Cyklista s dostatočnom bocnym odstupom na Slovensku je samovrah, nie demet..oni sú za volantom.
Cyklista s dostatočnom bocnym odstupom na Slovensku je samovrah, nie demet..oni sú za volantom.
Chcem vidieť toho šoféra na Slovensko čo bude tolerovať cyklistu v strede ulice.
Keď ma raz dávať niekto prednosť tak ma jazdiť tak že tu prednosť vie dať bez ohľadu na to koľko ton váži to auto čo šoféruje.
A realita je teda aká?
Som tam bol ako turista, aj na Slovensku sa pohybujem ako turista. Obrovsky rozdiel...v prospech Rakúska.
Pre nich by bolo zrejmé prijateľnejšie ak by si kazdy musel namontovať senzory pohybu a volalo by sa to "slovenský pohlad"
Čo tam po jednoduchom " Holandskom uchope" :)
Takže jej ten nákladiak nedal prednosť.
Jazdiť na Slovensku po vozovke je skoro sebevrazda ( a to každým po krajnici), po chodníku nemozem, kde podľa teba má jazdiť, keď ty máš problém aj s takým jednoduchým pravidlom..to by som v meste musel jazdiť po strede ulice.
To je škoda že nevieš čo je zelená zebra. Sadni na bike a jazdí po cyklochodníkoch, zistis.
Nie niesom bradatý liberálny progresívec, a vôbec si nemyslím to čo tu píšeš ty.
Jak sa môžu vrhať pod kolesá keď majú prednosť. Ten problém bol v soferoch, čo má absolútne neprekvapuje.
Dokazem. Jazdím po meste na bycikli a ak by som mal na každom prechode zostupit z bicykla tak ho rovno môžem kľudne tlačiť. Keď bude na Slovensku infraštruktúra aj pre cyklistov, tak ti nebude vadiť že na tom istom prechode musel cyklista zostupit a teraz tam dokreslili zelenú zebru už nemusí?
Tak ja žijem v meste desiatky rokov a doteraz som to nevšimol že by toto spôsobovalo kolóny:) ale to že v tých autách sedia drží šoféri samy to áno.
Kedy bola absolútna prednosť pre chodcov?
Sadni na bicykel a nebude ta štvať plynulosť premávky v meste.
Mám otázku k tvojmu druhému bodu. Prečo by to u nás nemohlo byť vhodné?
Tak. Ak vymizne agresivita u šoférov, tak to bude oveľa bezpečnejšie na násich cestách.
Ten cyklista je samovrah, nemyslím že je to pravidlo, proste magor.
Ja osobne som ešte ako šofér nemal nejakú kolíznu situáciu s cyklistom. Ako cyklista mnoho...len zo 3x mi zo stopky vošli šoféri do cesty a to sme mali očný kontakt. Alebo jazdim po krajnicu a to veľkému množstvu šoférov vadí.
Áno stali sme...v poľsku sme nemuseli, prekvapilo ma to.
Nikoho neucim vpáliť na prechod. Dal som to do uvodzoviek. NIKDE NESMIES vpalit do cesty.
S tým zostupovaním, to aj keď ide súbežne s prechodom pre chôdzou prechod pre cyklistov ma cyklista zostupit?
Písal som o Tom že už v poľsku je ta kultúra šofér cyklista na inej úrovni ako tu na svk. To je cyklista grazel, a pritom je ich oveľa viac za volantom.
Stačí ísť do Poľska. Som normálne nechápal že keď idem na bycikli tak mi šoféri dávajú prednosť, takže som kľudne mohol "vpáliť" na prechod.
A najlepší bol komentár majho 11 ročného syna, keď nás nepustili 3 auta cez prechod: "V poľsku by nás už dávno pustili".
Zaujímavé že to niektorom diskutujúcich vadí, a pritom taká jednoduchá vec.
Človek aj tam má kontrolovať či neohrozí seba alebo niekoho otvorením dverí.
https://mpidr.shinyapps.io/stmortality/
V ktorom roku.
Asi nemám správny web.
Mali vyššiu úmrtnosť pred pandemiou? V ktorom roku?
Vekova štruktúra v škandinávii asi nebude taký zásadný rozdiel.
Zase chceli - neurobili.
Koľko veci človek chce urobiť.
Na jeseň 2021 som chcel ísť 2x pomoc do spitalu odmietli to. Možno aj kôli tomu že zdravotnícy dávali kvalitné pocíti nezaockovany ľuďom.
Tak ako ja som to pocítil v bežnom živote.
Odporúčame