Viaceré aerolinky menia po tragédii nemeckého lietadla pravidlá
trepes. tie dvere maju "tri mody zabezpecenia".
posledny z nich je ten, ze osoba vo vnutri moze zakazat vstup komukolvek, aj s nudzovym kodom.
bolo to zavedene kvoli utoku na dvojicky, a moznosti prezradenia kodu letuskami pod nejakou hrozbou.
tie dvere sa po odstaveni lietadla nezamknu, pretoze sa daju do polohy 1 - otvoritelne zvonku. kedze vsak pilot odisiel, copilot dvere nastavil na 3 polohu alebo mod, a zakazal akykolvek iny vstup dnu.
Nepis, ked nevies. Je jasne, ze toniesu dvere, ktore maju len jednu "dpolohu" zabezpecenia.
Bohuzial, prave vdaka utokom na dvojicky su pancierove, a nieje mozne ich vyrazit. Niekedy lietali lietadla so zasterkou medzi cestujucimi a pilotmi. Prave tieto dvere vsak tychto ludi zabili, a neviem si predstavit 8-9minut klesania, a sledovania,ako sa pilot domaha vstupit do kabiny. Ti ludia museli prezit najhorsich 8 minut zivota.
Pilot sice siel na WC, ale ihned ako zacitil klesanie sa okamzite vratil, takze isto tam nebol 6-7minut