Podľa Tvojej teórie ruský AK45 (u nás vz.58) zrejme akousi nepochopiteľnou náhodou používajú všetci teroristi a vojenskí vzbúrenci a bohvie prečo nepoužívajú americké automatické pušky...
Podľa Tvojej teórie ruský AK45 (u nás vz.58) zrejme akousi nepochopiteľnou náhodou používajú všetci teroristi a vojenskí vzbúrenci a bohvie prečo nepoužívajú americké automatické pušky...
len dopĺňam, že tunel Čebrať čaká na zmenu EIA a určite sa pretrasuje. Čo je, samozrejme, zdržanie.
Možno by sa mohli naložiť aj kamióny na vlaky ako vo Švajčiarsku, resp. osobné autá. V každom prípade bude treba nový most, či už vojaci postavia dočasne nejaký provizórny.
Ja osobne by som doporučil variantu cez Ľupču aspoň do Korytnice. Tá je úplne pustá - kto neverí, nech si urobí výlet. Z Ľupče sú to 2 tunely - popod Hadľanku a cez tuším Bok. Hiadeľská dolina už aj tak má 2 VVN trasy. Ešte obchvat Bieleho Potoka a Lipt. Osady a cesta by bola celkom znesiteľná. Stavbu zvyšku trasy si môžeme odložiť na neskôr.
Fakt je taký, že na 2 úsekoch diaľnice A2 pred Varšavou Čínania nedodržali
1. termín výstavby
2. kvalitu prác
3. cenu / resp. žiadali o značné navýšenie ceny a posunutie termínu
GDDKiA to vzala na vedomie a zmluvu s nimi zrušila a vyrazila ich zo stavby, potom to stavali iné firmy (napr. aj český Bögl a Krýsl)
Myslím, že sa veľmi mýliš. Zápchy v smere od Strečna na východ spôsobuje hlavne prechod cez Vrútky a Martin. A ani Sučany nie sú super cesta s kruhovými objazdami pri VW. Rozhodne to pomôže, ale spôsob stavby Váhostavu je skutočne ukážka ako si NDS váži subdodávateľov.
priateľu, kde si prišiel na to, že "štátnych" peňazí ? sú to peniaze, ktoré každá súkromná firma odoberá svojím zamestnancom, aké "štátne"??? No a ok, vráť ich "štátu" a pozri sa, čo ten s nimi urobí - odporúčam tento link : http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/285…
T ieto peniaze okamžite spotrebuje... nič viac, preje, prežerie, prepije... nič neodloží do teoretického Dôchodkového fondu.
Asi si nepocuval relaciu o 5 minut 12 v sobotu. Inak by si zistil, ze minister Cislak bol v tragickej pasivite, ked sa moderator Dobsinsky pytal:
- Co robilo ministerstvo, ked 2 clenovia spravkej rady posielali listy tam aj na urad vlady o predrazeni ?
- preco nemocnica nema peniaze na zvysenie platov sestier {40 kEur mesacne| ale ma na milion euro navyse?
- preco su v zdravotnictve tendre, kde sa ucastni priemerne 1.7 ucastnka, co znamena, ze v hromade tendrov je len JEDEN ucastnik (a co s tym ministerstvo chce robit?
- preco sa tvari, ako by prisiel prave z MArsu, a predtym bol statny tajomnik na ministersve zdravotnictva ?
- po tom, co sa Cislak odvolaval na analyzu, ktora bezi, na to, kedy budu jej vysledky (dni, tyzdne, mesiace, roky| minister len opakoval, ze bezi analyza... ???
Určite ju dorazila makovníková lobby, keď EU Star bol taký transparentný.
Pre tých, čo na Radičovú naliali kýble špiny za nepodarené hlasovanie v NR SR - pokiaľ viem, vzdala sa mandátu.
Koľkí poslanci vašich SMer, HTDS, SNS, SDĽ, SDK, SDKÚ, SMK,.... sa vzdali mandátu v NR SR ? Akosi neviem nikoho nájsť.
Zrejme hovorí plynule anlicky aj rusky. Vy zrejme všetci toto ovládate, takže, prosím, nominujte aj sami seba.
Skôr postavíme širokorozchodnú trať z Košíc do Paríža a popod La Manche, ako tento megalomanský nezmysel
Máš úplnú pravdu, kým sme boli proti NATO a podporovali Varšavskú zmluvu, tak na celom území bývalej ČSSR sme mali okolo 200 mŕtvych civilistov z vôle Sovietskej (z drvivej väčšiny ruskej) armády po vpáde v roku 1968.
No veď to chceme zas, či nie ?
S ktorou spoločnosťou z UAE/Saudská Arábia/Irán/Nórsko... má Slovnaft/MOL podpísanú zmluvu o dodávke ropy?
Za aký čas a za aké náklady zvládne Slovnaft prestaviť technológiu z ruskej ropy na ropu od iného dodávateľa ?
...RF urobi vsetko mozne, aby katastrofa bola vysetrena... napriklad odvezie zvysky ruskej rakety na ruske uzemie.. ?
Putin uz nepodporuje separatistov, ale jednoducho vrahov.
Čínsky problém tkvel v úplnom nepochopení európskeho prostredia. Čakali, že nielenže zaplatia domácim (poľským) stavebníkom čínske platy, ale že aj cena štrku, cementu,asfaltu, armovacieho železa, prípravných prác.... bude ako v Číne a nikto sa neodváži štrajkovať, nedajbože dožadovať sa zaplatenia... Na záver nebol nikto ochotný s nimi ani jednať a oni chceli zvýšiť cenu oproti dohodnutej o desiatky percent a navyše predĺžiť temín dostavby o dlhé mesiace/skoro roky. Na toto GDDKiA nepristala, dala im, tuším, mesiac na dostavbu a následne ich prosto vyrazila zo stavieb a tieto dala vytendrovať iným firmám (s čím boli ďalšie problémy... ale to už je iná história) - viac na http://www.dialnice.info
nebudem polemizovať s hodnotením Freša. Len sa pre poriadok pýtam - Keby vyhral Maňka, tak by súdruh preceda poďakoval SDKÚ a SaS, alebo by vyhlásil víťazstvo Smeru (čiže samého seba) ?
...ešte si zabudol na hnusnú pravicu, zlepenec a Radičovú...
Nerozumiem prečo aj pán Andrejčák opakuje niektoré veci po Mesíkovi. Realitou je, že prvú verejnú diaľnicu v Nemecku postavili pred Hitlerom a otvoril ju vtedajší starosta Kolína (a povojnový kancelár ) Konrad Adenauer už 6.augusta 1932. viď http://de.wikipedia.org/wiki/Autobahn
NSDAP vtedy stavbu diaľnic kritizovala, len neskôr icg začali propagovať, lebo bolo možné pri ich výstavbe zamestnať tisíce (hovorí sa až zhruba o 100 tisíc ľuďoch), pracujúcich na ich výstavbe v jednom čase.
Uvdedomme si, že aj predvojnové Českoslovesnko a neskôr vojnová Slovenská republika vtedy stavali napr. trať z Banskej Bystrice cez Harmanecké tunely do Hornej Štubne, kde pracovalo množstvo stavbárov a baníkov.
V Bangladéši tiež majiteľ továrne nevidel dôvod zastaviť výrobu, keď boli na stenách budov obrovské trhliny, Len to potom spadlo...
Odporúčame