Takmer nereformovateľný gigant, ktorý zaspal dobu. Volkswagen čelí prežitiu najmä v Číne, tam ho „ničia“ domáce značky
1, fatalisticko negatívne nastavenia EU a zákaz/ rušenie nealternatívnych zdrojov energie a nemecké prerušenie kontaktov v rámci dodávok z RF je výsledok.
2, niekoľko rokov známa informácia, že EU musí ísť kapacitne na max 70% terajšieho objemu výroby v automotive a samozrejme aj ich dodávatelia- cez toto nejde vlak.
3, už x rokov hovorím o vývoji v Číne, to je neskutočné tempo čo nasadili a kvalita je excelentná (nemeckí, ruskí, americkí inžinieri pre nich makajú, talianskí dizajnéri, napr. aj naj Slovák).
4, cena, keď vidíš doslova šlehu super univerzálne auto 4x4 po všetkých stránkach za cca 25 000 usd, tak je ti doslova zle pri predstave, že toto by stálo v EU 60- 80 litrov (bez preháňania). Oni to vyrábajú v takom tempe a množstve ako my chlieb.
5, keď vidíš napr. SAIC čo za kvalitu a inovácie vedia vybúchať, hm, aj Mercedes-Benz má obrovský problém.
Pozrite si napr. SAIC Zhiji IM LS7 EV, alebo SAIC R7, nechytá sa ani Tesla.
Číňania robia autá pre ľudí, nie pre zákony.