Fúúú, s Su-57 to musí byť vážne zlé, keď sa musel zapojiť aj somtoja.
Fúúú, s Su-57 to musí byť vážne zlé, keď sa musel zapojiť aj somtoja.
Teraz ťa budem parafrázovať: "ty máš k technike blízko asi ako papez k sexovaniu! (so ženami)" :-)
Sekrét, no na to nemusíš byť Nostradamus, aby si dokázal predpovedať, že v budúcnosti spadnú aj ďalšie. Ale podstatná je štatistika a tú nezmenia ani tvoje klamstvá o nepriznaných pádoch. A tá hovorí, že spadlo jediná lietadlo po 140 tis. hodinách. Uveď nám podobný príklad ruskej stíhačky a podlož to vierohodným zdrojom.
A hneď nám poskytni aj zdroj tvojich tvrdení o 969 nedostatkoch.
AntiValdis, prečo tu zas zavádzaš? Rusko nekupuje žiadnych 100 tankov T-14 ročne. Doteraz bolo vyrobených asi 20 týchto tankov, ktoré slúžili počas osláv na propagandu. Až tento rok bola na fóre Armia 2018 podpísaná prvá objednávka na 132 vozidiel T-14 a T-15. Ide o vôbec prvú objednávku a možno aj poslednú. Navyše vôbec netušíme, koľko z tých 132 vozidiel je tankov, pretože to Rusko tají. Je celkom možné, 2/3 z toho budú obrnence T-15.
Jedinú vec, v ktorej si doteraz neklamal, je ten plánovaný počet 2300. Takýmto číslom ruská propaganda celé roky oblbovala vlastný národ a tvrdila, že toľko tankov budú mať do roku 2020. Ako sa však nezadržiteľne blíži tento termín, aj poslednému opilému mužikovi je jasné, že ide o čistú blbosť.
Aký názor, Sekrét? Tieto tvoje výšplechy, ktorým chýbajú akékoľvek podklady? Keď sa ťa človek spýta na bližšie technické podrobnosti, tak odpovieš: "trhni si, eurotaraj!".
Ty nedokážeš technicky diskutovať, ty len šíriš bludy a preto ťa všetci považujú za šíriteľa ruskej propagandy.
Presne na tom istom, na akom sa pohybujú ruské tanky a lietajú ruské drony nad územím Donbasu.
Ten predražený šrot stojí asi 90 mil. dolárov, k čomu sa jednotková cena Su-57 ani len nepriblíži. To, že prvá F-35 spadla až po 140 000 hodinách nevyvracia vysokú úroveň týchto strojov, ale práve naopak, potvrdzuje ich kvalitu.
969 zavad, z toho 136 zasadnych mala F-35 niekedy v minulosti a mne je úplne jasné, že demagóg tvojho kalibru sa bude oháňať starými a neplatnými reportami ešte aj o 10 rokov.
Rusi nemajú peniaze na Su-57 a Armaty nie kvôli Jeľcinovi, ale kvôli tomu, že sa sami uzbrojili. Krajina s tak slabou ekonomikou si jednoducho nemôže dovoliť živiť takúto armádu a držať krok s najlepšími.
Nuž AntiValdis, ak je niečo zavádzajúce, tak je to toto tvoje tvrdenie: "Su-57 bude po dokončení stroj novej generácie, na ktorý stroje z dielne Lockheed Martin jednoducho nebudú stačiť".
To je presne ten propagandistický štýl, ktorý razia niektoré ruské médiá a nekriticky preberajú laici ako ty. Našťastie Putinovi sa v Rusku nepodarilo vytvoriť úplnú totalitu a ovládnuť všetky informačné toky. Preto dnes máme od ruských odborníkov dosť informácií o tom, v akom stave je projekt PAK FA - príliš vysoká odrazová plocha, nedostačujúce senzory a málo výkonné motory.
Obrovské množstvo problémov sa týka aj tanku na platforme Armata. To je dôvod, prečo stále nie je zavedený.
Takže ti gratulujem, svojimi demagogickými vyjadreniami si sa zaradil do dlhého radu užitočných idiotov, ktorí nekriticky velebia ruskú techniku a pod vplyvom tohto poblúznenia sa to ešte aj pokúšajú porovnávať so zavedenými americkými zbraňami, ktoré sa sériovo vyrábajú vo veľkých počtoch, lebo záujemcov j viac ako dosť
Vždy som si myslel, že marketing je doména Američanov. Dnes však vidím, že Rusi sú v ňom svetová jednička. Krásny príklad je tunajšia diskusia, kde je vyšše 800 príspevkov a väčšina z nich pozostáva z neobjektívneho vychvaľovania Su-57.
To je pecka, koľko marketingu dokázali Rusi vytrieskať z nepodareného lietadla, u ktorého sa zatiaľ ani nepodarilo spustiť sériovú výrobu. :-) A keďže vo vývoji Su-57 už dobrých pár mesiacov nedošlo k žiadnemu posunu, tak Rusi oprášili trištvrte roka starú historku, jak poslali tieto stíhačky do Sýrie a zverejnili absolútne nudné video zo vzletu a pristátia.
Čo na tom, že to video vlastne nehovorí o kvalitách Su-57 zhola nič? Hneď sa nám tu vyrojili celé zástupy nekritických obdivovateľov, ktorí nám ešte aj katastrofálnu situáciu v ruskom letectve budú maľovať na ružovo. Silu ruskej propagandy a nízke IQ väčšiny väčšiny národa netreba podceňovať. Je to vražedná kombinácia. :-)
Juj, prepac, prehliadol som tvoju otazku. To bude asi tym, ze ked vidim tvoj nick, vobec neocakavam nieco zmysluplne a podvedome preskakujem tvoje prispevky. A co si vlastne chcel povedat tym bulvarnym clankom z Topiek?
Viem, ze lopatky kompresorov je cez privody vzduchu ciastocne vidiet a do istej miery to zvysuje RCS. Na druhu stranu to je nic v porovnani s gondolami motorov, ktore su uplne nepokryte RAM materialom.
Ale ked tu citam tieto ich blbiny. Nieco si precitaju, vobec to nepochopia a potom z toho vyjde takyto nezmysel: lebo nemajú kryté spaľovanie plynov. Alebo ide rozpravat, ze F-22 nema menitelne vektorovanie tahu, pritom to je vidiet na kazdom zabere zo zadu. Ale strasne ma tu budu taketo teliatka poucovat. :-)
Sedlá, ahoj. Teba som tu dávno nevidel. Nechcel si sa spýtať, či neviem, kde sú trosky z F-111? Preskočme tie formality s Topkami a poďme hneď na vážne témy. :-D
Čiže si to zhrňme, aby som tomu rozumel.
1. V tvojom vesmíre ubehli od 23.9.2016 tri mesiace. Správne? :-)
2. Tie dve lietadlá, ktoré zachvátil požiar a piloti s nimi pristáli na základni, vlastne spadli. :-)
Ty začínaš s tými nezmyslami slušne sekundovať Sekrétovi.
Nelietajú. Letové testy podstupuje jediný motor Izdelie 30, aj to len na prototype T-50-2.
To by sedelo. Ten má tiež také fundované názory ako malý Pepe. :-)
Aha a ja som si doteraz myslel, že kvôli motorom má väčší radarový odraz zo zadu. To akože Su-57 má predný náhon? :-)
Decká s vami je tu taká sranda...
Ach, zase si vedľa. Ale začínam si zvykať. Do roku 2014 nemali 10, ale len 7 prototypov a z toho dva nelietali (takže len 5 letuschopných). Do roku 2017 vyrobili ďalších 5 letuschopných a v tomto roku už nič iné.
Ale hlavu hore, už je podpísaná zmluva na ďalšie dva stroje, ktoré budú vyrobené do roku 2020. Takže po 20 rokoch vývoja 12 letuschopných Su-57, ak teda medzičasom niečo nespadne.
Kde sa hrabe USA, ktoré po 20 rokoch nasekalo už asi 200 F-35 a boli už zavedené v USAF a USMC? :-)
Aké možnosti dávajú tie nezakryté gondoly? Podeľ sa s nami o svoje technické znalosti, prosím.
Odporúčame