Už aspoň chápem prečo je Škoda čoraz drahšia, na inzerciu dava slušne prachy :)
Už aspoň chápem prečo je Škoda čoraz drahšia, na inzerciu dava slušne prachy :)
Dolezite je ale povedat ze 1.0, 44 kW a 95 Nm, 44 kW ma aj moja stará 13 ročna fabia ale ma krutiaci moment 119 Nm čo je velky rozdiel...nehovoriac ze v Skodovke sa pripaca za kazdu prkotinu, no ale hlavne ze maju škrabku v zaklapke nadrze.
Z komfortných doplnkov tu nájdeme ..... "zadný stierač" v škodovke budú hadam udávať čo chvíľa ako komfortne prvky aj sp. zrkadla, kolesa,....
...každý jeden članok musi hlavne obsahovat že škrabka je v krytke nadrže
Škoda že Hyundai i20 neprišiel tiež hned v kombiku (vraj až v buducom roku), to by mala škodovka veľky problem.
Fabia s 1.0 tak max. do mesta...s výkonom 44 kW a krut. momentom 95 Nm a plnym obsadením auta by som sa bal aj niečo obiehať mimo mesta (moja stara 13 ročna fabia 1.4 mala 44 kW ale 119 Nm) :)
Slušný motor pre Fabiu je tak 1.2 a 66 kW (alebo 81 kW....otazkou je aj životnosť týchto tubomotorikov) a ked k tomu priratame dalsie veci ktore konkurencia dava niekde ako samozrejmost (cakam ze za chvilu sa bude v skodovke este aj za logo škoda priplacať) tak sme na urovni 12 tis € a to už človek može začať poškuľovať po autach typu Ceed, Astra, i30...atd. čo može byť jedine plus pre škodovku, že ponuka male kombi kde veľka konkurencia nie je (Clio a ibiza ST).
dúfam ze aspon i20 podkuri skodovke :) testy hovoria ako o jednom z najtichších áut a ponuka motorov je tiež celkom fajn...darmo, už to nie je ta stara dobra škodovka ako sme boli zvyknutí :)
Odporúčame