Lebo v Čechách to tak je a umiestnenie radarov je na miestach, kde sa dá dobre zarobiť.
Lebo v Čechách to tak je a umiestnenie radarov je na miestach, kde sa dá dobre zarobiť.
Je to fajn,že cesta sa opraví, ale 2 roky? To je dosť. Úplne stačí, že je cesta 67 v úseku Gemerská Poloma - Stratená opravovaná na štyroch úsekoch, so striedavým prejazdom, po Poprad pribudne ešte aj Popová. Naozaj by bolo na zváženie dať práce spoločnostiam, ktoré na to majú materiálne, ale aj personálne vybavenie. Človeka ide poraziť ak tam tvrdne na semafore 6,5 ale dakedy aj 13 minút a tam sa opierajú dvaja robotníci o lopatu. Ráno nerobí nik a o druhej už tiež. Doby opráv sú neprimerane dlhé a sen o predčasnom odovzdaní stavby je mimo reality. Dobrým zvykom je stavby odovzdávať s poriadnym oneskorením a poriadnym predražením. Napríklad Hubová - Ivachnová, Višňové, ale aj Kriváň - Mýtna, už teraz je predĺžený termín, alebo Mýtna - Lovinobaňa z 2 rokov na 3,5 predĺžené a ihneď po prevzatí odstavený most pri Mýtnej s neurčitým termínom odovzdania. Prepadá sa dokonca značná časť úseku, budúcnosť neistá. Hovorí sa, že ryba smrdí od hlavy, ten Borisov hezoun by sa mal poriadne navoňať.
UHP ako vždy urobí analýzu na základe zlých kritérií. tým pádom je celá analýza zbytočná a zavádzajúca. Vstupným kritériom je efektivita vynaložených prostriedkov, po slovensky návratnosť. Ako ju dosiahnuť? Zvýšeným vyberaním pokút, aké jednoduché. Nejaké smiešne kritérium, ako počet odvrátených nehôd sa nedá objektívne vyjadriť. Nakoniec dopravná nehoda je len ekonomicky pozitívna udalosť. Auto treba opraviť, alebo zošrotovať a kúpiť nové. Tam všade idú peniaze. Zranených treba ošetriť a mŕtvych pochovať, ani to nie je zadarmo. Že niekto príde o život, nikoho nezaujíma. Nebude platiť dane, ale na druhú stranu nebude brať dôchodok a štátu dá pokoj. Cynické? Nie, logické. Prečo by sa meralo na konci dediny, alebo na značke priamo a na rovnom prehľadnom úseku? V podstate je to dobré, radary si zapamätáme, pribrzdíme a pálime ďalej, lebo tam už prenosný nebude.
Tento produkt je výsledkom činnosti chorého mozgu. Bansko Bystrický kraj je už dnes za trest pre okres Revúca, prišitie Rožňavy je naozaj choré. Z Revúcej sa dostať do Bystrice je super, nie sú tam cesty a z Rožňavy je ešte lepšie. 150 kilometrov po krkahájoch, to naozaj musela byť hlava študovaná. Tento paškvil je dôsledkom Mečiarovho jedného volebného obvodu a vlády Bratislavských bláznov.
Počuj mudrc, prečo tankujem za šialené peniaze?
Mojko a teba tu odkiaľ vytiahli, alebo sa ti pokazil nick? Máš nový? Tak si ho šetri!
To čo, to máme celý rok pozerať len správy z Bachmutu? Žiadna show, nič nebude? Dúfam, že nechcú kapitulovať?
Má dobrého zubára, prečo nie?
Vitaj máš nový nick. Vonia novotou, tak nech ti vydrží, nie ako ten starý!
Miloši a čo tak Coursonova línia a Mníchovská dohoda. Trepanie bludov, na to by ťa bolo.
Ráchel prines klince už je tu zas. mal si na mysli?
Chlapci nebláznite. Bol som v Kosove, Macedónsku, Rusku na Ukrajine. V dedinke Bogomila som s chlapíkom pri stole pil pivo o chvíľu neskôr ma skoro v uniforme zastrelil. Moje zistenie. Všade žijú ľudia a tešia sa zo života, tešme sa aj my stále sa nájde blázon, ktorý sa pre záujmy iných, vzdá svojho JA!
Obilie, ktoré ostáva za nechtami na Slovensku sa deklaruje za trhovú cenu a nie za nákupnú cenu. Z toho je jasné, že na cene následných produktov sa vôbec neprejaví. Vôbec sa na cene potravín neprejavil prúd obilia z Ukrajiny.
Ak sme ako Československo museli akceptovať certifikáciu výrobkov požiadavkou spoločného trhu, pritom sme riadne utierali hubu, prečo sme odovzdali náš trh kšeftárom s obilím, ktoré nespĺňa požiadavky kladené na našich producentov.
Je to fajn, že sa robia rekonštrukcie, ale aby to robili aj riadne firmy, ktoré na to majú. Na každom kroku je cesta rozdrbaná a opierajú sa tam dvaja o lopatu. Podľa mňa nie je normálne, ak v každej dedine opravujú most rok a viac. Na tridsiatich kilometroch ale hádam päť semaforov aj dosť.
Najlepšie správy Kiyiv ic do pindy.
Možno revízny technik?
Je zakázané povedať, že Štiavnica je hniezdo papalášov?
Prečo sa mi stratil príspevok? Je zakázané pýtať sa na príčinu požiaru? Je zakázané povedať,že Kaník je zo Štiavnice? Je zakázané povedať že požiar bol na súkromnom majetku a nech škody rieši vlastník objektu?
Kolobežky vyrieši život, asi ako snowbordy dnes už sa nikto nemal strápňovať na lyžiach. Ešte zopár si nabije držku a v pohode. Kolobežky tu už boli.
Odporúčame