Investičné byty sa často neprenajimaju, zostávajú ako holobyty na ďalší predaj o pár rokov.
Investičné byty sa často neprenajimaju, zostávajú ako holobyty na ďalší predaj o pár rokov.
Kúpi si Mercedes AMG
Ty musíš byť riadny tupec. Veď boli vo výške 2000 m nad morom. Skús si hoci teraz v júli vybehnúť na Chopok, ten je cca v rovnakej výške. A len tak v tričku a kraťasoch tam zostaň celý deň. V škole sa bolo treba aj učiť. Väčšina Afriky s výnimkou zopár údolí a prímorských regiónov leží viac ako 1000 m nad morom. A s výškou teplota klesá, aj keď teraz už aj tam stúpa.
Cestu do Kene organizovali a hradili Fairtrade Česko a Slovensko a česká nezisková organizácia Na mysli v rámci projektu Game on z programu DEAR Európskej komisie.
A vraj sa na tých pestovateľoch nik nepriživuje. Veď len jeden eurokomisar má plat ako všetci tí pestovatelia kávy v Keni dokopy.
V stavebníctve sa dosť dobre orientuje, a v poslednej dobe väčšinu bytov v novostavbách skupovali práve rôzne firmy a "investori" ktorí dúfali že o pár rokov ich bez roboty predajú s vysokým ziskom. Vyzerá to tak, že na týchto psov prichádza mráz a byty budú musieť odpredať tým čo reálne potrebujú bývať.
Ako sa jeden z nich vyjadril, problémom sú vysoké ceny energií, lebo aj v prázdnom investičnom byte sa musí aspoň temperovat, a platiť fond opráv. A ak tieto položky tvoria 200 eur mesačne, musela by sa cena bytu zvýšiť za rok o 2400 eur aby boli aspoň na nule.
"Rusi nemajú ani štipku odvahy priznať si porážku a stiahnuť jednotky z ukrajinského územia.“
Ten už zase fetoval. Takže vlastne tým ako Rusi postupujú ďalej, stále viac prehrávajú. A víťaziaci Ukrajinci odvážne ustupujú.
Civilné letectvo predstavuje 13,4 % celkových emisií oxidu uhličitého z dopravy v EÚ.
Doprava tvorí 22% emisií skleníkových plynov v EU.
Takže reálne civilné letectvo tvorí sotva 3% skleníkových plynov v EU. Takže ide o zanedbateľnú časť. Neviem si predstaviť elektrické lietadlo. Tu ide len o obmedzenie dostupnosti lietania ľuďom. O nič iné. A čo stíhačky a vojenské dopravné lietadlá ? Tie majú koľko emisií? A vôbec prečo sa nikde neuvádza koľko emisií produkujú v EU armády ? A to nehovorím o USA, Rusku a Ukrajine kde tie ich tanky majú víry v nádržiach.
Sprísniť sankcie a odstrihnúť sa od Ruského obilia !!! Vraj aj kôra zo stromov sa dá jesť. Progresívne vpred !!!
Môžeš byť rád že nemáš Smart home a nezostal si uväznený doma bez tepla a teplej vody. Teda hlavne že v Kanade nie je teraz zima. Takto boli len bez klímy a chladničiek tí čo sa chvália že idú s dobou.
Naša vláda je totálne neschopná banda. Vraj kúpte si tepelné čerpadlá. V máji som oslovil niekoľko firiem. V každej jednej sa má opýtali v ktorom roku by som si to čerpadlo chcel dať namontovať. Keď som povedal že cez letnú dovolenku, všade ma vysmiali. Nakoniec som našiel firmu, ktorá mi sľúbila montáž "niekedy na jeseň" s tým že som musel zmeniť model toho čerpadla za taký, ktorý im výrobca vedel ešte v tomto roku dodať. Pardon, sľúbiť dodať. Tak som zvedavý...
Rovnaké je to so zatepľovanim a rekonštrukciami domov. Na tento rok už žiadnu firmu nezoženiete. Zopár firiem ešte berie objednávky na rok 2023. Ale za ceny ktoré sú násobne drahšie ako tie, za ktoré stavali v roku 2021.
Takže celý ten ich plán obnovy a Greendeal stojí na vode. Ťažko niečo postavíte keď nie je ani materiál ani ľudia. A teda nahradenie plynu či znižovanie spotreby v nejakom citelnom meradle je totálna utopia.
Ukrajina v EÚ je rovnaká fantazmagoria ako nahradenie plynu tepelnymi čerpadlami čo ľudom radia Heger s Feťakom. Včera expert vysvetľoval že už aj len 10 kW tepelné čerpadlo pre menší dom resp. väčší byt potrebuje 3 fazovu 400V prípojku s istenim aspoň 3x16A. Lenže také si ľudia po známej "ističovej" afére dali ľudia odstrániť a znovu zapojenie vyjde na stovky eur. V tom lepšom prípade kde to distribúcia povolí, lebo uvoľnené kapacity už medzitým posunuli ďalej. Takže bez nových vedení a rozvodov a transformátorov môžete na tepelné čerpadlá a elektromobily zabudnúť. Aj keby sa elektriny vyrobilo dosť.
Dobodať neozbrojeného zamestnanca. To sa teda "vyznamenali".
Pobaltské štáty majú strach. Roky totiž diskriminujú obyvateľov Ruskej národnosti. Mnohí tam dokonca nemajú ani volebné právo len preto, že sú Rusi. A desaťročia to medzinárodným humanitárnym organizáciám neprekážalo. Dôvody boli totiž čisto politické. Početná Ruska menšina by sa totiž mohla ľahko dostať do vlády a smerovanie čisto prozápadnej politiky by mohli začať trochu korigovať. Takže západné ľudskoprávne organizácie prívreli oči.
Naše 130 určite v pohode nezvládnu. U nás sa v obci diaľnice vždy navrhovali na 80 a menej.
Hovorí ti niečo pojem "navrhova rýchlosť" ? Tak tá bola v obci vždy 80 km a menej, napríklad v Banskej Bystrici na časti R1*len 60 km/h. Ide o polomery oblúkov, dĺžky pripájacích a odbocovacich pruhov, protihlukové steny...
Výskumy ukázali že samotné držanie telefónu nie je o veľa nebezpečnejšie ako volanie cez hands-free. Nebezpečné je že to odpútava vodiča od sústredenia sa na premávku a rozmýšľa nad inými vecami než je predvídanie čo čaká za zákrutou alebo čo spraví cyklista pred ním.
Takú brigádu mal nedávno môj syn v Bratislavskom známom veľkoobchode. Došiel kamión konzerv a študenti na ne lepili Slovenské etikety. Prúser nastal keď zistili že niekoľko hodín lepili na broskyne označenie marhule a naopak.
20 000 zabila vojna v Mariupole a COVID pandémia nezvládnuté touto amatérskou vládou na Slovensku.
Odporúčame