d u b o l o m o ž n é s t a n o v i ť n a ú r o v n i 95 %. Išlo napríklad o porovnanie „Vzorových príkladov tvorby základných prvkov programového rozpočtovania“ dvoch rôznych obcí.
Pán Chren, pán Sulík, pani Radičová, FUJ!!! Ako sa dá toto obhajovať? Že sa nehanbíte! Veď sú to podvodníci...
Mrzla som pri Inchebe asi trištvrte hodiny, nikto nevedel o ničom, autobusy nechodili. Nakoniec som celá zmrznutá (verte, že na cencúľ, ale mňa odstraňovať neprišli) pristavila náhodný taxík. Možno mohol DP prejsť PRED odstavením mosta po postihnutých trasách a oznámiť, čo sa deje. Som zvedavá, či pre prípadný zápal pľúc dostanem od niekoho náhradu....
Problém je v tom, že známky žiaka nemajú rovnakú hodnotu. Je rozdiel jednotka za matematickú rozcvičku (5 minút práve preberaného učiva) a jednotka za písomnú prácu zo štvrťročného učiva. Je rozdiel nedostatočná za nevypracovanú domácu úlohu a nedostatočná zo štvrťročného učiva. Preto aj (myslím si) je v doteraz platnom klasifikačnom poriadku uvedené, že výsledná známka na vysvedčení NIE JE priemerom známok získaných za klasifikačné obdobie. Budú to na konci školského roka dobré šoky. A pamätať si, ako pracoval žiak pred cca 10 mesiacmi je iné ako pamätať si zhruba polovicu. Pán minister ani jeho poradcovia asi nemajú veľa skúseností s prácou v školstve a poslancov takéto "problémy" nezaujímajú...
Odporúčame