Chápem, že tomu nerozumieš, ale tvoje obavy sú zbytočné. UH-60M dosahuje rýchlosť 357 km/h.
Chápem, že tomu nerozumieš, ale tvoje obavy sú zbytočné. UH-60M dosahuje rýchlosť 357 km/h.
Ale vieš s vrtuľníkom je to podobné ako s autom? Keď potrebuješ, tak rýchlosť zvýšiš. :-)
Nemusíš hľadať 50 ďalších. Nájdi nám ktoré konkrétne moduly zabezpečujú ten prenos dát v F-16.
:-))) presne tak, pekne si to vystihol. Ale o pár rokov ho aj tak znovu zvolia.
Myslím, že toto na USDO dokonale sedí. Človek, ktorý celé dni len vypisuje na fórach nezmysly nie je len chudobná socka, ale ešte aj nešťastná osobnosť, ktorá si svoje životné frustrácie potrebuje vylievať na internete, lebo nikto v jeho okolí ho už nepočúva. Nešťastná existencia. :-(
Ja som skromný človek, nechcem od nich veľa. Len toľko, aby boli ticho, keď niečomu nerozumejú. A aby nešírili očividné klamstvá odtrhnuté od reality. :-)
Čiže si len použil ničím nepodložené nezmysly. To je v pohode, takých tu je plné fórum. Stačí si to priznať a ideme ďalej. :-)
Ja som vedel, že len táraš. :-D Ako obyčajne, len také hlúpučké výkriky do tmy.
Tuto si prečítaj o kvalite elektronických systémov v ruských stíhačkách: První vyrobený sériový Su-57 se zřítil 24. prosince minulého roku těsně před předáním ruskému letectvu. Důvodem byla závada na ovládaní letounu. Ztráta prvního sériového prototypu Su-57 spustila personální zemětřesení ve vedení společnosti Suchoj – došlo také k výměně ředitele.
Napríklad ktoré? Pretože ten najdôležitejší systém u modernej Mig-29, ktorý môže spôsobiť haváriu lietadla, t.j. systém riadenia letu je fly-by-wire. To znamená, že je elektronický. Podobne ako to už majú aj moderné Su-57, u ktorej práve tento systém spôsobil haváriu.
Porozprávaj nám o tom čosi viac a neboj sa ísť aj do technických detailov. Ako presne môžu F-16 prenášať dáta a akého typu?
A ako sa také softvérové zablokovanie nasadzuje na F-16, ktorá je v slovenskom hangári strážená slovenskými vojakmi? To akože v noci sa tam prikradne agent 007 s notebookom, popripája sa na všetky lietadlá a nahrá im tam softvér, ktorý ich zablokuje? :-D
A ešte si nám zabudol uviesť aspoň jediný príklad, kedy USA niektorej krajine zablokovali stíhačky.
A ten moderný Mig-29 nemá elektroniku, kvôli ktorej by museli byť lietadlá uzemnené, keď je tam závada? :-) Ty si odkiaľ vyšiel, z pralesa? :-D
A aký kľúčik sa používa na zablokovanie F-16? :-) Skús nás trošku poučiť. Kľudne to podlož aj príkladmi z minulosti, keď Američania nejakej krajine zablokovali stíhačky. :-D
...alebo človek, ktorému záleží na bezpečnosti tejto krajiny.
Neviem, ako staré máte deti. Ale tieto stíhačky splatíme do roku 2025:
Verzia F-16 Block 70/72, ktorú sme objednali, vychádza z verzie F-16V - tá vzlietla prvýkrát 16. októbra 2015. Čiže ide o stroj nabitý modernými technológiami a nie šunt zo 70. rokov. Technológie a výzbroj, ktoré to lietadlo má, sú zatiaľ len mokrým snom ruských pilotov.
Za Eurofighter by sme zaplatili minimálne 2-krát toľko čo za F-16.
ešte doplním: "aj za vlády SNS", aby trošku pouvažovali aj všetci hejslováci, ktorí sa hrdo bijú do hrude a naskakujú na tupú proruskú rétoriku. :-)
To je veľmi dobrá otázka. 14 je skutočne málo. Mali sme objednať aspoň 28, aby sme boli schopní zostaviť dve bojaschopné letky.
Nákup F-16 a Black Hawkov patrí medzi to najlepšie, čo sa za celú éru samostatnosti podarilo obstarať pre našu armádu.
Ďalším skvelým krokom je to, že minister Naď objednal moderné radary, ktorými konečne nahradíme zastaranú sovietsku techniku. Treba len dúfať, že bude pokračovať nákupom tankov a obrnených vozidiel a tým sa mu podarí modernizovať aj pozemné sily.
Odporúčame