Niečo je na tom nariadení vlády choré. Ak sa už raz rozhodlo o vybudovaní diaľničného úseku pod Braniskom v tuneli, tak by sa mala aj druhá rúra dokončiť čo najskôr. Nečakať na to, kedy sa pre opravu jednej rúry nebude úsekom jazdiť vôbec.
Niečo je na tom nariadení vlády choré. Ak sa už raz rozhodlo o vybudovaní diaľničného úseku pod Braniskom v tuneli, tak by sa mala aj druhá rúra dokončiť čo najskôr. Nečakať na to, kedy sa pre opravu jednej rúry nebude úsekom jazdiť vôbec.
Už dlhšiu dobu sa zamýšľam nad tým, prečo väčšina novín, vrátane internetových, sa znižuje na úroveň bulváru. Je to zrejmé najmä z formulácie titulkov.
Aj v tomto prípade sa novinári snažia upútať nič nehovoriacim titulkom. "Mimoriadne prilepšenie" môže znamenať výnimočne priaznivé, alebo nie pravidelné, čo znamená že väčšinou len jednorazové. To sa človek dozvie až na konci článku.
Po týchto skúsenostiach pomaly prestávam čítať aj niektoré rubriky v denníkoch, ako bola Pravda. Novinári zamyslite sa nad tým! Nie všetci sme klesli na úroveň tých oviec, čítajúcich Nový Čas a podobné výkvety tejto doby.
Som veľmi zvedavý, ako bude meniť rétoriku autor tohto článku po 8. novembri. Ako nahradí prívlastky "neriadená strela, politik ktorý nepozná strach ani hanbu" (nie stud p. Javůrek). Bude to veľmi zaujímavé, najmä pre takýchto autorov.
Spôsobila jej bodné zranenia nezlučiteľné so životom. Po slovensky jednoducho - zabila nožom. Keďže krátko pred činom ju prepustili z psychiatrickej liečebne, tak prípad je jasný. Psychiatrický posudok bude taký, aby sa nikomu nič nestalo. Páchateľka pôjde na "doliečenie".
aj ponuka na http://www.titans.sk sa zďaleka nepribližuje ani k číslu 10, a článok tvrdí o 3000 x vyššom záujme.
Neviem z akých zdrojov čerpá informácie tento personálny riaditeľ, ale nemá overené ani len svoje vlastné tvrdenia. Dal som si tú námahu a vyhľadal som na stránke http://www.profesia.sk/praca/mcroy-group/C12… ponuky práce v oblasti IT. Našiel som tam 16 ponúk (pre požadovaných 30 tisíc špecialistov IT). Možno by tento článok bolo potrebné nazvať pravým menom, ale v slušnej spoločnosti sa to nehodí. Tak škoda času, čo som tejto reklamnej zlátanine vôbec venoval.
Pán personálny riaditeľ má pravdepodobne tiež vzdelanie humanitného smeru...preto nech mu je odpustené, nevie čo hovorí. Asi považuje za IT odborníka i absolventa rekvalifikačného kurzu, inak by nemohol tvrdiť, že takýchto špecialistov na Slovensku chýba asi 30 tisíc.
Zlou správou pre finančné trhy, katastrofou pre turecký "rekreačný priemysel". Ceny v prímorských destináciách v Turecku padali už po zostrelení ruského Su-24, po pokuse o vojenský puč už to môžu na pár rokov "zabaliť". Veď kto z normálnych ľudí by tam šiel kvôli ušetreniu pár Eur. A na týchto "dobrodruhoch" Turci asi nezbohatnú.
To sú tí pre banky najvýhodnejší zákazníci. Okrem poplatkov za účty platia vysoké úroky z krátkodobých dlhov. Je to spôsobené najmä finančnou negramotnosťou a nedisciplinovanosťou mladých, ktorí namiesto zníženia svojich nákladov využívajú "výhodné"oneskorené splácanie svojich záväzkov. Z čoho by banky tvorili svoj zisk, keby nemali takýchto zákazníkov?
Vrana vrane oči nevykole. Snáď nie ste takí naivní, že by ste čakali od disciplinárneho senátu inakšie rozhodnutie!
Autor pri hodnotení príčin vzostupu Ivana Gašparoviča je úplne mimo. Zrejme pozabudol na to, že slovenskí voliči minimálne dvakrát volili prezidenta metódou menšieho zla a boli by zvolili hocikoho, lebo už nechceli Mečiara. Gašparovičove osobné zlyhania za "mečiarizmu" boli úplne nepodstatné oproti hrozbe zvolenia "otca národa".
Človeku sa až obracia žalúdok nad tým, ako stratové železnice plytvajú štátnymi prostriedkami. "Riešitelia" Výskumného ústavu dopravného budú 846 hodín riešiť a analyzovať to, či vidí každý pracovník železníc na trati Bratislava - Košice. Po zrušení IC došlo k enormnému preťaženiu ostatných rýchlikov, tak sa rieši, čo s tým.
Riešitelia v podstate spracujú údaje od ŽSR, ktoré by mohol vyhodnotiť niektorý z dobre platených manažérov tejto spoločnosti. Lenže jednoduchšie je objednať si úlohu, skasírovať províziu, a čakať na hotové. Za čo sú vlastne títo manažéri platení? Za to že sedia na tapacírovaných kreslách a rozhodujú medzi alternatívnymi riešeniami iných?
Prepustenie odsúdených za brutálne vraždy je výsmechom do očí pozostalým po obetiach! Veď vrahovia obetiam zobrali viac rokov života, ako si odsedeli. Nech sú radi, že táto spoločnosť je natoľko zhovievavá, že je ochotná ďalej ich živiť do konca ich bezcenného života, ale nie na slobode! Potrebujeme medzi nami takýchto vyvrheľov, aby kradli a lúpili, lebo nič iné ani robiť nevedia?
Tabuľa bola odhalená 55 rokov po nešťastí. Už? Alebo až?
Zdá sa mi dosť komické vyjadrenie - hrozí mu od jedného do päť rokov za mrežami. Na Slovensku sa to väčšinou skončí tou hrozbou, v niektorých prípadoch "zruční právnici" nájdu procesnú chybu a skončí sa to odškodnením páchateľa.
V krajine našich priateľov za morom by už páchateľ bol právoplatne odsúdený a sedel, ak by ho náhodou pri čine nezastrelila ochranka. Niekedy príliš demokracie škodí. Ani v Čechách doteraz "nevyriešili" trenírkový prípad prezidentovej štandardy.
Skvelá ukážka, ako sa manipuluje verejná mienka. V titulku sa napíše polopravda, tí jednoduchší sa ani nad tým nezamyslia a väčšina si myslí že "vyzdvihli všetky pozostatky". V článku síce je uvedené, že ...všetky lokalizované pozostatky..., ale potom sa loď vráti na miesto havárie a ešte raz ho prehľadá. Už sa málokto dozvie, na koľko percent bola úspešná lokalizácia. Takže na čo je vlastne takýto článok??? Aby ovce zostali ovcami.
Na Slovensku je problém veľmi podobný, samozrejme je nás o polovicu menej, tak i čísla sú úmerne nižšie.
Porovnávať Bacílka s Hitlerom, Napoleonom a Stalinom je úplne scestné. Bacílek, ako jediný z nich, bol obyčajný tajtrlík, ktorý sa držal pri moci len vďaka presadzovaniu českej politiky centralistickej Prahy na Slovensku.
Chápem že v týchto horúčavách niekomu začne mäknúť rozum. Ale to ešte neznamená že je nutné spájať streľbu jedného srbského paroháča s politikou a splietať niečo o Rusku, EU a NATO !!!
Nezáviďte im ten let vládnym špeciálom, mnoho z nich z batožinového priestoru nič neuvidí, ani po pristátí.
Odporúčame