To že je vwerejnoprávna neznamená že má ísť rovnaký program na všetkých programoch. Kto chcel tak si hymnu našiel a vypočul tak ako po minulé roky.
To že je vwerejnoprávna neznamená že má ísť rovnaký program na všetkých programoch. Kto chcel tak si hymnu našiel a vypočul tak ako po minulé roky.
Roky beži na Dvojke. Kto ju potreboval k prípitku tak si ju našiel. O žiadnu novinku tento rok nešlo.
RTVS má 12 rozhlasových a 2 televízne to mala byť všade hymna? To nemá žiadne verejnoprávne médium okolo nás.
Máš ovládač môžeš si prepnúť.
V článku autor zabudol poznamenať aj úspechy tohto vedenia.
Spravodajstvo je po rokoch najobjektívnejšie. Stúpa mu postupne sledovanosť.
Všetky štúdiá sa v STV využívajú. Ceny, ktoré sa platia sú primerané stačí si porovnať začo vyrába ČT alebo ORF.
A ten údajný škandál už rada RTVS uzavrela ako neopodstatnený .
Ideálne by bolo RTVS platiť určitým percentom z rozpočtu bez možnosti zasahovania aktuálnej vlády či politikov do zasahovania chodu verejnoprávnej TV či rozhlasu.
RTVS je momentálne najsledovatelnejšia TV na Slovensku a nielen pre absenciu reklám ale hlavne pre výber kvalitných programov na Jednotke aj Dvojke.
Mika je tomto obore X krát násobnejší odborník ako hociktorý politik.
Neviem koho napadol Farkašovský. Z moderátora TV správ sa dopracoval na hovorcu letiska a teraz vďaka tomu že je poslanec SNS je zrazu odborník a kandidát na riaditeľa televízie a rozhlasu.
Slovenská hymna samozrejme bola ako po minulé roky na Dvojke hneď po skončení klasickej časomiery.
Tam ju nájdeš aj každý večer okolo polnoci .
Rano je zo Senca cca.30 min.interval až do 8,30hod.Takže také zlé to nieje. Skôr sú nedoriešené prípoje SAD k uvedeným vlakom. Dalej posilové vlaky končiace na stanici N.Mesto sú viditelnejšie prázdnejšie,kedže väčšine nevyhovuje vystupovať na N.Meste a nízku ponuku MHD na presun do ciela. Preto väčšina ide dialkovými OS z N.Zámkov na Hl.stanicu.
V článku chýba aj podstatná informácia kolko premáva na slabo využívaných tratiach vlakov a v akých časoch.
Zlaté Moravce - Ulany nad Žitavou "až" 5 vlakov v jednom smere v prac.dnoch. Cez víkend iba 3. Kto by tým cestoval.... Hronská Dúbrava -Banská Štiavnica zase velmi zlé časové polohy + málo vlakov + zrušenie zastavovania rýchlikov v Hronskej Dúbrave ,aby nebolo také jednoduché prestupovanie na vlaky do Štiavnice. Treba sa pozrieť aký progres vo vyťaženosti je na trati BA-Dun.Streda po zavedení hod.taktu počas celého dňa. V sedle prac.dní pre podporu cestovania aj nižšie cestovné.
Odporúčame