Fico reaguje na hulváta, pretože to inak nevie. Vatnikom ako ty to očividne dvíha sebavedomie.
Fico reaguje na hulváta, pretože to inak nevie. Vatnikom ako ty to očividne dvíha sebavedomie.
Lavrov navyprával iné nezmysly…
To, že tvoja stará takto ničí zrkadlá neznamená, že to každá… 😂
Ja sa domnievam, že teba čaká nejaká Ruská vyprázdňovania diera, do ktorej by si mal čím skôr zaliezť a nesmradiť tu.
Ty tiahni za svojimi do Ruska ty rusofilná guma.
Veď vystúp. Odsťahuj sa do Ruska a nebudeš v NATO.
Vatnik nie je človek a tým pádom nemá ani rozum. Zasa si to raz týmto svojim postingom dokázal.
Ty si taký tupý bulo, že to až bolí.
Žil si niekedy viac rokov v Nemecku?
Rezeš tuneloval VSŽ, to má od živenia Košíc veľmi daleko. VSŽ fungovali napriek Rezešovi a nie vdaka nemu, no neboli schopné financovať všetky Rezešove avantúry.
Rovnako ako Orbán
Čítal si článok?
Pred niekoľkými rokmi som to tiež videl tak. No očividne to je riešiteľný problém. Ak to dokážu vyriešiť v Čine, budeme sa to od nich musieť naučiť.
Európske automobilky odignorovali vývoj v Čine (zrejme ho nepovažovali za relevantný) a lipli na spaľovacej technológii. Mimochodom - neboli sami, podobne to urobili aj Japonci. Kórejské automobilky sa zobudili skôr a ich modely sú schopné Číňanom konkurovať.
Volkswagen ako obeť vlastnej prepotentnosti a arogancie je extra kapitola. Dieselgate ich stál na pokutách a odškodnom 33 miliárd €, koľko ich stál lobbying za spaľováky vedia len oni sami. Ak by tieto peniaze boli nasmerovali do R&D mohli byt v inej konkurenčnej situácii.
Ak by boli európske automobilky vzali green deal ako príležitosť a nie ako niečo proti čomu treba bojovať (rozumej zachrániť spaľováky) čele odvetvie dnes mohli byt v inej situácii.
Diess vo VW to včas pochopil, chcel investovať do elektroáut a reštruktúrovať náklady aj okresanie pracovných miest o niekoľko tisíc, no odborári ho spolu s politikmi odvolali. Teraz bude reštrukturalizácia oveľa bolestnejšia a ukáže sa či to vôbec koncern zvládne.
Vodíkový pohon je super, no nie je ekonomicky zaujímavý.
Na ilustráciu snáď postačí nasledovné porovnanie:
18kWh=100 km na elektrinu
72kWh=100 km na vodík
Tých príkladov je žiaľ toľko, že by sa o tom dala napisat kniha.
Jeden príklad za vsetky.
Číňania potrebujú na postavenie 414 km elektrifikovanej železničnej rychlotrate na zelenej lúke (75 tunelov a 167 mostov) 5 rokov.
Slováci za 30 rokov nie sú schopní zrekonštruovať existujúcu železničnú trať v porovnatelnej dĺžke.
No… nech sa páči. Sankcie a green deal sú na vine, že VW zaspal na vavrínoch a teraz mu klesajú predaje.
Ďalší dôkaz, že ako vatnik nemáš schopnosť logicky myslieť.
Hej… a čo ešte nie? Nemali ho náhodou toho veľvyslanca zbičovať na námestí?
Figu borovú ich vyhnal. Ak by Američania boli ochotní to financovať, sú tam ešte stále a kludne aj najbližších 250 rokov.
Dôvod odchodu bolo, že Afganci mali 20 rokov na to, aby sa civilizačne niekam posunuli a odmietli ako spoločnosť náboženských fanatikov, no oni si namiesto toho mysleli, že robotu za nich bude donekonečna robiť niekto iný.
Keď to Američania videli, tak si povedali, že nemá cenu tam sypať prachy a odišli. Takí ako ty z toho urobili urban legend, že ich niekto vyhnal.
Zo Slovenska odchádzajú ľudia, pretože sa tam nežije dobre kvôli idiotom ako si ty.
Odporúčame