Tú Pandu na 10 mieste som mal teraz požičanú na dovolenke. Hrozné auto. Neodporúčil by som ho nikomu a začiatočníkovi už vôbec.
Tú Pandu na 10 mieste som mal teraz požičanú na dovolenke. Hrozné auto. Neodporúčil by som ho nikomu a začiatočníkovi už vôbec.
>> platím okolo 4 000 eur dane a približne 3 800 eur na sociálne poistenie <<
To je celé nejaké čudné.
Ak platí 4000,- daň, musí mať tomu zodpovedajúce príjmy. z nulových príjmov sa daň neplatí.
A sociálne poistenie 3 800 čo platí je tiež podivné. Dôchodcovia neplatia sociálne poistenie, oni z neho naopak čerpajú - sám hovorí že dostáva 1100,- dôchodok.
Viete to niekto vzdelanejší vysvetliť?
Klasický Ryanair. Každý týždeň sa pretriasa v novinách nejaký ich prúser voči pasažierom.
Stráviť v tom ich lietadle so sedadlami nahustenými na seba 11 hodín muselo byť fakt peklo.
>> je ekvivalentné približne jednej plechovke diétnej sódy.<<
Sóda je iba voda s CO2, nič viac. Nemôže byť diétna, ani nediétna.
Strojový preklad by ste mohli najprv skontrolovať, než zverejníte článok.
Ak dovolíš, popíšem PHEV realitu z vlastnej skúsenosti, nie vyčítanú z internetových diskusií:
- cca 40% nájazdu mám v elektrickom režime
- spaľovací motor pri tom vôbec netrpí, pretože je proste vypnutý
- baterku mám neustále nabitú, lebo vždy keď prídem domov, pichnem ho do zásuvky
- dlhodobú spotrebu mám pod 4 l, pri polovičnej baterke (11 kWh, 50 km dojazd)
Vhodnosť PHEV závisí od toho, kde človek býva a kam jazdí. Keby som býval v bytovom dome a často jazdil dlhšie trasy, určite by som ho nekúpil. Ale takto si ho užívam - to ticho a plynulosť jazdy je super.
Presne. Za tento debilný štart/stop systém je zodpovedná Šimečkova matka.
Pretože každý týždeň spôsobia svojim klientom nejaké patálie.
Ryanair je iba stroj na peniaze, ľudia sú im úplne ukradnutí, pasažieri, aj zamestnanci. Vravím to z vlastnej (pasažierskej) skúsenosti.
Keby len to, ale koľko ľudí sa zmenilo na kukuricu... Vidím to z auta, sú ich celé lány.
To je predsa samozrejmé.
Ak plugin hybrid nebudem nabíjať, jazdím len na benzín a spotreba je vysoká. Ale na kieho boha by som kupoval drahý plugin hybrid, keby som ho potom nenabíjal?
Nuž, keby som bol Rus a mal na výber medzi žigulákom a číňanom, tiež by som si vybral číňana...
Je to logický postup.
Minister financií predsa nebude šklbať svojich kamarátov, podnikateľov v drahých autách, tí by mu to raz-dva oplieskali o hlavu. Potrestať treba bežných ľudí, ktorí k ministrovi nemajú prístup a nemôžu sa brániť - živnostníkov a drobných podnikateľov.
Je mi to veľmi povedomé. Pred týždňom sme dopadli podobne na londýnskom Stanstede. Len nás nebolo 20,ale len 7. Ryanairu sa budem už vyhýbať.
Prečo by som vozil vybitú baterku? Mám predsa doma zásuvku...
U mňa je to realita - ak jazdím svojim plugin hybridom "okolo komína", po meste a do blízkeho okolia,
Dlhé cesty potom okolo 6 litrov. Hlavne na diaľnici spotreba letí hore. Auto má 2 tony.
Veľmi pekné auto, hneď by som ho bral. Nevyzerá tak "čínsky" ako ostatné elektroautá, vrátane Škody.
Mal som požičanú Škodu Elroq na 3 dni. Mala škaredý a lacný interiér, ale čo sa jazdenia týka, bol som veľmi spokojný. Aj nabíjanie šlo fajn rýchlo.
Zistil som, že na moje jazdenie by bol elektromobil ideálny. Bohužiaľ vlani som kúpil nový autiak a moja manželka (zo všetkých najlepšia) mi ďalší nedovolí :-(
Nepochybne pravdivý článok. Ale je to iba jedna strana mince.
Ekonomický prínos turizmu pre domácich je obrovský. Aj niektoré európske krajiny môžu ďakovať turizmu, že sa vyhrabali z chudoby, napríklad Grécko, Portugalsko, Španielsko...
O afrických krajinách ani nehovoriac, tam turizmus tvorí desiatky percent HDP a prežívajú len vďaka nemu - Tunis, Egypt...
Fakt, že sa extrémy počasia, ktoré boli ešte nedávno raz za 10 rokov teraz dejú každoročne (aj viackrát za rok) nevidia iba blázni, schopní poprieť aj nos medzi očami. Žiaľ, nie je ich málo.
Báťuška Suvorov to možno naozaj povedal. Chyba je v tom, že Európania nenapadli Rusko.
Je to naopak, ázijské Rusko napadlo európsky štát.
Odporúčame