Tam nie je žiadny čínsky dizajn, je to v podstate karoséria VOLVO. Táto obluda (4770) je SUV strednej triedy? Pre mňa je strednej triedy do 4500. Kam to spejeme s takýmito obludami. V čase, keď treba znižovať uhlíkovú stopu.
Tam nie je žiadny čínsky dizajn, je to v podstate karoséria VOLVO. Táto obluda (4770) je SUV strednej triedy? Pre mňa je strednej triedy do 4500. Kam to spejeme s takýmito obludami. V čase, keď treba znižovať uhlíkovú stopu.
lebo sa to bežne používa, ak na to nemáš, tak bež k ovciam.
Ty si dobrý blb, veď to hovorili aj komentátor repre zápasov, že tí čo sa zranili, teda Vlado a Lobotka, boli predtým zranení, nemali dostatočne natrénované, Tarko ich nechal hrať tri zápasy v slede v priebehu týždňa, takže niečo muselo povoliť. Ke´d tomu nerozumieš, tak radšej nepíš, prípadne píš frajerke SMS-ky. Ozaj, chce ťa niektorá?
Autor asi na niečom fičí. Kde sa tento krám môže porovnávať s Karoqom...To je niečo totálne neporovnateľné...Určite 32 000 za Karoq je lepšia kúpa ako dať 24000 za toto. Konštrukčne sa na tom aute skoro nič nezmenilo, ten istý podvozok, tá istá krabica na ňom. Všetko identické s predošlou verziou. Autor povie, že je sympatické, že tam ostala mechanická ručná brzda. Na rozdiel od neho som z toho riadne v šoku. Automat ten istý, bolo o ňom popísané pred rokmi hodne kriticky, ani tu žiadna zmena. Prisvecovanie do zákrut vôbec nepoznajú. Denné svietenie nie je zároveň aj blinker..Materiály otrasné, čalúnenie sedadiel nevyšponované. Mám 75 kg a cítil som sa v tom aute stiesnenie. Keď som presadol do I30, bolo to ako presadnúť z trabanta do mercedesu. Karoq je vo všetkých ohľadoch lepší, počínajúc motorom, pohodlím končiac. Samozrejme väčší kufor. Oveľa modernejšie auto.
Verím, že mu nikto neverí, že je nevinný.
Polaček si pochvaľuje akoby chodil do hlavného mesta denne do VW k montážnemu pásu, no neverím, že tadiaľ bude jazdiť veľa Slovákov. Vlastne východniarov možno.
Prečo banky? Robia všetko v medziach zákona. Prečo nie Fico? Veď si nekalými kšeftmi nahrabal dosť, aj svojim kadejakým počiatkom. Navyše je jediný istý do tohoto času, čo má niečo spoločné s Gorilou. Tak nech konečne cáluje. Navyše je to nepriateľ nášho štátu. Ako všetci antivaxeri. Keď ich budú plné nemocnice, tak budú kvôli nim umierať ľudia inými ochoreniami lebo sa nedostanú do nemocnice. Ak bude lockdown, aj len čiastkový, bude padať ekonomika, všetkým ľuďom sa zhorší kvalita života, teda životná úroveň atď. Nie kvôli Matovičovi, no kvôli Ficovi, Pelemu, ktorí nezodpovedne bojujú proti vakcinácii. To len preto, aby sa dostali k moci, aj za mŕtvych a rozvratu ekonomiky.
Škoda, že ho nemôže odvolať ako ho vymenovala. Jedine to by bolo správne a všetky ďalšie polená pod nohami Lipšica a ďalších slušných ľudí.
Tak toto už nemá s autom v normálnom ponímaní nič spoločné. Auto má byť hlavne praktické...Toto vyzerá ako spacák, kto tam bude loziť?
Neviem či je C-HR avangardná, no skôr pričapená a s malými strieľnami miesto okien vzadu a v zadných dverách. Výhľad otrasný, tam sa dá fakt iba "mobilovať". SUV zvykne priestranné, vzdušné, vyššie, presný opak C-HR. RAV-ka bola kedysi milé autíčko, no teraz to je už veľká opacha. Takže Toyotu Corollu Cross vítam, dúfam, že príde k nám.
teba treba vyhnať do blázinca, lebo trepeš somariny. Rusi čakajú vyše 75 rokov, aby sa dostali k Atlantiku. Ako zavelil Stalin. No pod hrozbou US atómových zbraní to neuskutočnil hneď po vojne ako mal za lubom. Aj Putin čaká na vhodný okamih a ty by si mu doprial. Tu by ostala poriadna spúšť naprieč Európou.
Autor neúmerne vychvaľuje tento motor. V inej recenzii dokonca so 180 PS motorom, autor napísal: Napriek výkonu v PS je na aute cítiť, že je to atmosféra, jednoducho nestíha na turbo motory. Dokonca Japonci sľubovali prelomovú bombu a viac recenzentov čakalo oveľa viac...Krána dlhá kapota. Na úkor vnútorného priestoru a pri M 3 na úkor batožinového priestoru. Vždy om sa čudoval, že také dlhé auto nedokáže mať väčší a plýtva priestorom. To dosť ľudí odradilo.
Starkí nepotrebujú 100000. Nerozumiem stredoslovenčine, autor by mi mohol preložiť čo znamená po slovensky slovo starký. Som dôchodca, takže podľa mňa by som to mal byť aj ja. No takéto hlúpe oslovenie si neprajem, nakoľko som vitálny. Vo mne to slovo evokuje niekoho na poslednom ťažení. Ak ma tak autor oslovil, tak nemá pravdu. Ja tých 100000 potrebujem. No nesúťažím, nakoľko som sa zaočkoval ako poriadny občan tohto štátu.
Kde ten obchvat ide cez malé Karpaty, veď už pôvodná trasa je pod nimi a táto budúca ešte ďalej od nich.
Pre teba nuda, pre niekoho pohoda keď nemusí radiť. Auto je dopravný prostriedok podobne ako vlak. Niekto sa chodí previezť zo zábavy na vlaku? Auto sa má využívať racionálne a nie na pubertálne chúťky. Ktorý dospelý človek sa ide len tak previezť. Jedine chudobný duchom. A v dobe, keď sa hovorí iba o ekológii to bude iste čoskoro zakázané...
Asi najhorší výgrcok v Mliečnej dráhe je autor tohto blogu. Česť práci, súdruh Výgrcok.
súdruh ujo, kde si prišli na to, že je to trestanie antifašistov? Týka sa to štbákov, príslušníkov VB, veď v podstate boli podľa výkonu svojej práce štbákmi aj keď nie oficiálne. Možno poznáte aj takého niekoho, nielen odbojárov. Tak si zistite koľko dostávajú dôchodok a aký je priemerný...Máte pravdu, 32 rokov nezaslúžených benefitov je zločin. Mali by ich od nich súdne vymáhať. Veď to sú ľudia, ktorí ubližovali na každom kroku bežným občanom. mali by sa hanbiť, nie sa ešte ozývať.
Na takú nezmyselnú kravinu, čo nemá nič ani z ďaleka spoločné so životom našich prapredkov, nemôže ťahať nikto. Slovenskí herci tobôž nie.
Nepatrila medzi hviezdy automobilky. Možno nie, no v časoch zahájenia jej výroby bola vo Švédsku vyhodnotená ako najkrajší mikrobus tej doby.
Odporúčame