Keby hlúposť nadnášala tak pošahaná primátorka a celá jej banda lieta v pekle na metlách nad kotlami, aby v nich skončili a trošku si "zaplávali"!
Keby hlúposť nadnášala tak pošahaná primátorka a celá jej banda lieta v pekle na metlách nad kotlami, aby v nich skončili a trošku si "zaplávali"!
Veru Slovensko dovtedy kým sa neobjavil Igor Debilovič nemalo v politike psychopata, megapodvodníka, plagiátora, notorického klamára!
To nie je trinásty dôchodok, ale okresaná almužna zločinecko-zlodejskou bandou psychopata z Trnavy!
Heger si opäť pustil jazyk na špacírku! Trepe absolútne nezmysly z agentúry JPP - Jedna Pani Povedala! Teda presne - Jeden Pán /z Trnavy/ Povedal
Keby mal aspoň trošku vyššie IQ ako má hojdací koník, tak by sa sám nezosmiešňoval!!!
Heger opäť potvrdzuje, že je len poslušnou bábkou v rukách pomätenca Matoviča a spol.!
Edko, tvoj čas sa kráti. Skončíš prinajmenšom ako vyvrheľ na smetisku politických dejín.
Mikulec si opäť pustil jazyk na špacírku! Trepe nezmysly z agentúry JPP - Jedna Pani Povedala!
Keby mal aspoň trošku vyššie IQ ako má hojdací koník, tak by sa sám nezosmiešňoval!!!
Bratia Srbi robia správne!
USA a vazalskému spolku NATO nemožno nikdy veriť. Rozpínavosť, falošnosť a zákernosť tohto zločineckého spolku totiž nepozná žiadne zábrany.
Focus ako Hocus Pocus pre madam skládkovú.
Nože dajte ešte nejakú rozprávočku pre Čaputovej naivné ovečky!
Lipšic ako zabiják!
Dopravný analytik Ján Bazovský: vodič chodca mohol spozorovať už zo 60-metrovej vzdialenosti. „To znamená, že tam nevstúpil náhle, prešiel celý jeden jazdný pruh a za tých niekoľko sekúnd pri 50-kilometrovej rýchlosti vodič má priestor na to, aby vyhodnotil situáciu, že sa niečo pred ním na vozovke deje a môže zareagovať,“ hovorí Bazovský. Šofér mohol pribrzdiť, prípadne vybočiť z jazdného pruhu a zabrániť tak kolízii.
„Vodič nevenoval pozornosť jazde, nesledoval situáciu v premávke, lebo reagoval až vtedy, keď došlo k nehode. Tiež sa mi nezdalo, že by vozidlo pred priechodom spomalilo,“ vypozoroval Bazovský z videa. Analytik pripomína, že šofér môže ísť len takou rýchlosťou, aby v prípade náhlej udalosti dokázal auto zastaviť na vzdialenosť, na akú má rozhľad. Najmä, ak jazdí v obci, musí predvídať aj pohyb chodcov.
Ako bývalý minister spravodlivosti žiadal pre Skrúcaného za smrteľnú nehodu nepodmienečný trest. Bude taký prísny aj sám k sebe?
Na Najvyšší súd podal dovolanie, v ktorom žiadal pre Skrúcaného nepodmienečný trest. Lipšic namietal, že vzhľadom na smrteľné následky nehody je potrestanie neadekvátne. Vtedy ani len netušil, že o pár rokov neskôr bude čeliť podobnému osudu a sám pripraví o život 72-ročného dôchodcu.
Prekvapuje niekoho, že "demokratom" - N-očnikárom už nevadí zabiják Lipšic?:
V roku 2004 zrazil podnikateľ Víťazoslav Moric za priechodom pre chodcov matku dvoch detí. Nepil ani neprekročil povolenú rýchlosť, ministrovi spravodlivosti Danielovi Lipšicovi vtedy podmienečný trest pre bývalého predsedu SNS nestačil.
Keď sa Daniel Lipšic postavil v utorok po tragickej dopravnej nehode pred novinárov, niektorí sa ho pýtali, či bude rovnako prísny na seba, ako bol v minulosti k iným vodičom. Lipšic ako minister spravodlivosti v druhej Dzurindovej vláde (2002 – 2006) podal niekoľko mimoriadnych dovolaní na Najvyšší súd v prípadoch, keď súdy udelili šoférom, ktorí niekoho usmrtili, podmienečný trest.
Ako sa bezúhonnosť preukazuje?
Na preukazovanie bezúhonnosti slúži Register trestov, ktorý vedie Generálna prokuratúra SR. Obsahom tohto registra sú informácie o odsúdeniach súdmi SR, ale aj informácie o odsúdeniach vydaných súdmi iných členských štátov EÚ.
Ako preukázal Lipšic svoju bezúhonnosť? On nemusí, lebo Matovič "garantuje" jeho "čistotu"?
Bezúhonnosť je inštitútom, ktorý spätý nielen s fyzickou osobou,ale aj s osobou právnickou (zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb.). Pri výkone závislej práce sa podmienka bezúhonnosti viaže na osobu zamestnanca. Pri prevádzkovaní živnosti sa viaže na živnostníka ako na fyzickú osobu podnikateľa, ale aj na právnickú osobu (napr. s.r.o.). Získanie živnostenského oprávnenia je nielen podmienkou prevádzkovania živnosti fyzickou osobou (živnostníkom), ale aj pre podnikanie formou obchodnej spoločnosti.
Bližšiu špecifikáciu bezúhonnosti možno nájsť v osobitných predpisoch týkajúcich sa jednotlivých prípadov, v ktorých je bezúhonnosť podmienkou pre podnikanie alebo zamestnanie .
Prečo už nevadí "demokratom" N-očnikárom zabiják Lipšic?:
Lipšic podal ako minister dovolanie aj pri podobnej nehode, akú mal on
V roku 2004 zrazil podnikateľ Víťazoslav Moric za priechodom pre chodcov matku dvoch detí. Nepil ani neprekročil povolenú rýchlosť, ministrovi spravodlivosti Danielovi Lipšicovi vtedy podmienečný trest pre bývalého predsedu SNS nestačil.
Keď sa Daniel Lipšic postavil v utorok po tragickej dopravnej nehode pred novinárov, niektorí sa ho pýtali, či bude rovnako prísny na seba, ako bol v minulosti k iným vodičom. Lipšic ako minister spravodlivosti v druhej Dzurindovej vláde (2002 – 2006) podal niekoľko mimoriadnych dovolaní na Najvyšší súd v prípadoch, keď súdy udelili šoférom, ktorí niekoho usmrtili, podmienečný trest.
Neslávna vizitka zabijáka Lipšica:
„Okresný súd Bratislava III trestným rozkazom uznal obvineného Daniela Lipšica za vinného z prečinu usmrtenia a odsúdil ho k trestu odňatia slobody na tri roky s podmienečným odkladom na skúšobnú lehotu 5 rokov a uložil mu probačný dohľad nad jeho správaním v skúšobnej lehote,“ uviedol hovorca Pavol Adamčiak.
počas jazdy sa plne nevenoval vedeniu vozidla
plne nesledoval situáciu v cestnej premávke
prekročil maximálne povolenú rýchlosť - šiel 56,4 - 62,4 km/h
ak by dodržal povolenú rýchlosť a brzdil skôr, chodec mohol žiť
Zaujímavé, že žiaden právoplatne odsúdený občan a vo výkone trestu, nemôže vykonávať nielen žiadnu vedúcu funkciu, ale ani nemôže byť dokonca ani len vrátnikom, SBS-károm, pedagógom, atď. Zato zo zabijáka Lipšica, ktorý je vo výkone trestu, Matovič, Kollár, Sulík, Remišová, atď., urobili šéfa špeciálnej prokuratúry.
Prečo? Aby poslušne vykonával ich zločinecké pokyny.
FUJ!!!
Keď zabiják moralizoval, evidentne hovoril o sebe:
Druhý zničujúci signál podľa Lipšica je ten, že sa vytvára reálne zdanie, že ak aj je niekto skorumpovaným politikom, verejným funkcionárom, ale má správne konexie a správnu stranícku značku, vždy ho nakoniec vysekajú. "To je princíp fungovania mafie, že o svojich sa postarajú. Tieto dva signály sú pre spoločnosť zničujúce," vyhlásil.
Šaškovia a lokaji súčasnej "demokratickej" vlády sú zhrození, že Žilinka má obrovskú podporu občanov Slovenska.
Nepáči sa im, že generálny prokurátor Žilinka /ktorého si vybrali a zvolili v parlamente/ nie je predajnou dievkou ako Kolíková, Mikulec a spol.
Verme, že zákonnosť a spravodlivosť sa opäť vráti na Slovensko.
Kto dôveruje zabijákovi Lipšicovi?:
Dopravný analytik Ján Bazovský si myslí, že vodič chodca mohol spozorovať už zo 60-metrovej vzdialenosti. „To znamená, že tam nevstúpil náhle, prešiel celý jeden jazdný pruh a za tých niekoľko sekúnd pri 50-kilometrovej rýchlosti vodič má priestor na to, aby vyhodnotil situáciu, že sa niečo pred ním na vozovke deje a môže zareagovať,“ hovorí Bazovský. Šofér mohol pribrzdiť, prípadne vybočiť z jazdného pruhu a zabrániť tak kolízii.
„Vodič nevenoval pozornosť jazde, nesledoval situáciu v premávke, lebo reagoval až vtedy, keď došlo k nehode. Tiež sa mi nezdalo, že by vozidlo pred priechodom spomalilo,“ vypozoroval Bazovský z videa. Analytik pripomína, že šofér môže ísť len takou rýchlosťou, aby v prípade náhlej udalosti dokázal auto zastaviť na vzdialenosť, na akú má rozhľad. Najmä, ak jazdí v obci, musí predvídať aj pohyb chodcov.
Lipšic podal ako minister dovolanie aj pri podobnej nehode, akú mal on
V roku 2004 zrazil podnikateľ Víťazoslav Moric za priechodom pre chodcov matku dvoch detí. Nepil ani neprekročil povolenú rýchlosť, ministrovi spravodlivosti Danielovi Lipšicovi vtedy podmienečný trest pre bývalého predsedu SNS nestačil.
Keď sa Daniel Lipšic postavil v utorok po tragickej dopravnej nehode pred novinárov, niektorí sa ho pýtali, či bude rovnako prísny na seba, ako bol v minulosti k iným vodičom. Lipšic ako minister spravodlivosti v druhej Dzurindovej vláde (2002 – 2006) podal niekoľko mimoriadnych dovolaní na Najvyšší súd v prípadoch, keď súdy udelili šoférom, ktorí niekoho usmrtili, podmienečný trest.
Odporúčame