Bože môj, tupelá novinárske, to palivo loď neprevaža, ale má v nádržiach na vlastný pohon. To je tak keď prekladate články cez Google.
Bože môj, tupelá novinárske, to palivo loď neprevaža, ale má v nádržiach na vlastný pohon. To je tak keď prekladate články cez Google.
Sú veľké tlaky aby tí čo absolvujú vodičský vo veľkom meste mohli robiť jazdy v meste malom. Predsa len menej križovatiek, žiadne električky, prejde každý blbec.
Skôr by to malo byť 3x a dosť. Aj mne sa už stalo že som nechtiac prehliadol značku obce ktorá bola asi 300 m pred prvými domami v lese medzi stromami. A samozrejme policajti tam merali. To sú tie ich "tutovky" kde zaručene niekoho chytia. A hneď máš prekročenie o 40 km/h
Alebo pravdu bude mať ten kto na lepšieho právnika.
Doteraz sa ho nik nemusel pýtať
No a presne takto sa s ľuďmi rozprávajú aj v Bratislave. Konkrétne "podľa mňa je to v poriadku" hoci je to zjavne v rozpore s platnou vyhláškou. V praxi to funguje tak, že projektant stvorí hocičo, lebo v praxi nemá žiadnu zodpovednosť ani finančnú ani trestnoprávnu, ani o pečiatku nepríde. Úradník to potom cituje v rozhodnutí ako by to bola objektívna pravda. No a všetci sa spoliehajú že nik nepodá námietky. A keď uplynie lehota zvyčajne 15 dní, všetci si vydýchnu a karavána ide ďalej. Potom sa síce príde na to že to bola blbosť, ale následky už zvyčajne rieši mesto alebo mestská časť a od nikoho škodu nevymáha.
Aké bez diskusie? O tom projekte sa práve že už desiatky rokov len diskutuje, melie hubou, samé prázdne reči. Konečne prišiel niekto kto má záujem aj reálne začať stavať. Nikdy sa všetci ľudia na niečom nezhodnú. Podstatné je, aby ten kto projektom o niečo príde bol odškodnený a dostal peniaze aby mohol pokračovať inde. A to splnené je. 90% ľudí protestuje len preto že je to vládny projekt. Keď niekde stavia nevzhľadné opachy súkromný developer, všetci držia huby. Až na Slávika.
Istý progresívny pán Kravčik z tretieho sektora svojho času presadil aby mu vláda dala zopár miliónov na budovanie malých prehradzok na vodných tokoch ktoré mali zabrániť povodniam. Po rokoch nielenže žiadnym povodniam nezabránili, ale tam kde povodeň prišla ich spláchla dolu tokom kde sa materiál z nich zasekol v ohyboch tokov a pod mostami a narobilo to ešte viac škody. Doslova peniaze splachnuté.
Keď v roku 1991 zaniklo sovietske impérium, na Ukrajine žilo 52 miliónov ľudí. Dnes 29 miliónov. V EU je ich 6,4 milióna. Čo z toho vyplýva? Skrátka že ak milión umrel, a časť odišla mimo EU, tak cca 15 miliónov ich dnes žije v Rusku. Treba už prestať s banderovskou propagandou a začať vidieť realitu.
Banskobystrický primátor má len o niečo málo nižší plat, takže s ohľadom na to že B.B. má 10x menej obyvateľov má pán Nosko asi najvyšší primátorský plat v EU.
Baba Vanga už vidí Orešniky nad Kyjevom.
Keď v iných štátoch výstavba mešká, padajú hlavy. Keď mešká na Slovensku, posunie sa harmonogram a vždy ide všetko podľa plánu.
Banskej Bystrici sľubujú protihlukové steny už 20 rokov. V roku 2015 bombasticky ohlasovali že do 3 rokov začnú stavať a že v roku 2020 bude komplet Banská Bystrica odhlučnená. R1 totiž vedie stredom mesta cez sídliská. Je rok 2025 a kde nič tu nič. Ako inak.
Skrátka je to tak, bez hráčov sa hokej hrať nedá. Keď nie je ochota reprezentovať, nemá zmysel to siliť a očakávať nemožné.
Sám minister financií Matovič ktorý sa netajil že peniazom nerozumie bol exemplárny príklad.
Akým desaťtisícom ? Priemerný dôchodok je pod 700. A väčšina dôchodcov nemá ani ten priemerný.
Ak klesnú úroky tak to nesplatia, ale radšej zrefinancujú.
Útočníkov áno, ale nie zakončovateľov.
S dnešným zápasom spokojnosť, až na rozhodcov a pre mňa divné neuznanie gólu za prílišné clonenie brankárovi. Ale nepoznám pravidlá do bodky, možno tam niečo také je. Aj keď všetci sa snažia cloniť a ešte som nezažil neuznanie takého gólu.
Najviac mi vadí to progresivistické nariadenie že verdikty rozhodcov sa nesmú analyzovať a že sporné situácie sa nesmú opakovať v TV a ani na kocke štadiona.
Kolaps dopravy vo veľkomestách sa vyriešiť nedá. Preto sa stavia metro. Pol milióna áut denne z jednej strany mesta na druhú v priebehu 1-2 hodín nemá ekonomicky prijateľné riešenie. Lebo čím viac ciest postavíte, tým viac ľudí začne jazdiť autom. A čím viac pruhov pridáš, tým neskôr vyrazia ľudia z domu.
Odporúčame