Ja som vzďelaval sa tješ na Slovinsku a fšetko je v poryatku.
Ja som vzďelaval sa tješ na Slovinsku a fšetko je v poryatku.
Pardon, opravím sa, vysielajú v reklamách, reklamovať budú ľudia neskôr.
Ja rusom úplne rozumiem, zoberme si príklad zo Slovenska:
Bývate v RD, zrazu zistíte, že sused sa chystá predávať svoj starý dom. Chcete od neho záruky, že ho nepredá rómom, dohodnete sa. Jedného dňa ale zisťujete, že sa na Vás pozerá spoza plota 20 párov apačov. Samozrejme, že Vám to vyrazí poistky.
Prosím dajte ma do obrazu, asi som bol v kóme nejaké to desaťročie, my už zarábame 4x viac? Enyaq, Ioniq5, EV6, ID4, a najviac sa šúľam, keď ich dookola reklamujú ako robotické vysávače.
Pošlite mi foto toho šialenca, ktorý si kúpi Škodu alebo kórejca za 50litrov. Buď to bude daňový hriešnik, alebo vyhral v korona-lotérií a ako nežiadúci vedľajší účinok sa u neho objavila diagnóza - tupohlavus brutalus
Kto je Korčok a Naď v očiach rusov a amíkov, koho zaujíma v tomto konflikte, čo si oni myslia? Takýchto pajácov jedia rusi na raňajky, a amíci z nich robia slečinky
A každý jeden pozostalý musí ďalej trpieť tento pandemicko-zlodejský svet.
Ak vypustíte žumpu k susedovi, zachránite tým celú dedinu?
Konečne dobrý článok p. Domček, presne tento nepomer mi vyráža poistky, keď tu spievate o eko-autách budúcnosti, ktoré nám naplánovali súdruhovia euro-bolševíci.
Nie som ekonóm, ale čisto teoreticky, ak podporíte sumou napr. 5000€ auto, ktoré medzičasom zdraželo o podobnú sumu, tak ste vlastne nič nepomohli.
Zaujímavé, že v tejto covidom ekonomicky zdevastovanej Európe sa ešte stále nájdu peniaze na takéto voloviny.
Dotovať bohatým 5. auto do garáže.
Navrhujem zadotovať 95% každému a dávať pokuty každému, kto aj tak nechce elektro, nech túto elektro-šaškáreň už máme za sebou.
Smrad ide z Bruselu, hlavne že oni sa vozia na BMW 7 diesel a Audi A8, o letoch krížom-krážom ani nehovoriac
No ak chceme byť do budúcna zelení, tak aj vyrábať menej áut nie je zlá cesta.
Vrámci hesla, že už nestačí len recyklovať, ale treba znížiť produkciu odpadu.
Jedno nevyrobené auto má oveľa nižšie emisie ako auto na baterky!
Dobrý nápad Brusel, že?
Ak si myslíme, že MTVČ a jeho banda plagiátorov je to najhoršie, čo nás mohlo postihnúť, tak si predstavme čo bude tak o 20rokov v parlamente
benzín alebo dizel vydrží 15-20 rokov, ale e-auto môžeš po 3 rokoch rozmýšľať, ktorému nešťastníkovi streliť, totižto zle sa spí, keď musíš kalkulovať, že koľko je zostatková hodnota auta s bateriou, ktorá hlásí pá-pá.
SR = ekonomický tiger EÚ, národ si šetrí 15-20 rokov na auto do 15.000€ a zrazu - apel z Bruselu- hurá všetci ideme kupovať každé 3 roky Enyaq a ID4 za 50.000€
Kedy už prestanete oblbovať ľudí s týmto "elektrošokom", človek až má výčitky svedomia, že si ešte nekúpil e-auto.
Polovica národa má hypotéku a teraz chcete aby si zobralo ďalšiu na auto? Prečo nepoviete narovinu, že Slovensko bude o pár rokov pohrebiskom starých vypálených elektroáut, ktoré budú zo západu sem voziť, aby nám pomohli.
Odporúčame