Zrejme nebude
Ty nemáš slovenčinu ako materinský jazyk, všakže vatnik...
Blaha nie je totalitný komunista, ale len Ficov dvorný blázon.
O Fica v Moskve bude záujem, pretože vrana k v vrane sadá.
Zdravý rozum to káže, ten ale takí ako ty nemajú.
Na neho sa nevrhnú, on im je po členky strčený v zadnej diere.
Ruský národ je bratský akurát pre vatnika ako ty.
Normalni ľudia nebudú nadrziavat vojnovému agresorovi. Ty ale nie si človek.
On nemá žiaden vývod. On ani dieru v tom zadku nemá.
Ak by ju mal, tak tie sračky by mu šli tade a nie ústami von.
To potom aj Bilak preukázal odvahu v r. 1968.
Nikto nemusí hltat nič.
Naštastie je (ešte) možné slobodne odísť do civilizovaných končín a tí, čo ostanú nech si to kľudne aj pripoja k putinovskému mordoru. Potom bude po demokracii, no to takým ako ty, čo potrebujú vodcu prekážať nebude.
Ako každý vatnik máš aj ty problém s pochopením prečítaného textu.
Fico je určite ten posledný, čo má čo na iných hovoriť, že sú skorumpovaní do posledného úradníka. Skorumpovanejšiu dieru ako je mečiarovská banánová ficília naozaj nie je treba.
J.b. vám, príďte k nám, vstúpte do armády... 🤣
Takým ako ty potečú slzy potokom, keď precitnete z toho ruského sna a zistíte do akých sračiek ten totalitný komunista priviedol Slovensko.
Fičí dokazuje, že pre neho neexistuje žiaden limit ako hlboko sa dá klesnúť.
Každý (nie len v zahraničí), čo si uvedomí, prečo hodili komunisti v r. 1989 flintu do žita a spojí si to s informáciou, že na Slovensku už po 4. krát postavil vládu jeden z nich sa nemože čudovať prečo má Slovensko taký deficit aký má.
Ty zrejme už dlhšie jazdíš s autom s palivovymi článkami, dojazdom 15 miliónov km a neobmedzenou životnosťou…
Poistka proti vatnikom ako si ty naozaj stojí neúmerne veľa, to je fakt.
Oveľa lepší je 20+ ročný nemecký diesel…
To do pekla ako jazdili s tým Enyaqom 80, keď mali 21,1 kWh?
Ja mám po 30.000 v kombinovanej premávke 16,6 kWh.
Ako sa ukázalo s čínskym automotive kolaboroval aj Apple Inc.
Kludne že tým môže byť snaha vyrábať Xiaomi autá v USA v továrňach Fordu a na oplátku robiť to isté s výrobkami Ford v Číne.
Keď sú raz Číňania popredu tak, že ich nikto nedobehne, tak západným firmám iné ako vzájomne výhodná kooperácia nezostáva.
Odporúčame