To je tá DEMOKRACIA EÚ v praxi. Demokracia v tom, čo SÚDRUHOVIA z EK povolia.
To je tá DEMOKRACIA EÚ v praxi. Demokracia v tom, čo SÚDRUHOVIA z EK povolia.
SÚDRUH má mnoho starostí s vyciciavaním ľudí , zavádzaním viac ako tisíc kamier objektívnej zodpovednosti, aby štát mohol dojiť občanov na každom kroku, a stranníci v EÚ tak boli spokojní, nejaké riziká teraz nie sú podstatné.
ty máš asi 16 rokov a ešte nikdy si na aute nejazdil, alebo len obhajuješ súdruha, ktorého si volil? nech dá tisíce kamier do každého mesta a pokutovaný je každý deň aspoň každý druhý vodič, bude viac peňazí, ktoré sa následne môžu rozkradnúť. veď tí čo na to nemajú, môžu chodiť autobusmi. Ak náhodou dopravca dostane licenciu.
ZVLÁSTNE, že tí CHARLIE "novinári", ktorí tak obhajovali multikulturalizmus v Európe, zároveň útočia na hodnoty moslimov a na islam.
Zatiaľ čo SLOBODA SLOVA už zrazu v CHARLIE HEBDO neexistuje, ak sa jedná o hodnoty židov a za ich karikatúru v tomto časopise VYHODILI autora z PRÁCE.
Moody's , to je tá agentúra, ktorá ohodnotila hypotekárne deriváty ktoré zapríčinily svetovú krízu ratingom AAA ???
Alebo tá, ktorá sa jediný krát pokúsila znížiť rating USA, na čo následovali policajné prehliadky jej kancelárii a vyšetrovanie ?
Také agentúry naozaj nie sú politicky zneužívané, to sa hneď vidí.
V ČECHÁCH, kde majú ľudia vyššiu životnú úroveň a zarabajú viac, nebol o 2 pilier ŽIADEN ZÁUJEM a dnes sa hovorí o jeho zrušení, a naivní SLOVÁCI sa znova raz nechali oklamať a budú dôchodkovať z pár desiatok eur plus sociálnu pomoc.
Určite pomôže PENTA, ktorá Štefanove aktivity SPOLUFINANCUJE a o ktorej tak taktne dlhý čas mlčal.
pre môj príspevok vyššie - bolševické praktiky = arogancia moci, čo sa hodí presne na tento prípad. A predsa Jančura si ani nevrzol, aj keď podľa zákona nebol žiaden dôvod neudeliť mu licenciu. Nezmohol nič. Vydal mu ju až Kotleba. Ak by v BB v súčasnosti vládol niekto z družiny súčasnej koalície či opozície, veľmi pochybujem, že by ju vôbec dostal.
myslím si , že ak aj Jančurove zisky z dopravy 14 autobusov nezostanú na Slovensku, je to vzhľadom na štruktúru hospodárstva úplne nepodstatné. Tu mal štát držať strategické podniky a energetické holdingy kvôli cenovej podpore drobných a stredných podnikov a vytvoriť tak čo najlepšie podmienky pre podnikateľké prostredie a konkurenciu, zatiaľ čo tie sa rozpredali a stimuly dostávajú kórejské fabriky, ktoré zamestnávajú ľudí v neľudských podmienkach za smiešne mzdy, a ktoré po vypršaní daňových prázdnin odchádzajú. Z Jančuru budú mať úžitok aspoň niektorí cestujúci a rovnako ako na železnici, aspoň stlačí ceny pre ľudí a neporovnateľne im zvýši komfort cestovania... môj názor
Keď tak KALIŇÁK prahne po zodpovednosti, prečo nezavedie pokuty podľa výšky platu, ako vo ŠVAJČIARSKU, ale to by mu jeho kamaráti nedovolili, ide o to VYCICIAVAŤ obyčajných ľudí.
KLIŇÁK si bude jazdiť 130 km/h po meste, ako prvý deň keď zaviedol 50km/h , zatiaľ čo obyčajní ľudia budú vo veľkom platiť zrejme NAJVYŠŠIE POKUTY na svete, vzhľadom na reálne platy.
SKVELÉ, v tomto štáte sa žije čoraz lepšie a lepšie.
kyhovyhra, čo je na tom, že bývalý spolupracovník ŠTB zavádza v súčasnosti bolševické praktiky také, že by som mal veriť na strašiakov. Je to konštatovanie. Inak, zvláštne vyznie argument NSK, že príchod RegioJetu by zahustil dopravu v Nitre a autobusové nástupište, ktoré by kapacitne nestíhalo. Zaujímavé však, že toto NSK už nevadí v prípade nového dopravcu TOMECAR, ktorý tu začal jazdiť od 12.1.2015.
Pekne vidieť o čo Nitre išlo. O žiadny klientelizmus podľa bývalého spolupracovníka ŠTB teda nejde.
"ISLAM patri do Nemecka." , povedala Merkelová a odhodila NEMECKÚ VLAJKU ( viď video ), ktorá už zrejme do Nemecka nepatrí...
áno, veľmi inteligentný príspevok a celkom k veci, nič iné sa od Teba ani čakať nedalo.
Pardón, veď on s ŠTB iba spolupracoval.
Čo na to bývalý ŠTBák, ktorý nevidí žiaden klientelizmus v tom, že dopravcovia sa dohodli, že REGIOJET nepustia na trh a ľudia tak musia cestovať oveľa drahšie a v neporovnateľne horšom???
Ostane pri moci BOLŠEVIK, ktorý necháva zatýkať a väzniť aktivistov, ako naposledy včera v Prievidzi, alebo zlodeji z opozície, ktorí to tu roky rozkrádali, rozprávajúc pri tom o transparentnosti a boji s korupciou. Táto krajina môže iba prehrať.
Ide o niečo celkom iné. Fico s družinou tu systematicky likvidujú drobných živnostníkov, ktorí majú v okolitých krajinách kľud a sú tam naopak podporovaní, zatiaľ čo milióny sa vyhadzujú na čínske a kórejské fabriky, v ktorých musia ľudia pracovať za podmienok 19 storočia.
AK je SLOVENSKÁ pošta v cenách drahšia o 5O a viac PERCENT oproti českej a ešte ZVYŠUJE CENY, tak majú problémy napr. ľudia, ktorí vlastnia e-shopy a denne posielajú menšie balíky.
Takže FICO si zaknihoval ďalšie víťazstvo, riaditeľ SLOVENSKEJ POŠTY sa môže pochváliť, ako skvele to vedie.
DNES 10 eur, o 4 roky 1OO. FICOVA sociálna politika v praxi !
Po zvýšení poplatkov na všetkých úradoch, likvidačných kontrolách Ficových kománd u drobných živnostníkov s 600 eurovými platmi, dokonca u babiek predávajúcich sviečky a vence, znížení možného odpočtu, zvýšení polatkov na POŠTÁCH , ktoré sú až o 5O% vyššie ako v ČR, už potreboval zdaniť aj trafikantov.
ČO vymyslí FICO ďalej ???
NAJSOCIÁLNEJŠÍ zo SOCIÁLNYCH.
Odporúčame