čo tu zavíjaš? neušlo sa ti z koláča keď smer rozdával? ani tie tisíce príspevkov ktorými sa tu zastávaš tých lumpov čo to všetko zapríčinili ti nepriniesli aspoň chatu na Donovaloch? chudáčik
čo tu zavíjaš? neušlo sa ti z koláča keď smer rozdával? ani tie tisíce príspevkov ktorými sa tu zastávaš tých lumpov čo to všetko zapríčinili ti nepriniesli aspoň chatu na Donovaloch? chudáčik
čo Rus to klamár, opäť sa to potvrdilo.
Tak ešte raz a nerozčuľuj sa. Ja nemôžem za to že sa obklopuješ tupcami. To si vyrieš sám. Otázka: čo má to tresnutie spoločné s dokovaním? Hlavu si tresol asi dve či tri hodiny po ukončení dokovania keď tam poletoval popod zárubňu... ale súhlasím že to mohli spomenúť ako pikošku. Nesúvisí to však s dokovaním..
A prečo by to mali spomínať? Čo to má spoločné s tým letom? Nejako nechápem. Ty si sa nikdy netresol, alebo neporezal sa?
prečo tu postuješ svoje samohovory? lieky na schizu ti nezaberajú?
Čo sa babe chcelo, to sa jej prisnilo... nože daj ešte nejaké postrehy.
Keby číňania okolo toho spravili takú reklamu venovali by sa tomu aj média. Oni radšej mlčia, taja, mlžia a prekrúcajú.. ako pri korone.
Raketoplány boli neskutočné stroje. Pre misie na ktoré boli určené boli nenahraditeľné. Škoda tých dvoch nehôd a obetí. Tri z nich som mal to šťastie vidieť v múzeach na vlastné oči (Atlantis, Enterprise a Endeavour).
Však to nebolo zo dňa na deň. Systémovo na tom pracovali od roku 2002 keď založil SX. Krok za krokom. Keď v NASA videli že to celé má zmysel tak ho začali dotovať. Teraz sa im to bude postupne vracať vo forme lacnejších letov. Ja osobne Muska vôbec nemusím, ale mám rád ľudí ktorí majú víziu a idú si za tým.
Zvezda alebo zayra.. neviem presne.. ale dragon sa pripojil ku harmony... čo je v podstate úplne jedno.
Máš tam (určite neúmyselnú) chybu. Pripojili sa totiž k modulu "harmony", ktorý je americký.
To máš podobne ako keď sa pripravuje diaľnica pre NDS. Celé to zastrešuje hlavný projektový manager. Potom jedni projektanti robia cestu, iný mosty, ďalší sanácie, geotechniku, siete, majetkové, prieskumy.. Manager to celé prizerá a všetci sa riadia spoločnou sústavou noriem a technických predpisov. Takto fungujú všetky veľké projekty.
O tom by Maršál Nedelin by vedel rozprávať.
Ak postavíš novú efektívnu loď s ktorou na každom štarte ušetríš 30mil. na človeku tak to až táka zbytočná investícia nebude. Či?
Čo sa týka súkromníkov je tam jeden zásadný rozdiel. Jasné že lode vyrábali súkromníci aj v minulosti. NASA predsa nemá lisovne, zlievarne, lakovne, zvarovne... lode, rakety, raketoplány vždy vyrábali priemyselné komplexy. Rozdiel je v tom, že v minulosti lode do poslednej skrutky vyvíjali v NASA čo trvalo strašne dlho, lebo to bolo zaťažené neskutočnou byrokraciou. Práve preto zmenili prístup a nechali dizajn aj vývoj na súkromne firmy. Týmto zabezpečia úsporu nákladov a môžu sa venovať napríklad vývoju roverov pre Mars alebo stavbe teleskopov.
Neviem čo tu točíš. Gagarin bol frajer. V tej dobe do toho sadnúť a nechať sa vystreliť hore... odvaha. Vtedy to nemalo tuším ani záchranný systém.
To hovoríš o Rusoch? Ich rakety sa od čias Gagarina skoro vôbec nezmenili. Sojuz funguje od roku 1967. Áno je to spoľahlivé a odskúšané ale bude to stačiť na dnešnú dobu a hlavne pre budúcnosť? S nástupom súkromníkov bude obrovský tlak na konkurencieschopnosť a práve tu Rusi onedlho pohoria. Lebo sú spokojný samí so sebou.
Polovica rusákov tomu neverí, pre druhú policu je to denná rutina v CCCP, ale všetci na to čumia ako na mäso vo výklade za čias socializmu.
No veď mu odpovedz. Tvrdíš že je to bežné, tak daj kedy leteli naposledy rusi z ruska bez západného kapitálu.
Existuje jedna prostá ľudová múdrosť: Keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté. Ak to nechápeš tak nemá zmyslel s tebou strácať čas.
Odporúčame