mcc...takže si negramotný?
kde tam vidíš nejaký súhlas?
to si fakt až tak nekompletný?
mcc...takže si negramotný?
kde tam vidíš nejaký súhlas?
to si fakt až tak nekompletný?
vzhľadom na kilometrovú sieť sú na tom podstatne lepšie ako my...
a áno...
ešte sa budeš tupo pýtať to isté?
o tých Mi v Afganistane som ti už napísal...
a mám rád tupoňov čo tu vypisujú niečo čo som netvrdil...
čo chceš voziť na tých Mi?
našich paragánov z 5. pluku? tie bojové oddiely čo majú vycvičené by sa na kompletku zmestili do tých 9 UH...
a len tak mimochodom...UH je stroj premotorovaný a kabínu má v oblasti deformačných zón podstatne lepšie spracovanú ako Mi...takže výsledný efekt je ten že si pilot musí veľmi dobre rozmyslieť či naberie komplet plný stav podľa toho v akých teplotách a výškach sa bude pohybovať...ani sovieti v afgane nelietali s plným stavom ale v Mi-8 mali tých 8-9 vojclov...
písal som...UH je zasa rozmaznaný stroj...ale to neznamená že je zlý...
všetko sa dá znova vybudovať...stačí len chcieť...
v podstate hej...len chcieť...
natlačiť do toho niekoľko miliard...a za pár rokov...tak 5-6 by sa objavili prvé výsledky...
môžeš si brať vzor zo Švajčiarska...my môžme mať vyše 400 tankov...koľko ich máme?
my sme neutrálny štát?
no neviem...podľa správy MO z roku 2016 sme mali stále vo výzbroji 22 tankov a stále sa hovorí o udržiavaní ich spôsobilostí a poslednou dobou dokonca o modernizácii a o tom že by ich malo byť viac...
čo chceš rýchlo presúvať...na ten počet vojakov čo máme vycvičených na prepravu vrtuľníkov nám stačia aj tie UH-60 keď ich bude 9...čo myslíš...že mechanizovaný prápor presunieš vrtuľníkmi? techniku ti donesie nejaká firma typu UPS alebo GLS či FedEx?
v Afganistane sú Mi používané preto lebo naučiť nejakého Afgánca robiť s UH je asi blbosť keď majú rokúce skúsenosti s Mi...a len tak mimochodom sú Mi konštruované presne do takých podmienok...amíci by boli blbí keby im dali šrotovať UH keď im za lacné prachy my alebo Česi opravíme Mi...
z PVO už všetci zutekali...a výcvik pilotov alebo obsluhy PLRK neurobíš za mesiac ani za dva...a nestojí to 7,5 eura...ani tá technika...
mám tú vymoženosť využívať naše kvalitné cesty na východe našej milovanej vlasti...
takže áno...
spýtaj sa to ešte sedemkrát...
možno zmením názor klamár akýsi...
ružová gumička...ty si nechávaj niečo na svojich kamarátov...mne ty nerozkazuješ bulo nevzdelaný...
čo má letecký priemysel spoločné s pilotmi ty expert na teplú vodu?
čo má spoločné s údržbou?
čo má s riadením letovej prevádzky?
dokážeš ty pochopiť aspoň to že priemysel je to odvetvie čo vyrába?
ty bulo nevzdelaný...to ti tu mám vypísovať všetky federálne cesty v Rusku?
si ty kompletný?
dobre:
M1, M2, M3, M4, M5, M7, M8, M9, M10, M11, R21, R22, R23, R56, R92, R119, R120, R132, R158, R176, R178, R193, R208, R215, R216, R217, R228...a ďalších 20 ciest triedy R + nejakých 70 ciest kategórie A...všetko asfalt...
ja som niekde písal že na Slovensku nie sú 2 kvalitné cesty ružová gumička?
a ja som sa ťa pýtal koľko ciest ( tých kvalitných ) sme postavili za 20 rokov...odpovedal si? nie...tak čo tu bliakaš? dokázali sme spojiť Bratislavu a Košice poriadnou cestou alebo železnicou? koľko rokov už "modernizujú" železničnú trať na závratnú rýchlosť 160 km/h? kedy ju konečne dokončia?
jaj tak ty si Moskvu nemal nikdy rád..
a čo Detroit? ten máš rád? New Orleans máš rád?
tvoj psychiater ťa zanedbáva...
raz sú to opití piloti...
keď ti nieto poukáže na to že aj na západe chlastajú...
tak je to zasa ruský letecký priemysel...keď niekto poukáže na to že aj západné lietadlá padajú...
tak sa dementne oháňaš delfínmi...evidentne ťa inteligenciou predčia tak im závidíš...
nuž...ja som ich našiel podstatne viac...
tak napríklad M 4 "Don"...Moskva - Novorossijsk...nejakých 1544km...začína ako osemprúdovka...potom šesť...skoro celý zvyšok štvorprúdová...neuveríš...asfalt...
alebo M 8 "Cholmogory"... Moskva - Archangelsk...nejakých 1200km...štvorprúdová...asfalt...
koľko takých ciest sme za 20 rokov postavili my? posledné roky dokonca s dotáciami od EÚ ako ma neustále presvedčuje dementná reklama...
v Rusku je vyše 85% ciest s betónovým alebo asfaltovým povrchom...to je z celkovej vzdialenosti kde sú aj tie slávne sibírske cesty...
čo sem pletieš zasa platy? písal som ja o platoch ako si tu vtedy klamal?
jasné...už idem robiť štatistiku...
o letectvo sa síce zaujímam...ale viac ma zaujíma napríklad slovenské letectvo počas druhej svetovej...
stav ruského leteckého priemyslu tu stále obúchavaš všetkým o hlavu akurát tak ty...
ty si konečne vyber tú svoju rusofóbnu hlavičku z toho splachovacieho "záchoda"...
tých ciest tam je kopec...ale to by si musel trocha pátrať bez rusofóbnych klapiek na očiach...
a zasa tu chceš zo seba robiť rožný statok ako vtedy keď si vyhlásil že ja som tvrdil niečo o Putinovom zvýšení platov a potom si sa dementne odvolával na to že to napísal niekto iný?
ja som bol v Rusku...a dokonca aj na dedine...
neuveríš expert ale dokonca aj v Rusku majú na dedinách asfaltové cesty...
dokonca tam nebývajú v zemljankách ako sa tu zadubenci snažíte prezentovať...
áno...majú tam aj cesty "poľné"...ale to máme aj tu...len tu nikto nehodnotí úroveň života podľa cigánskych osád...
len pre zaujímavosť...v Rusku majú viac % obyvateľov žijúcich v mestách ako na Slovensku...najväčšie mesto má dvakrát toľko obyvateľov ako celé Slovensko a druhé v poradí asi toľko ako Slovensko...okrem tých dvoch tam majú ešte 13 miest s počtom obyvateľov nad 1 milión...celkovo 170 miest s počtom obyvateľov nad 100 000...
ale kľudne sa ďalej tupo pýtaj či som bol v Rusku a kde...
ty si asi nebol v Kožanoch, Štefurove...alebo ti popíšem cestu pred mojim domom...každý rok tam nahádžu kamene...aby susedia na SUV mohli prejsť do domov bez toho aby si na dvor doviezli pol tony blata...
tak sa tupo usmievaj
mcc...
nuž minule som ti dokázal že MAJÚ lepšie cesty a železnice ako Slovensko...
alebo máme naše dve najväčšie mestá spojené železnicou po ktorej jazdia vlaky rýchlejšie ako 200 km/h?
máme diaľnicu spájajúcu tieto dve mestá?
už staviame druhú?
ak sa chceš baviť o "kvalite" našich ciest...odporúčam vyraziť z Košíc smerom na východ...na tú kvalitu prídeš hneď po opustení Košíc...a najlpešie to je keď ležíš v sanitke s akútnou pankreatitídou...užiješ si to...
ja som tu dlho obhajoval ten nákup UH-60...
akurát minulý víkend som bol s niekým kto o tých strojoch vie niečo v praxi...trošku mi to nalomilo názor...
keď porovnával Mi-17 a UH-60 tak sa o UH vyjadrovali ako o pohodlnom vrtuľníku...výborná avionika...paráda...akurát je tak trocha..."rozmaznaný"...na rozdiel od Mi-17 musí mať luxusný hangár...príprava na let (napríklad taká motorová skúška) trvajú tak dlho že pri veľkosti nášho územia kým vyštartuje tak Mi-17 by sa už vracal z misie...a padlo aj niečo o tom ako počas dažďa cez drenážne zvody zateká do kabíny...
haha...
a čo to má spoločné s tým čo tu bliakaš o ruskom leteckom priemysle?
jeden typ Convairu padal tak často že spadla štvrtina vyrobených strojov...
asi tiež žalostný stav ruského leteckého priemyslu...
počtár...
B 737-200 má jednu nehodu na 507 500 letových hodín...
Tu-154 má jednu nehodu na 1 041 000 letových hodín...
toľko k tomu bezpečnejšiemu B 737...
Odporúčame