A naša životná úroveň sa vracia kam? 2002?
bla-bla-bla, toľko kecať dookola! Pokazili ste tú vašu tlačiareň peňazí a ona tlačí a tlačí bez prestávky. A neviete nájsť koniec kábla v zástrčke.
Tak teraz to ešte nejak vydržím, popasiem sa v prírode, kúriť netreba, svietiť tiež veľmi nie. Na dovolenku nepôjdem, v práci dám výpoveď, auto predám. Budem sedieť doma a z hrdosti si na dom zakvačím ukrajinskú, EÚ a americkú vlajku.
Je dokázané, že ak si hodíte lano ráno, o jeden celý deň ste viac ušetrili, ako keď si ho hodíte večer.
Smutná čierna doba.
Transnefť uvádza, že vývoz ropy Družbou vlani dosiahol 35,9 milióna ton a vo februári spoločnosť ohlásila plány zvýšiť prepravu Družbou na 45,5 milióna ton.
Takže ešte raz: prečo platíme toľko na čerpačkách?
Prečo ceny rýchlo stúpajú na totemoch, ale pomaly klesajú? Prečo vôbec ceny stúpajú, keď ropa tečie v rovnakom množstve. Prečo má človek, ktorý používa auto do práce, platiť viac za človeka, ktorý každý mesiac jazdí po dovolenkách?
Kúpil som si dnes nový výfuk na moje 20 ročné autíčko, a vidím, že veru urobil som dobre. V tomto trende musím pokračovať ďalej. Autíčko moje, drž sa ešte dlho pokope!
Už vidím ako to na našom krásnom Slovensku bude prebiehať. Stavebné firmy si budú chcieť nabrať čo najviac takýchto projektov, potom sa budú pri realizáciách ponáhľať a ako to býva, kto sa ponáhľa, sfušuje. Celkom dobrá myšlienka, len akutát nie na Slovensku. U nás akosi nič takéto nefunguje poriadne.
Takže už žiadne rovné uhorky, žiadne sci-fi projekty a ani žiadne lietajúce autá?
Už len jedlo a kúrenie? To je teda smelý plán! Nazvime to napr. Alive for 2030!
Ale viete čo? My Slováci sme vďační aj za toto. Na iné aj tak z naších výplat nezostáva.
Na Balkán? Naša politická úroveň je ešte južnejšia. Možno tak Uganda alebo Sudán. A aj tam len v jaskyni, 50m pod povrchom.
Ešte by bolo zaujímavé uvádzať predajnosť vrámci fyzických osôb, teda bez firemných a fleetových nákupov. To by odzrkadlovalo skutočnú kúpischopnosť obyvateľstva. Je rozdiel keď si to auto musíte skutočne roky odmakať, alebo si ho kupujete len pre daňové čachre-machre.
Ha-ha-ha, druhá trieda je už v EU od 2004. Vitaj v klube, ty ďalšia trieda. Neskutočné, čo sa dočítam dnes.
Nie je to len o tom, že kto má a kto nemá autá. V tomto rebríčku je vidieť aj to, že slovák potrebuje jednoduché auto, ktoré sa nehrá na high-tech. i30 má niečo, čo Octavia nemá v ponuke. Obyčajný atmosferický benzínový motor bez turba. Octavia už nie je ľudové auto, pretože sa hrá na štýlovku, má blbé "Das Auto" motory a v neposlednom rade jej berie vietor z plachiet SUV mánia. Byť Matovičom ešte by som extra zdanil všetky SUV a Offroad modely aspoň o 30%.
No pekne, tu už nikto nič negarantuje? Ale treba uznať, embargom na ruské energie sa bude dať obhájiť lepšie ten krásny green-deal. 2 muchy jednou ranou. Ale nie som si istý, pre koho to bude ozajstná rana.
Štátny aparát je tu pre nás a my pre štát - ľúbime sa ako kone!
Sa šúľam, keď auto ktoré je drahšie o 3-4 tisícky, predávajú v extra bonus bomba zľave!
A druhá vec: ak sme doteraz riešili kvalitu, teraz je to jednoduchšie, stačí riešiť už len zdroje, ako uživiť tátoša.
Pašovanie vo voľnej krásnej Európe?
Smutné, smutné a smutné. Ale to najsmutnejšie ešte len príde. Keď bude benzín a nafta po 3€.
Odporúčame