A čo ešte v zime ?
toto je ale dôsledok hospodárskej politky štátu ...
V každom poľskom reťazci výjde nákup podstatne lacnejšie ako tu na Slovensku . Bohužiaľ .
Niektoré aj oprávnené námietky pripomínaju plač na nesprávnom hrobčeku . Pozornosť by sa mala obrátiť na zákonodarcov v parlamente , ktorí robia všetko iné než aby venovali pozornosť protichodným formuláciám , napríklad v tomto konkrétnom zákone .
V aute , v ktorom je za čelným sklom položený parkovací preukaz , by sa tá konkrétna osoba , ktorej bol vydaný mala nachádzať . Teoreticky , naozaj len teoreticky , vodič nemusí byť tou konkrétnou osobou s ŤZP , ten sa často vyhovorí , že majiteľka preukazu je akurát niekde na vyšetrení , v lekárni , kdekolvek a tak mestská polícia nemôže prakticky nič urobiť a vy máte presne ten pocit že v aute je vlastne zdravý človek ...
Parkovací preukaz vyhotoví príslušný orgán , ak z rozhodnutia o parkovacom preukaze vyplýva , že má zdravotné postihnutie , ktoré uvedené v prílohe č.l8.k Z.447/2008 . To znamená, že fyzická osoba musí v prvom rade splňať podla paragrafu 2 zákona 447/2008 že má zdravotné postihnutie s mierou funkčnej poruchy najmenej 50 % .
"Domiešali ste tu neprehľadne dokopy dva rôzne zákony a to zákon 447/2008 o peňažných príspevkoch na kompenzáciu a zákon 461/2003 .
Zákon 447/2008 Z.z. umožňuje posúdiť občana ako ťažko zdravotne postihnutého (ŤZP) , ktorý je podla tohto zákona ten občan , ktorého ochorenie je v miere funkčnej poruchy je najmenej 50 % . Miera funkčnej poruchy sa určuje podla Prílohy č.3 k Z.447/2008 Z.z.
Občania si veľmi často mýlia percento invalidity (ako správne uvádzate 40% stanoveného ale podla iného zákona a to č.461/2003 ) zo stupňom MFP , a poukazujú na rôzne percentá v prípade MFP a miery invalidity .
Táto určitá právna nevedomosť je zdrojom mnohých konfliktných situácii , napríklad v odvolaniach .
Lekár s titulom - MUDr. je pre Slovensko príliš drahý ...
Cena setu , ak som dobre videl , je 239 E ....
Cena setu , ak som dobre videl , je 239 E ....
za Gorilu sa ale nehanbí, pretože to bolo za jeho chrbtom ...
skôr je dilema či vymeniť olej v DSG prevodovke ...
Napríklad v mojom prípade VW Touran to neplatí vôbec . Vaščinou pravidelná kontrola á 1 mesiac resp. po kilometrovej náoží , ale pokôladám to za uplnbe normálnu spotrebu / l-2 dcl / za 3-4 mes./
Ježko je v záhrade vítaná návšteva, pokial však nemáte psa . Potom večer a v noci keď sa stretnú prídete o spánok . Ježko aj s kolegom sa ku nám chodili prikrmovať granulkami . Preto ak ježkov v záhrade nechcete , nenechávajte granule pre psy na záhrade volne dostupné .
MPV Touran 2,0 TDI ,ADBlue ... Priemerná spotreba 5,3 litra /7,8 E / 100 km ...
aj na trojvalce ???
Pokial bude v Europe a na Slovensku zvlášť prevažovať neistota ako sa budú vyvíjať najmä ceny elektriny , tak asi ťažko možno očakávať výraznejší rast elektromobility ...
V Anglicku, napríklad v Bristole je jazdný pruh pre automobily , ktoré tento typ zdieľanej dopravy prevádzajú ...
Odporúčame