Modernizácia železnice mešká, Trenčín zostáva staveniskom
Vidieť, že Slovensko je predpotopná krajina. Citujem: "Najzložitejšou časťou modernizácie je výstavba nového železničného mosta cez Váh. Je dlhý takmer 350 metrov, jeho veľkú časť bude pokrývať polkruhová protihluková bariéra, takže bude pripomínať tunel, ibaže z priesvitného materiálu."
To si myslia, že sme takí sprostí aby si mohli ľahko tunelovať? A čo inde vo svete, tie zložité stavby, kde počas budovania musia vymýšľať nové technologické postupy alebo technológie? Napr. most v Millau, Gotthardský tunel, Letisko Kansai v Japonsku postavené na vode...to vážne nevieme postaviť na čas jeden priblblý krátky most cez plytkú vodu? To si z nás robia srandu? Kedy toto extrémne tunelovanie skončí? Prečo v zmluvách nie sú zmluvné pokuty za nedodržanie lehoty výstavby? Čo má na starosti stavebný dozor? Len tam driemať? NONSENS...